Toon posts:

[winXP] Probleem verwijderen plaatje uit prullenbak*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo mensen,

Ik heb een probleem ik heb al een poosje een eps. (plaatje) in mijn prullenbakje zitten, en ik kan 'm niet weggooien. Steeds krijg ik het volgende bericht:

"Kan Plaatje niet verwijderen. Het is door iemand anders of door een programma in gebruik. Sluit alle programma's die het bestand mogelijk in gebruik hebben en probeer het opnieuw."

Het probleem is dat ik dan helemaal geen programma's open heb staan en ik gebruik het plaatje ook niet! (nah ja voor zover ik het kan achterhalen).

Ook ben ik zelf de enige gebruiken op deze pc, ik draai op WinXP...

Wie heeft voor mij de oplossing en kan mij vertellen wat ik fout doe?

B.V.D.

Wruma

Verwijderd

Het kan zijn dat je preview nog bezig is met lezen. De truc die je dan kunt toepassen is gewoon rechtermuis op je prullenbak, en direct Legen kiezen.

Verwijderd

Topicstarter
Sepans, wat je zegt heb ik geprobeerd, maar helaas wil dit ook niet lukken, bedankt voor je reactie :)

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Titel verduidelijkt :)

Verwijderd

Even Total Commander installeren en via dit programma de prullenbak legen :)

Verwijderd

Topicstarter
Hey nu kom ik nog iets vaags tegen, nog een plaatje die gewoon op mijn bureaublad die ik in de prullemand wil gooien en dit kan ook ook niet, zelfde melding...

Xceed ik kijk nu ff of het wel wilt lukken met Total Commander, dan laat ik het wel weten...

• Evos
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:49
offtopic:
Total commander is volgens mij het makkelijste progje wat er is! het is beter dan verkennner :P ;) :) !!

En anders verwijder je hem direct (Shift-del) dan ist probleem ook opgelost!

[ Voor 0% gewijzigd door Evos op 14-11-2002 15:17 . Reden: spelfout :-( ]

Verwijderd

Topicstarter
ok komt ie: Lukt ook NIET met Total Commander krijg de volgende melding:

Verkenningsfout: c:\doc.......\bureaublad\pic.eps kan niet worden gewist! Verwijder schrijfbeveiliging!

??? Schrijfbeveiliging? Volgens mij zit dat er niet op hoor! Tenminste als dit hetzelfde is als het uitvinken van Alleen lezen optie....

Helaas... zit ik dus nog steeds met dit probleem...

Verwijderd

Topicstarter
Enne SHIFT+DEL al lang geprobeerd natuurlijk.... lukt dus ook niet!

Verwijderd

Probeer eens in veilige modus op te starten en dan te verwijderen. Dan moet het zeker lukken

Verwijderd

Kijk eens bij de eigenschappen van die bestanden en verwijder alle vinkjes. Probeer het dan nog eens :)

Verwijderd

Topicstarter
ik zal het eens probeen in veilige modus... als ik maandag weer op het werk ben (alles staat al uitgevinkt hoor)...

Verwijderd

Topicstarter
Maandag morgen--> veilige modus --> Zelfde probleem met zelfde popup :(

Ik snap er echt niets van?!?!:(

Verwijderd

Topicstarter
Bizar!

Nu heb ik de pc weer gereboot... klik ik gewoon op delete als ik de bestandjes selecteer en nu gaan ze ineens wel weg... terwijl ik eigenlijk niet iets anders doe dan wat ik hiervoor allemaal geprobeerd heb... vaag of niet?
In ieder geval is het probleem opgelost, maar toch ben ik nog nieuwschierig naar wat het probleem nu eigenlijk was... :)
Pagina: 1