Toon posts:

Adobe Premiere en MPEG2 export??? Iemand?!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit een beetje te klooien met m'n DV camera. Ik heb de film binnengehaald in Adobe Premiere, bewerkt en nu zit ik met een DV video. Graag zou ik deze exporteren naar MPEG2. Helaas zie ik MPEG2 niet bij de export formaten staan.

Hoe los ik dit in hemelsnaam op??? 't Moet uiteindelijk op SVCD komen, dus 't kan altijd nog via Nero (met converter plugin), maar het moet toch ook wel direct uit Premiere kunnen???

• henkleerssen
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

henkleerssen

Your life is as you narrate it

Is een aparte plugin/codec... is niet standaard...

Verwijderd

Topicstarter
waar kan ik die plugin vinden/downloaden? Hoe heet deze plugin??

• tbusquet
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-02 23:14
Gewoon iedere MPEG2 plugin voor Premiere ?! :?

En die kost behoorlijk wat geld.

"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©

Verwijderd

voor MPEG2moeten rechten woorden betaald, derhalve zal elke tool om MPEG2 bestanden te maken NIET gratis zijn, TMPEGEnc Plus laat je 2 weken putsen met MPEG2 toe daarna moet je registreren(dus betalen)

• masaman
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
TMPEGEnc is hier inderdaad prima voor te gebruiken, helaas niet direct vanuit Premiere.
Op www.videotools.net kun je een plugin vinden zodat het wel direct vanuit Premiere kan.
Je krijgt dan de keten Premiere -> Plugin -> TMPEGEnc, dit werk prima, gebruik het zelf ook om SVCD's mee te maken.
Andere site www.rmvos.nl/video/ geeft guides hoe een en ander werkt.
Succes, niet opgeven, het kan echt en dan is het resultaat prima !

Verwijderd

adobe gebruikt zelf een plugin van Ligos via http://www.ligos.com/lsx_mpeg_demo.htm is een demo te DL, hoe je aan de fullversion moetkomen weet je zelf weldenk ik ;)

• vandenhende
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17:24
Ik geloof dat MPEG2 wel standaard in de niewste premiere zit. (+ ook authoring software).
Dan heb ik het over adobe premiere 6.5
Adobe Premiere 6.5

Misschien een ideetje om de nieuwe versie aan te schaffen dus!

Verwijderd

Topicstarter
ik ga vanavond eens kijken wat ik hier allemaal mee kan!
Pagina: 1