Hey mijn computer heeft al een aardige tijd het probleem dat hij crashed tijdens games. Vooral bij Counter-Strike komt het vaak voor en soms bij WarCraft3. Hij is zelfs al een keer gecrashed tijdens een simpele screensaver:( Wat mij wel opvalt is dat er dan altijd een klein wit pixeltje linksboven in beeld staat, ALTIJD. Ik heb een AMD TB 1000 mhz 256 SDram en een GeForce 2 mx 32 mb.
1 pixel valt jou op?Verwijderd schreef op 14 November 2002 @ 12:54:
Hey mijn computer heeft al een aardige tijd het probleem dat hij crashed tijdens games. Vooral bij Counter-Strike komt het vaak voor en soms bij WarCraft3. Hij is zelfs al een keer gecrashed tijdens een simpele screensaver:( Wat mij wel opvalt is dat er dan altijd een klein wit pixeltje linksboven in beeld staat, ALTIJD. Ik heb een AMD TB 1000 mhz 256 SDram en een GeForce 2 mx 32 mb.
btw oc-ed = overclocked, overgeklokt
gebruik je misschien een tft scherm
dan is het een dode pixel
dan is het een dode pixel
Hmmm zet de screen saver dan eens uit..
Meh ...
Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
idd, maar ik ga er vanuit dat ie een via chipset heeftVerwijderd schreef op 14 November 2002 @ 13:17:
Wat voor moederbord heb je in je PC zitten?
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
heb via chipset ja ennuhh
kijk
me pc crashed gewoon
beeld helemaal vast ineens, geen zwart beeld ofzo, hij stopt gewoon lijkt wel. maar op dat moment heb ik altijd zo'n pixeltje linksboven inbeeld
kijk
me pc crashed gewoon
beeld helemaal vast ineens, geen zwart beeld ofzo, hij stopt gewoon lijkt wel. maar op dat moment heb ik altijd zo'n pixeltje linksboven inbeeld
Kan zijn dat je geheugen brak is, of je videokaart. controleer of het geheugen goed is met een tooltje als memtest86.Verwijderd schreef op 14 November 2002 @ 13:51:
kijk
me pc crashed gewoon
Verwijderd
Toevallig een VIA chipset op een wat ouder (~1 jaar in gebruik zijn) MSI K7TPRO moederbord?Verwijderd schreef op 14 November 2002 @ 13:51:
kijk
me pc crashed gewoon
Ja, en heb je een SBLive?
Maar heb je btw nou die via drivers lopen of niet?
Welk OS heb je trouwens
Maar heb je btw nou die via drivers lopen of niet?
Welk OS heb je trouwens
* Welkom in V&B : lees dit eerst aub ! *
Ga ajb eerst zelf even dingen uitproberen voordat je een topic opent. Denk bijvoorbeeld aan het proberen van andere drivers en controleerook even de temperaturen en voltages van je pc.
Ga ajb eerst zelf even dingen uitproberen voordat je een topic opent. Denk bijvoorbeeld aan het proberen van andere drivers en controleerook even de temperaturen en voltages van je pc.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()