Toon posts:

webmin

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Geachte mensjes,

Ik zit hier met Slackware 8.1 en zit te klooien met een webadmin wie op een vorige router stond. deze probeer ik nu over te zetten naar die nieuwe router. Mijn vraag is hoe kan ik zien welke bestanden ik allemaal nodig heb om hem goed te laten draaien.

Hoe kan ik dus zien wat ik moet meenemen naar de andere router, welke bestanden gebruikt de webadmin allemaal.

khoop dat iemand het weet :? 8)7 :'(

Verwijderd

Waarom download je niet gewoon een nieuwe ? www.webmin.com

Verwijderd

Topicstarter
neuh deze webmin is speciaal ontwikkelt voor deze router. Het is namelijk een router wie geschikt is voor het internet via de satelliet. Is ontwikkelt door Harmonic INC uit Israel, en dat is ut um nou juist. Dat bedrijf is ermee gestopt.

• M4RTiN
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 24-11-2024
alles kopieëren wat je vind en als hij nog zeurt over wat bestadenden (includes) dan zou ik deze alsnog kopieëren

• BachW
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-07-2025

BachW

Tweaker in Noorwegen

dat heb je dan volgens mij ook een keer moeten downen... heb je geen gzip meer?

BOINC stats

Verwijderd

Topicstarter
dat heb ik dus gedaan en dan gaat hij iets checken. dit bestand is er wel, terwijl hij zegt dat het bestand er niet is. dat is zo raar. Ik heb ook al geprobeert de rechten te veranderen, dit ook zonder succes.

Verwijderd

Topicstarter
nee ik heb hem nooit gedownload, hij is er door het bedrijf zelf ingezet.

Maar volgens mij moet ook ergens een file zijn waarin wordt vermeld waar hij staat. Als ergens een pc naar de router toegaat moet die pc toch ook weten waar de webadmin staat. Hoe doe ik dat? Als ik op mijn pc het ipnummer intoets dan gaat hij dus contact opnemen met de router, en in welke file kijkt mijn computer dan. (simpel gezegd) Als ik die file weet kom ik volgens mij ook al een heel eind.

• M4RTiN
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 24-11-2024
dan is het nu een mooie gelegenheid op een gzip te maken die je later nog eens kan gebruiken, handig zeg! ;)

[/sarcasme modus]

Verwijderd

Topicstarter
ik heb alle mappen wie webmin heten al gezipt en gekopieert. maar er staan volgens mij nog ergens een paar files wie ik dus nog niet heb gekopieert. Ik weet niet hoe die heten en waar ze staan. hoe kom ik er dus nu achter waar die staan en hoe ze heten. dat is het probleem. En tevens zie mijn post hierboven voor verdere info.
Pagina: 1