Toon posts:

[Exchange 2000] Exchange 55 move mailbox to childdomein

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Situatie:

Windows 2000 ActiveDirectory met een Childdomain.

Exchange 2000 server in Root Domein
Exchange 5,5 server in Root Domein

Domeincontroller in Childdomein met Users die rechten hebben op de 5,5 server.

Probleem:

Het moven van mailboxen (van de gebruikers in het childdomein) van de 5,5 server naar de 2000 server.
Het moven van de mailboxen waarvan gebruikers lid zijn uit het root domein lukt wel.
(Ik neem aan dat mijn LDAP goed geconfigureerd is, anders had het moven van de mailboxen van de root-domein gebruikers ook niet gelukt????)

Op mijn Childdomein heb ik een ADC connector geinstalleerd. In de ActiveDirectory en in de Exchange 5,5 administrator staan alle verwijzingen naar de mailservers goed. Heb geen replicatie en /of mail problemen.

Verwijderd

Met welke account doe je deze actie?
(ik bedoel, hoe hoog staat het administrator account in AD )

wellicht heb je geen voldoende rechten.

Laat de eventviewer nog meldingen zien in de eventviewer ?

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 14 november 2002 @ 19:44:
Met welke account doe je deze actie?
(ik bedoel, hoe hoog staat het administrator account in AD )

wellicht heb je geen voldoende rechten.

Laat de eventviewer nog meldingen zien in de eventviewer ?
Nee in de Eventviewer komen geen meldingen. Ik voer de actie uit met de Enterprise Administrator (administrator uit het Root Domein)

Verwijderd

Welke AD connector heb je installed cq. ge-configureerd ?

Die van windows of die van exchange?
Als de AD connector goed is geconfigureerd dan zal je zien dat als alles is gerepliceerd in AD alle mailboxen en accounts van exch55 staan , welliswaar op disabled maar toch !

XGEN: How to Configure a Two-Way Recipient Connection Agreement for Exchange Server 5.5 Users

Check deze: http://www.microsoft.com/technet en query op Q296260 :Y)

PS. Deze administrator uit het Root Domein heeft ook voldoende rechten op het child domein ????