[php/wap] mijn wapsite doet het niet helemaal

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

• amphora
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 00:34

amphora

Websites & Fotografie

Topicstarter
Met iedere wap browser op mijn pc doet http://wap.amphora.nl het prima. (Bijv: deze) Behalve met m'n mobiele telefoon (Siemens S45). Dan krijg ik de melding: 500: Web service problem: Please contact the service provider. (Details geeft: 1019: Compile error.) Andere wap sites doen het prima op m'n mobiel..

Kan iemand mij vertellen wat er mis is met mijn site? 1019 Compile Error betekent in 99% van de gevallen dat de html/xml niet goed is maar dan zou hij ook niet mogen werken op m'n pc met een wapbrowser....

nickdekruijk.nl Websites & Fotografie

• No13
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-09 07:43

No13

/me was here

gebruik je toevallig &'s in een link naar een url? ik heb eens een formpje gemaakt voor wap en alles ging goed tot hij een & moest gebruiken (dus bij 2 of meer vars)...uiteindelijk maar opgelost door alles in 1 var te proppen (link.php?var=var1+var2)

kan best zijn dat het bij jou totaal wat anders was maar hier heb ik dus ooit last van gehad

• amphora
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 00:34

amphora

Websites & Fotografie

Topicstarter
Volgens mij heb ik het gevonden:

Tekst MOET tussen een <p></p> die had ik niet.......

en dat link.php?a=1&b=2 verhaal klopt ja.... je moet de & vervangen door & dan werkt het wel.....

nickdekruijk.nl Websites & Fotografie

• Solid Seal
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-09 08:34

Solid Seal

3D Printer N00b

mooie site trouwens Amphora

Verwijderd

Amphora schreef op 14 november 2002 @ 19:29:
Volgens mij heb ik het gevonden:

Tekst MOET tussen een <p></p> die had ik niet.......

en dat link.php?a=1&b=2 verhaal klopt ja.... je moet de & vervangen door & dan werkt het wel.....
die <p></p>.. daar heb ik dus ook weken over gedaan om dat te vinden. Wap simulators laten het correct zien maar gsm's vaak niet..

• Soultaker
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:47
Bij het maken van WML pagina's is een XML parser dan ook onontbeerlijk. Die kan in het geval van een WML syntax fout meteen aangeven waar de fout zit.
Pagina: 1