Toon posts:

OUTLOOK problemen bij formulierontwerp

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben bezig om een in Outlook een formulier te ontwerpen. Maar ik loop tegen het volgende probleem aan: Alleen op de opstelpagina doet mijn knoppen het maar op de leespagina van het formulier doet hij het niet meer. Concreter, vbscript wordt alleen op de opstelpagina uitgevoerd en niet op de leespagina.

Nu raad je al waar de schoen klemt, ik moet op de leespagina een knopje hebben die een stuk vbscript zijn werk laat doen. Ik heb hier een formulier waarbij het wel kan maar indien ik het formulier zelf opsla gaat de instelling verloren en ik weet niet hoe je dit kunt instellen.

De vraag is dan, weet iemand hier een oplossing voor?

Verwijderd

Topicstarter
Oke oplossing zelf gevonden... na lang zoeken :(

In de editmode bij eigenschappen (properties) staat een vinkje bij "formulierdefinitie verzenden met item". Deze moet NIET aangevinkt staan. Anders stuur je de VBScript niet mee met het formulier en zal hij het niet doen op de leespagina.

Verwijderd

Ik heb hetzelfde probleem,maar kan de oplossing niet vinden :S (in outlook 2003) Ik kan wel de verschillende 'eigenschappen' vensters van de verschillende besturingselementen op het form wijzigen, maar daarbij vind ik deze property niet. Kan je misschien aangeven waar je deze optie precies hebt gevonden, en bij ontwerpfase of uitvoerfase?

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Je ziet wel dat dit topic dateerd uit 2002? Verder komt Nickname_in_use hier ook niet erg recent meer; zo te zien :) Heb je zelf nog meer geprobeerd naast dit topic te lezen? :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Hier http://www.outlookcode.com/d/secforms.htm staat hetzelfde aangegeven.

Make sure the Send form definition with item box on the (Properties) tab of the form is not checked. Whenever you publish a message form, Outlook will suggest that you may want to check the Send form definition with item box to ensure that the recipient will have the form, especially if you're sending to someone via the Internet. In the current Outlook security environment, this suggestion is obsolete and misleading. Ignore it unless your form has no code behind it.

Ik kan het alleen vreemdgenoeg nog steeds nergens vinden. Ik hoop dat er hier iemand misschien hetzelfde probleem heeft gehad en mij kan helpen...

:/