Toon posts:

LAN party Amsterdam Buitenveldert -- grote ruimte

Pagina: 1
Acties:
  • 112 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Aanstaande zondag zal er een LAN party plaatsvinden in Amsterdam Buitenveldert ( makkelijk bereikbaar via snelweg/sneltram/trein . Het wordt gehouden in een kelder van een school waar een bar aanwezig is + pooltafels + beemer .
Het begint om 10 uur 's Ochtends en duurt tot 10 uur 's Avonds. Ik organiseer dit samen met een paar vrienden naar aanleiding van eerdere bezoeken aan LAN party's van Team XL.

Het netwerk is nog vrij eenvoudig bestaat uit 5 dedicated servers voor laatste games + een 100 mbit switched netwerk voor +/- 50 man zeer geschikt voor games niet voor leechen. We zitten nu op een man of 20 dus mochten er mensen geinteresseerd zijn reageer dan ff in dit topic. De kosten ( om zelf uit de kosten te komen 10 euro per man/vrouw).

Dus iedereen die zondag niets te doen heeft :P

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 00:11
En weer open, voortaan graag even een mailtje sturen ipv LA topic, zie de sticky.

There is no magic.

• Dark_M
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Dark_M

DKM

offtopic:
yeaaaaah nou kan ik eindelijk typen wat ik wou typen :)

Groningen -> Amsterdam dacht het niet :+ dan maar naar Northwar (150 man, 2 dagen, xboxlan) in Groningen.

Wel UT2003 gaan spelen want die is echt wreed over LAN :) in ieder geval veel plezier alvast :) waarom mag die btw. weer open ik dacht dat dit soort reclame maken niet mocht :?

Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!11 :P

• CyberTijn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-09 15:56
Hmmzz het klinkt erg interessant! Amsterdam is namelijk niet ver hier vandaan (mijdrecht)

Heb je misschien een website met wat meer informatie ? Ik wil wel namelijk het exacte adres weten anders is het een beetje moeilijk om er te komen imho ;)

alvast bedankt...

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:56

Chiron

Moderator Discord / TFV & AWM
hey is dat in het CSB? klote dat het zo snel is, want ik heb dan al andere afspraken lopen :( kan dus niet... als ik het eerder had geweten was ik wel gekomen denk ik, het is hier 20 minuten vandaan :)

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Verwijderd

Hmm... jammer dat je er nu pas mee komt/dat ik dit nu pas zie. Ik heb nu al een andere afspraak staan (lasergamen :) :) ).
En ik woon nog wel in buitenveldert... (is Amstelveen trouwens).

Anyway, veel plezier.

Verwijderd

Topicstarter
Voor meer info bel ff met Mark, 0644838777 of 020-6427493 (ik werk overdag, dus na 17.30 bellen aub) :)

Ik heb nu ff een beetje haast, moet dingen regelen.

Aan de phone gaat 't wat makkelijker...

En ja, 't is het CSB :D

Verwijderd

helaas beetje te ver ;(

Verwijderd

ah jammer... ik woon nog wel in amsterdam. Heb je een site ofzo voor info dan kan ik er next time (als dat nog komt) er rekening mee houden. Anyways happy fragging.

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet nu al dat we het vaker gaan organiseren, zullen er idd binnenkort ffies een site voor bouwe

• AcXeller
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op 14 november 2002 @ 18:18:
Hmm... jammer dat je er nu pas mee komt/dat ik dit nu pas zie. Ik heb nu al een andere afspraak staan (lasergamen :) :) ).
En ik woon nog wel in buitenveldert... (is Amstelveen trouwens).

Anyway, veel plezier.
offtopic:
Dacht toch echt dat het bordje "amstelveen tot ziens" bij uilenstede stond.

Is voor mij ook nogal kort dag en daarbij is mijn pc nu echt te traag om nog recente games te kunnen spelen :'(

Mijn YouTube kanaal

• mlevd
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-02 22:42
offtopic:
Buitenveldert is stadsdeel Zuideramstel (dus Amsterdam)

Verwijderd

10 euro?

kd8 het niet, en dan nog zo kort ook....

ik kom pas op een leuke lan als hij minstens 2 dagen duurt :)

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 14 november 2002 @ 20:22:
10 euro?

kd8 het niet, en dan nog zo kort ook....

ik kom pas op een leuke lan als hij minstens 2 dagen duurt :)
Het is de eerste keer dat we dit gaan organiseren, maar wellicht de volgende keer idd een heel weekend.

Maar ff serieus, 10 euro is een mooi bedrag toch?
Zaal kost nl ook geld u know ;)

• Virgil
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-08 02:10

Virgil

We're not alone

Verwijderd schreef op 14 november 2002 @ 21:40:
[...]

Het is de eerste keer dat we dit gaan organiseren, maar wellicht de volgende keer idd een heel weekend.

Maar ff serieus, 10 euro is een mooi bedrag toch?
Zaal kost nl ook geld u know ;)
Kijk daarmee jaag je dus mensen weg.
Niet dat ik je wil opnaaien ofzo, ik snap jouw punt nl ook helemaal.
Als je een lanparty organiseert dan heb je alles eigenlijk voor mekaar.

"Verzekerd"
mocht je dus kosten maken kom je niet in de problemen.
En inderdaad 12 uurtjes lannen is weinig.
Das _NIETS_. Das mischien leuk voor de beginnende lanners maar andere mensen die al naar een lan zijn geweest die willen zeker wel 36+ uur. Kijk even of je de zaal langer kan huren en verhoog de prijs dan met 5 euro ofzo.

Ik was heel, heeeel vroeger SeRRveR

Verwijderd

Topicstarter
SeRRveR schreef op 14 november 2002 @ 21:52:
[...]

Kijk daarmee jaag je dus mensen weg.
Niet dat ik je wil opnaaien ofzo, ik snap jouw punt nl ook helemaal.
Als je een lanparty organiseert dan heb je alles eigenlijk voor mekaar.

"Verzekerd"
mocht je dus kosten maken kom je niet in de problemen.
En inderdaad 12 uurtjes lannen is weinig.
Das _NIETS_. Das mischien leuk voor de beginnende lanners maar andere mensen die al naar een lan zijn geweest die willen zeker wel 36+ uur. Kijk even of je de zaal langer kan huren en verhoog de prijs dan met 5 euro ofzo.
Dat gaat dit weekend sowieso niet lukken.... het is de eerste keer in deze ruimte.. het is de kelder van een school waar dit weekend toevallig een schoolfeest in gehouden wordt.. Het is een prachtige ruimte waar in de toekomst zeker perfecte lanpartys gehouden kunnen worden (alle faciliteiten zijn aanwezig) Maar nogmaals het is de eerste keer en we zullen eerst moeten laten zien dat het kan (dus geen teringbende enzow). Dus de verwachting is dat de 2de of 3de keer sowieso een weekend beslaat. Maar dat zit er nu niet in dus eigenlijk zou iedereen nu moeten komen }) zodat we de volgende keer er echt een geweldig feest van kunnen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ok... we hebben een meevallertje!

Omdat die school zo laat besloten heeft dat het door kon gaan is de ruimte nu GRATIS voor ons, dus voor jullie ook!

Kom dus gerust
Het is in de Cuserstraat 3, in amsterdam.
Halte van Boshuizenstraat van lijn 5/51
Voldoende gratis parkeergelegenheid

Afbeeldingslocatie: http://www.bosboys.com/amsterdamlan.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

helaas ik zit op de hcc

anders had ik wel zin in een lan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 16 November 2002 @ 23:22:
helaas ik zit op de hcc

anders had ik wel zin in een lan
Ah joh, daar blijf je toch niet tot 's avonds laat?? ;)
Pagina: 1