snel zeggen: 'De koetsier poetst de postkoets met postkoetspoets'
levensmotto: 'vroeg gedaan is lang gerelaxed!'.
In Zoetermeer geen problemen. Al heel lang niet trouwens
tsja, 'k post dit ff tussen de college's door dus die mogelijkheid heb ik niet echt, had gehoopt dat ik een lotgenoot kon vinden.Verwijderd schreef op 14 November 2002 @ 10:52:
Ik zou zeggen: bel 's ff naar Wannado / Casema. Hoe moeten wij dat nu verder weten?
ik heb hier in den haag als 4 dagen last van wanadoo. 't kan niet aan mij computer liggen want ik heb een router. Hij doet nu weer 3 uurtjes normaal hopelijk blijf het zo.
Assume there are no rules and it's one big free for all
Verwijderd
hier 3534 utrecht heb hier ook ze kuren ligt vaak plat de laatste tijd
soms wel eens 3 dagen gewoon plat
btw com21 premium
soms wel eens 3 dagen gewoon plat
btw com21 premium
Bij mij logde hij gister de hele tijd vanzelf uit en als ie weer ingelogd is dan ligt ie er weer uit na 10 min. Hier ook de Com21 premium
mmm voorlopig doet i het weer bij mij, Utrecht (pc 3531) 
Maar het is niet fraai als i er steeds uitklapt. Ik heb dit abbo nog niet zo lang maar de eerste maanden was het supper stabiel maar nu is i er sinds vorige week vrijdag al 3 keer uitgeklapt
Maar het is niet fraai als i er steeds uitklapt. Ik heb dit abbo nog niet zo lang maar de eerste maanden was het supper stabiel maar nu is i er sinds vorige week vrijdag al 3 keer uitgeklapt
van8 weer een keertje eruit gevallen... erg irritant
Casema is momenteel haar servers aan het veranderen ofzo (gelezen in krant) misschien dat dat het kan zijn? Ik heb hier met gewoon Cable Basics nog nooit problemen gehad. Al 2 jaar abbonee. Jammer alleen van de snelheid
Mijn verbinding doet weer normaal sinds gistermiddag en nu nog hopen da ze niet nog bezig zijn met werkzaamheden.
Ik zit ook in postcodegebied 3531, maar het is niet zo dat de verbinding er langer dan 10 minuten uit ligt, het zijn meestal maar een paar minuutjes (wel frequent, 5x op een avond). Heel annoying. Maar ja, ik kijk volgende week wel weer.
En ja hoor! daar gaan ze weer....... ben de afgelopen 3 uur 3 keer zo maar uitgelogd. elke keer moet ik 10 min wachten voor ik weer kan inloggen. Echt onwijs irritant. Zo kan ik niet eens meer meespelen met clanwars!
Ik heb gebeld naar wanadoo maar dan gaan ze je doorverbinden en dan moet je een jaar wachten.
Ik heb gebeld naar wanadoo maar dan gaan ze je doorverbinden en dan moet je een jaar wachten.
Hier in Zuilen alles OK!
Had eerst W98 en lag er om de haperklap uit. Sinds XP voortreffelijk!
Had eerst W98 en lag er om de haperklap uit. Sinds XP voortreffelijk!
Nou ik ben net alweer uitgevallen en ik heb gewoon Winxp. Die RF lampje knipper de hele tijd oranje nadat ik uitgevallen ben. Het kan niet aan mijn OS liggen omdat me router voor de verbinding zorg
Pagina: 1