Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[lcd] Supervision

Pagina: 1
Acties:
  • 119 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik wil men display van men supervision gaan aan sluiten op men parralele poort

heeft iemand een schema van die schermpje?

ps voor de mensen die het niet weten supervision is een soort game-boy

alvast bedankt

(heel internet al afgezocht niet gevonden:()

• 3lmowww
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17-06-2022

3lmowww

edit:

CME??

Electronics development

Verwijderd

Topicstarter
cme?? wat is dat?

• Martien
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-06 14:11
Casemodding en electronica...

en ik denk niet dat dat gaat lukken, heb btw ook nog zown supervision liggen :+

@iMartien

Verwijderd

Topicstarter
Waarom zou het niet gaan lukken van game boy zou het wel moeten gaan heb ik gelezen.

in prencipe is het gewoon een lcd scherm van 4mhz dus eigenlijk moet er wel iets zijn dat dat gaat werken

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Dat scherm is waarschijnlijk heel specifiek, met een controller ingebouwd samen met wat andere hardware van dat ding. Daarnaast is de Supervision zo onbekend dat ook waarschijnlijk nooit iemand de moeite heeft gedaan om uit te pluizen hoe het ding aangestuurd kan worden.

Met een Gameboy moet ik het ook nog zien trouwens hoor. De enige manier is met eigen geschreven software die data via de link-poort ontvangt (maar ook dat zal voor de super vision lastig worden).

Verwijderd

Topicstarter
hmmm heb toch regelmatig gehoord dat met gameboy moet werken en software is zelf te schrijven!

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Jij schrijft echt geen software voor de supervision :) Er toch helemaal niks bekend over dat ding?

Verwijderd

Topicstarter
Daarom deze topic dat ik er wel wat info kan gaan krijgen :)

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06:17

LopeZ

Too much is never enough

Hoort hier niet, dit is vrij kansloos want ik zal je nu alvast zeggen; het lukt je niet. Ook al heb je een schema dan kun je er nog niets mee, veelste ingewikkeld.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.