Toon posts:

PHP installatie testen Redhat 7.2

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallow allemaal,

Ik heb even een klein vraagje. Ik heb op een pc Redhat 7.2 geinstalleerd als server. Ik heb alle beschikbare pakketten geinstalleerd, dus ook php, mysql en apache. Ik heb apache en mysql kunnen testen. Mijn vraag is hoe ik PHP kan testen....

Ik heb dit geprobeerd door in de html-dir van apache een php bestande te zetten met phpinfo(); erin. en de benodigde tags natuurlijk. Als ik dit bestand aanroep krijg ik alleen maar een lege pagina te zien en niet de informatie over de php versie..

Weet iemand een oplossing voor mijn probleem?

Groetjes en alvast bedankt!

• Y0ur1
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
plaats dit in een php file, kijk of php staat geinstalleerd, doet ie het niet dan is het nog niet goed. Was daar dan zo moeilijk aan?

code:
1
2
3
4
5
6
<?php

phpinfo();
phpinfo(INFO_ALL);

?>

Verwijderd

Topicstarter
YT-Croc schreef op 14 November 2002 @ 13:33:
plaats dit in een php file, kijk of php staat geinstalleerd, doet ie het niet dan is het nog niet goed. Was daar dan zo moeilijk aan?

code:
1
2
3
4
5
6
<?php

phpinfo();
phpinfo(INFO_ALL);

?>
Jah dit heb ik dus gedaan, maar dan krijg ik alleen een lege pagina te zien. Wat zou ik eventueel nog kunnen nakijken dan?

• Bender
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07-08 16:43
PHP:
1
<? echo "test"; ?>

Doe dat eens..

maybe heb je een of andere sfae_mode aanstaan zodat phpinfo() niet werkt..

• Olaf van der Spek
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Heb je de source al bekeken in je browser? Waarschijnlijk zie je daar de PHP code nog staan. PHP is dan niet geconfigureerd in Apache.