hele goedkope tv-out ?

Pagina: 1
Acties:
  • 70 views sinds 30-01-2008

• dvvelzen
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-08-2025
hoi,

ik ben ff aan het zoeken geweest maart kan hier niet echt iets over vinden op GoT. mij vraag is: Welke goedkope AGP kaart met tv-out kun je het beste kopen als je maximaal 70-75 euro wil uitgeven.... er zit nu een viper v550 in (oud beestje) en die is al genoeg voor alle spellen die ik leuk vind... ik hoef dus geen G4 4600 (joh).... maar het beeld tvbeeld moet leesbare webpagina's op mijn tv kunnen weergeven zodat ik tv kan kijken en surfen tegelijk.... (en ja mijn tv kan 2 inputs tegelijk weergeven).....

thnx,
Dennis

Verwijderd

Dan moet ik je teleurstellen, voor je normale desktopwerk en dus ook surfen is geen enkele tv-out kwalitatief goed genoeg. Een Matrox, met de beste tv-out, met een s-video kabel aan een goede tv op 640x480 zou net gaan.

Maar dat wil je echt niet, beeld is te klein en leest toch niet lekker.

Alternatief : koop een tv met VGA-ingang :P
of gewoon een 2e monitor en een dualkaart

Verwijderd

Woei, hij's nog niet dicht.... :P

Topicstarter, kijk maar even rond in de pricewatch van www.tweakers.net

• dvvelzen
XCEED, is zo'n daytona wat dan ???

COURAGE, hehe ik ben heeeeeeeel blij met dit tvtje dus denk het niet :)

Verwijderd

Of je moet in IE de tekengrootte verhogen dan kan het opzich wel!

Verwijderd

voordat je naar de winkel gaat, lees dit even goed door.

http://tvtool.info/english/tvchips_e.htm

het is een zeer interesant artikel over de verschillende chipsets

• Bartjuh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Ik zou niet op je tv websites gaan lezen, want na 1 uur ga je al aardig krom kijken en na 4 uur ben je gewoon permanent scheel !!

TV-out kan je goed gebruiken voor dvd/divx films en ook wel spelletjes.

• Johny58
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-04 16:06
Kheb zelf wellis een tijdje gesurft met me Riva TNT2 ultra, met zoals Mac11 al zei, een extra groot lettertype. Is opzich 'wel te doen'. Maar daarmee is het dan ook wel gezegd. Een monitor leest gewoon duizenden keren relexter.
Dus tenzij je alleen maar van plan bent om te pr0n surfen (of andere plaatjes te kijken) :o ;) raad ik het je niet echt aan.

"Hippopotomonstrosesquippedaliophobia" is the term used to describe the fear of long words.

• dvvelzen
ik surf (download)... en gebruik telnet sessies.... daar gaat 99% van mijn tijd aan op....

mijn probleem is dat als ik mijn 17" scherm naast mijn tv zet ik het op 800x600 amper kan lezen (minimale resolutie).... dus ik denk dan plant ik het op een 82 cm beeldbuis :)....

als ik echt achter elkaar veel ga zitten cpuen dan kijk ik toch geen tv en dan ga ik wel gewoon aan mijn bureau zitten !!!

je moet denken aan surfen voor nieuwe downloads.... telnet voor snelle aanpassing in router settings als een broertje ff een poort nodig heeft en dat soort dingen

• dvvelzen
ik wil trouwens geen echte tv kaart..... het moet gewoon een AGP zijn ipv mijn viper.... AGP 1,2,4 werkt allemaal....

• -=bas=-
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-07 05:15
Misschien eens snuffelen op de HCC. 2 jaar geleden een Voodoo3 voor 7,50 (gulden) gekocht.

Senile! Senile Oekaki

Verwijderd

De HCC dagen alweer over een weekje inderdaad. Zeker de moeite waard om rond te kijken.

Verwijderd

ik heb nog wel een asus geforce 2 GTS (ddr dus) deluxe(!) voor je, met tv-in, tv-out en 3d birl (:/) functies

Verwijderd

Als ik je een tip mag geven (daar vraag je tenslotte om) zou ik gewoon proberen een Matrox G450 te kopen op de HCC dagen. Zonder twijfel dat je die ergens cheap op de kop kan tikken. Wel ff kijken dat je de tv-out kabel (op de 2e vga uitgang) erbij hebt. In ieder geval geen gay-force 2 lijkt me >:)

Verwijderd

Goed, topic kan dicht aangezien er allemaal info wordt gepost die allemaal zelf makkelijk te vinden is. De vraag is ook al wel wat vaker gesteld ja. ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.