Toon posts:

[XP] Vastloper bij het "opstartscherm"

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Net eens even sp1 gedownload, echter bij het installeren ervan kreeg ik een vastloper.
Ik kon werkelijk niks meer, zelfs de muiscursor kon geen kant meer op en op het keyboard reageerde de computer ook niet meer.
Nadat ik de computer opnieuw opstartte kwam ik wel in xp, vervolgens werd er weer een update gedownload.
Het probleem was toen dat ik niks meer op de desktop aan kon klikken en andere programma's konden ook niet opstarten.
Nog maar een keer rebooten dan, daarna kwam hij echter maar tot het windows xp "laad-schermpje"
En weer rebooten, vervolgens kwam hij tot het inlogschermpje met de blauwe achtergrond en niet verder.
In de hoop dat ie iedere keer iets verder zou komen na rebooten (:+) nog maar eens.
Hij komt echter niet verder meer ;(
Iemand ideeen waar het aan kan liggen en eventueel oplossingen :?

Verwijderd

cker minder legale XP versie :+

• Flappie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:18
Verwijderd schreef op 14 November 2002 @ 17:56:
cker minder legale XP versie :+
Foei! :) Je mag niets illegaal installeren! doe ik ook nooit! :+

Verwijderd

Topicstarter
Normaal is al m'n zooi zo illegaal als het maar kan, maar ben bij een vriendin thuis die een paar weekjes geleden een computer gekocht heeft waar je XP bij kreeg.
Daarom vraag ik het ook, anders had ik wel direct geformatteerd.
Als je trouwens een geldige cd hebt en dus ook regkey, maar je activeert hem niet, zouden ze dan bij het downloaden van sp1 je windows versie als illegaal zien en dus blokkeren?

Verwijderd

nee, die sp1 checkt alleen je huidige regkey, en cross-referenced die met de "blacklist" van keys die aangegeven zijn als "leaked"

Verwijderd

Topicstarter
Iemand enig idee hoe ik met de systeem herstel console na het booten vanaf de xp cdrom werk dan :?

• Flame17
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07-01 21:01

Flame17

Captur EDC 130

Ja...maar dat weet jij ook,gewoon een kwestie van lezen...........alle handelingen die je kan uitvoeren worden weergegeven.

Windows11 Enterprise 64 bit@SSDKingston 300, AMD Ryzen 7 5700G, Sapphire RX460 4gb, Corsair DDR4 16 gb.

Pagina: 1