Ik heb onlangs, nav goede (user-)reviews op www.ecoustics.com, een Marantz SR4200 DTS/PLII-receiver gekocht, maar ik heb onlangs ontdekt dat er een bug zit in de DTS-decoder ('popping sound' in de rechtersurround speaker: blijkt helaas wel vaker voor te komen). Verder is het geluid (ook in stereo) prima, maar ik vind de hoeveelheid hiss (hoge ruis) bij zeer lage volumes nogal aan de forse kant. Als laatste is mij nog opgevallen (antf%ckin mode = on) dat er een zeer lage transformator brom (hum) uit de receiver zelf komt, hetgeen gepaard gaat met een lichte trilling van de kast (Ik ken iemand met een SR6300, maar daar voel ik geheel geen trilling en hoor ook geen hiss op lage volumes)...
Is er iemand (bv. met een SR4200) die mij kan vertellen of die 'hiss & hum' binnen het normale vallen of dat ik bij de komende reparatie van de DTS-decoder bovenstaande constateringen moet aangeven ?
Thanx / grt
Is er iemand (bv. met een SR4200) die mij kan vertellen of die 'hiss & hum' binnen het normale vallen of dat ik bij de komende reparatie van de DTS-decoder bovenstaande constateringen moet aangeven ?
Thanx / grt