Toon posts:

Zwart systeem

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben bezig met het samenstellen van een pc. Nou heb ik een hele mooie kast gevonden. Dit is alleen geen witte of silvere kast zoals de meeste, maar een zwarte.

Nu ben ik op zoek gegaan naar een DVD-speler en CD-writer die allebei ook zwart zijn. Weet iemand misschien waar ik deze kan vinden en wat de kosten ervan zijn. Het liefst LiteOn of Plextor. Maar plextor is een stuk duurder.

DVD speler zal 16x48 worden. De CD-writer maakt me niet zoveel uit. Desnoods is het een 40x12x40. De meeste cd's kunnen toch niet op die hoge snelheden gebrand worden. Tenminste dan wordt het niet gegarandeerd.

Bedank,
Dennis

Verwijderd

:? Al in de pricewatch gekeken?

Waar heb je allemaal gezocht? Al winkels benaderd? Uberhaupt al zelf moeite gedaan?

30 sec. zoeken:

Lite-on DVD speler (zwart)
Lite-On 48x12x48 (zwart)

*zucht* :|

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-10-2025
er bestaat ook zoiets als verf..

zwarte CD rom drives/fikkers zijn erg moeilijk (lees:niet) te vinden namelijk

This message was sent on 100% recyclable electrons.

• Timmert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Timmert

Dipstick

Heb laatst nog een heel zwart systeem geleverd aan iemand.

Plextor heeft zwarte CDRW drives, Lite-On heeft witte drives, waarvoor je zwarte frontjes kunt kopen. Zwart toetsenbord en muis kun je bij Logitech vandaan halen, en een zwarte tft monitor heeft Sony wel, voor een zwarte CRT moet je bij IBM zijn :)

edit: Labtec en Creative zijn 2 van de vele fabrikanten die zwarte speakers leveren.

Verwijderd

BasieP schreef op 14 november 2002 @ 14:54:
zwarte CD rom drives/fikkers zijn erg moeilijk (lees:niet) te vinden namelijk
30 seconden zoeken in de pricewatch :X

Mag ik de topicstarter verzoeken om de GoT huisregels eens goed door te lezen? B.v.d. ;)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 november 2002 @ 14:55:
[...]

30 seconden zoeken in de pricewatch :X
Jah idd, heb em al gemeld in SM: [rml][ OM] Zoekertje zonder eigen inbreng[/rml]

• MadMax
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-12-2025

MadMax

Dammax

Ik weet dat je bij Alternate voor een heleboel verschillende CDRW/DVD spelers losse zwarte frontjes kan kopen........

Zo ben je dus niet zo zeer gebonden aan de bestaande zwarte spelers.

Game sys specs - Laptop specs - Server specs

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Zie XceeD :)

CyberBeast4ever, lees aub de FAQ Forumgedrag aandachtig door eer je weer zo'n loos topic opent..
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.