[php/wap] mijn wapsite doet het niet helemaal

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

• amphora
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 02-09 07:46

amphora

Websites & Fotografie

Topicstarter
Met iedere wap browser op mijn pc doet http://wap.amphora.nl het prima. (Bijv: deze) Behalve met m'n mobiele telefoon (Siemens S45). Dan krijg ik de melding: 500: Web service problem: Please contact the service provider. (Details geeft: 1019: Compile error.) Andere wap sites doen het prima op m'n mobiel..

Kan iemand mij vertellen wat er mis is met mijn site? 1019 Compile Error betekent in 99% van de gevallen dat de html/xml niet goed is maar dan zou hij ook niet mogen werken op m'n pc met een wapbrowser....

nickdekruijk.nl Websites & Fotografie

• No13
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 31-08 17:15

No13

/me was here

gebruik je toevallig &'s in een link naar een url? ik heb eens een formpje gemaakt voor wap en alles ging goed tot hij een & moest gebruiken (dus bij 2 of meer vars)...uiteindelijk maar opgelost door alles in 1 var te proppen (link.php?var=var1+var2)

kan best zijn dat het bij jou totaal wat anders was maar hier heb ik dus ooit last van gehad

• amphora
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 02-09 07:46

amphora

Websites & Fotografie

Topicstarter
Volgens mij heb ik het gevonden:

Tekst MOET tussen een <p></p> die had ik niet.......

en dat link.php?a=1&b=2 verhaal klopt ja.... je moet de & vervangen door & dan werkt het wel.....

nickdekruijk.nl Websites & Fotografie

• Solid Seal
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 26-08 15:29

Solid Seal

Drones, 3D printen

mooie site trouwens Amphora

www.dronepilotennederland.nl

Verwijderd

Amphora schreef op 14 november 2002 @ 19:29:
Volgens mij heb ik het gevonden:

Tekst MOET tussen een <p></p> die had ik niet.......

en dat link.php?a=1&b=2 verhaal klopt ja.... je moet de & vervangen door & dan werkt het wel.....
die <p></p>.. daar heb ik dus ook weken over gedaan om dat te vinden. Wap simulators laten het correct zien maar gsm's vaak niet..

• Soultaker
  • Registratie: September 2000
  • Nu online
Bij het maken van WML pagina's is een XML parser dan ook onontbeerlijk. Die kan in het geval van een WML syntax fout meteen aangeven waar de fout zit.
Pagina: 1