Toon posts:

[flash] Programma of .swf te openen.

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

• Boris120
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 03-10-2005

Boris120

F.K.A Joris120

Topicstarter
Zijn er programma`s waarmee een swf bestand te openen is? Om daar bijvoorbeeld de muziek uit te halen?

• Perconte
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 15-11 10:23
UUUUHHHHHHMMMMMMMMZZZZZZZZ heel mischien flash maaruh weet niet cker hoor 8)7

• Boris120
  • Laatst online: 03-10-2005

Boris120

F.K.A Joris120

Topicstarter
Kun je daar al gecompileerde bestanden mee openen? Ik heb er zelf namelijk nooit mee gewerkt. Maar hoorde dat het niet ging.

• Perconte
  • Laatst online: 15-11 10:23
Ik kan ook geen hol met flash maar volgens mij moet et wel te doen zijn

• DeMoN
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 23-11 14:42

DeMoN

Pastafari

Om de muziek zelf eruit te halen heb je de flash creator zelf nodig van macromedia.

Dit kan alleen als het bestand een swf is die NIET beschermd is. Ook al zijn daar dan wel weer cracks voor te vinden ;)

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

• mentos
  • Laatst online: 09-02-2007
Ik weet het niet zeker, maar ik dacht dat swifftools zo'n soort programma heeft: http://swifftools.com Ik geloof dat het met SwiffCANVAS kan.

• FoOL
  • Registratie: november 2001
  • Niet online
Ik weet het niet 100% zeker, maar volgens mij is het decompilen van een flash movie illegaal, het is overigens wel gewoon goed mogelijk. Of audio er ook op eenzelfde manier als code uit is te halen weet ik overigens niet :)

offtopic:
Ik meende me zelfs te herinneren dat het decompilen van swf's die je zelf gemaakt hebt illegaal is?

• mr10
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 19-02-2016
www.buraks.com

offtopic:
dat zoeken we op

edit:
ik meen begrepen te hebben dat: op het schenden intellectueel eigendom of copyright van plaatjes, geluiden, design, etc. na is er niets illegaals een het decompilen van een swf

• himlims_
  • Registratie: juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

FoOL schreef op 14 november 2002 @ 12:04:
Ik weet het niet 100% zeker, maar volgens mij is het decompilen van een flash movie illegaal, het is overigens wel gewoon goed mogelijk. Of audio er ook op eenzelfde manier als code uit is te halen weet ik overigens niet :)

offtopic:
Ik meende me zelfs te herinneren dat het decompilen van swf's die je zelf gemaakt hebt illegaal is?
ja dat kan
is idd niet 100% legaal
topic starter moet me maar even mailen voor een programma :D
of mag ik dat niet zeggen?

ฅ ʕ•̫͡ᴥ•ʔ ฅ
RootGamer.com ☆ LINUX GAMES
🔧 Steam
RootGamer_com · Æ Origin HollandHards · Ʊplay HollandHards

• Ook
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 23-11 13:15

Ook

Yes I can!

Ik gebruik altijd SWF browser.. Handig om (de meeste) SWFjes te ontleden!

Is ook van swifftools:
http://swifftools.com/sto...wser293.EXE&t=SWF-Browser

Wees consequent, maar niet altijd

• vibe_line
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 05-06-2008
sothink swfdecompiler

weet niet of het werkt, heb het niet gebruik.

www.sothink.com

• 61619
  • Registratie: december 2021
  • Niet online
Is zwaar lame om swfjes de decompile !

Fruit geeft daarom NIET een link naar bijvoorbeeld een programma als: SWF scanner
(zoek die link maar zelf :P )

• mr10
61619 schreef op 14 november 2002 @ 15:23:
Is zwaar lame om swfjes de decompile !

Fruit geeft daarom NIET een link naar bijvoorbeeld een programma als: SWF scanner
(zoek die link maar zelf :P )
tenzij Flash crashed en je net 3 uur coden wel in je swfje hebt en niet in je fla... (spreek uit ervaring - ook al ben ik dan dom om niet gesaved te hebben in de tussentijd, was ik toch blij met dat progje...)

altijd 2 kanten aan een medaille he...

• 61619
  • Niet online
mr10 schreef op 14 November 2002 @ 15:25:
[...]

tenzij Flash crashed en je net 3 uur coden wel in je swfje hebt en niet in je fla... (spreek uit ervaring - ook al ben ik dan dom om niet gesaved te hebben in de tussentijd, was ik toch blij met dat progje...)

nu ben jij ook iemand die 3 uur code neer kan tiepe en ik niet :p

_/-\o_

maar je hebt wel gelijk...

• ThRIVeR
  • Laatst online: 22-03-2004

ThRIVeR

Isaac

Dit had ik idd precies hetzelfde 1x maar met die swf scanner kan je toch alleen de movie clips er uit halen en geluid enzo maar niet de keyframe opbouw en scripting?

Je kunt trouwens ook je swf importeren in een nieuwe fla maar dan bestaat je swf uit 100en keyframes (ipv motion tween bijv ) :)

MODDEN?? ik zal je hoofd eens modden (teveel sof II gespeeld)

• 61619
  • Niet online
ThRIVeR schreef op 14 November 2002 @ 15:31:
[...]

Dit had ik idd precies hetzelfde 1x maar met die swf scanner kan je toch alleen de movie clips er uit halen en geluid enzo maar niet de keyframe opbouw en scripting?

Je kunt trouwens ook je swf importeren in een nieuwe fla maar dan bestaat je swf uit 100en keyframes (ipv motion tween bijv ) :)
jewel script kan ook en ook keyframeopbouw...

tis echt een rlx proggie

ik heb t niet hoor :X

• Voodoo_3
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 14-05-2007
gebruik swish 2.0...te vinden op download.com

<a href="www.apropia.nl">APROPIA

• ThRIVeR

ThRIVeR

Isaac

jewel script kan ook en ook keyframeopbouw...

tis echt een rlx proggie

ik heb t niet hoor :X
ow relaxt dan had ik zeker een oudere versie toen 8)7
Dan zullen we die maar is niet downloaden O-)

• mr10
Algemeen:
spreken we nog nederlands hier, of schaffen we dat maar gewoon af?

Vodoo_3:
swish? of swfs te decompilen? riiight... snap jij de vraag wel?

ThRIVeR:
ik had het ook niet over de SWF Scanner, maar over de Actionscript Viewer van Buraks.com...

• ThRIVeR

ThRIVeR

Isaac

mr10 schreef op 14 November 2002 @ 16:59:
Algemeen:
spreken we nog nederlands hier, of schaffen we dat maar gewoon af?

Vodoo_3:
swish? of swfs te decompilen? riiight... snap jij de vraag wel?

ThRIVeR:
ik had het ook niet over de SWF Scanner, maar over de Actionscript Viewer van Buraks.com...
waarom quote je dan een message waar het over swf scanner gaat

• Willem
  • Registratie: februari 2001
  • Laatst online: 22-01 20:50
Er zijn vast programma's om .SWF bestanden te de-comprimeren, maar het is niet eerlijk en je schendt ook nog eens auteursrechten als je je dat op je nek haalt. Geen aanrader dus, en ook zeker geen vruchtbaar topic in dit forum.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee