Momenteel ben ik aangeland op het punt waar ik m'n oude draaitafels wil agan verkopen. Ze hebben aardig dient gedaan, maar zijn echt te onstabiel voor bepaalde trucjes die ik wil doen. Daarnaast is de pitch te gaar voor woorden, dus: nieuwe tafels.
Nu vind ik SL1200 wat aan de prijzige kant (
), dus ben ik op zoek naar alternatieven. De Gemini PT-2400 is een goede kandidaad, leuke features en stabiel. Echter, in de BG van vorige maand deze vrij negatief beoordeeld: hij was te instabiel etc.
Een andere optie is de Stanton st-100. Fikse torque, leuke feutures en master key, maar ook hierover hoor ik her en der negatieve klanken.
Aangezien het toch een aardige investering is ben ik benieuwd wat jullie hiervan vinden. Zijn er nog andere alternatieven (Numart tt-100 etc.)
Mijn draaistijl is techno, dus scratchen is geen schering en inslag. toch wil ik wel fatsoenlijk een backspin / korte scratch kunnen maken.
Nu vind ik SL1200 wat aan de prijzige kant (
Een andere optie is de Stanton st-100. Fikse torque, leuke feutures en master key, maar ook hierover hoor ik her en der negatieve klanken.
Aangezien het toch een aardige investering is ben ik benieuwd wat jullie hiervan vinden. Zijn er nog andere alternatieven (Numart tt-100 etc.)
Mijn draaistijl is techno, dus scratchen is geen schering en inslag. toch wil ik wel fatsoenlijk een backspin / korte scratch kunnen maken.