Toon posts:

Rear-speakers Z-560 heel zacht??!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo, ik heb m'n FPS1000 setje vervangen door de Z-560 van Logitech, een hele verbetering dus en dat is ook wel te horen. Nou heb ik alles aangesloten (ik weet zeker dat alle kabels goed zitten), software doorgekeken (instellen op 4 speakers etc.), maar 't probleem is dus dat de achter-speakers heel zacht klinken. Ik zou echt niet weten waardoor dit komt.
Ik heb btw een SB live! en alle uitgangen geprobeerd.

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11-08 18:13

JT

VETAK y0

Controleer nog is je speakerkabels, als + en - omgekeerd zitten dan heb je namelijk kans dat he zooitje uit fase staat, wat inhoud dat de conus anderson beweegt en dat klinkt meestal een stuk zachter dan dat het normaal zit aangesloten.

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

Verwijderd

De z-560 heeft een fade functie op de rear speakers, misschien dat je dat over het hoofd hebt gezien. En wat de poster boven me zegt . Als dat allemaal niet heeft geholpen is het setje wellicht verkeerd afgesteld door logitech (net als mijn setje,linkerkant geeft zachter geluid) in dat geval ff terugsturen.