Dymo LabelWriter Turbo 330 met normaal papier

Pagina: 1
Acties:
  • 125 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• kaandorp
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10-09 11:45
Zou het mogelijk zijn om normaal (thermisch) papier, dat wat ze ook in thermische faxen gebruiken, in de labelwriter te gebruiken? Ik wil namelijk proberen om hem als bonnenprinter op mijn kassasysteem te gaan gebruiken, maar dan moet er wel normaal papier in kunnen i.p.v. stickers. De Dymo website zegt hier niks over.

• DTorro
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 24-08 00:40
bel Dymo helpdesk?

Helpdesk
Telefoon 020 581 93 86
Fax 020 581 9380

Verwijderd

Misschien een mailtje sturen naar die lui van Dymo misschien dat ze je er dan antwoord op kunnen geven.

• woeper
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-09 15:59
heel interessant idee, de point of sale printers van bijvoorbeeld epson kosten al gauw 500 euros. als het kan, scheelt het een heleboel geld

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01:45
Hangt er vanaf of ze berekend zijn op zo'n dingen.
Kan me wel voorstellen dat ze die dingen niet maken om de ganse dag aan een stuk te printen.
Voor't zelfde geld gaat hij na 2 weken al kapot, dan wordt het wel een dure grap.

• kaandorp
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10-09 11:45
Fire69 schreef op 14 november 2002 @ 15:27:
Hangt er vanaf of ze berekend zijn op zo'n dingen.
Kan me wel voorstellen dat ze die dingen niet maken om de ganse dag aan een stuk te printen.
Voor't zelfde geld gaat hij na 2 weken al kapot, dan wordt het wel een dure grap.
Daar heb je toch garantie voor? Hun kunnen toch niet zien of ik er ander papier in doe? En onze kassa staat niet de hele dag te rinkelen ;)

Met Dymo bellen heeft waarschijnlijk geen zin. Die zullen toch zeggen dat het niet kan. Anders verkopen ze die superdure labels niet meer natuurlijk.

Is er niet iemand die het een keertje wil proberen?
Pagina: 1