• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Topicstarter
Luitjes,

Heb de search al gebruikt, helaas geen resultaat. Ik heb al een vraag ingediend bij JVC zelf maar nog wachtend op een antwoord, dus bij deze:

Ik heb een JVC KD1NXR navigatiesysteem in mijn auto. Het probleem wat ik heb is dat ik van de week een doosje Cdrw's heb gekocht van Philips maar deze niet wil afspelen in de JVC. Ik krijg een CD error. Heeft er toevallig iemand ook dit systeem (De Becker Traffic Pro en Pioneer variant zijn volgens mij pcies 'tzelfde van binnen) en weet een merk cdrw die zeker wel werkt in de JVC, voordat ik weer verschillende merken cd's voor nix koop ;)

Dank alvast.

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Topicstarter
Een subtiel schopje ;) Niemand die hier ervaring mee heeft ?

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

niet schoppen binnen 24 uur.

En als je gewoon de originele software gebruik, heb je ook geen CDrs nodig.

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

• BeaM-R
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18:34

BeaM-R

Powerrrrr

athlonkmf schreef op 14 november 2002 @ 21:00:

Dan wil ik wel eens een keer bij jou komen kijken naar illegale software :z

Skoda Enyaq iV60 Sportline * Toyota Aygo X * Fendt 510TF Joker * Honwave 35AE met Honda BF20

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Topicstarter
athlonkmf schreef op 14 November 2002 @ 21:00:
niet schoppen binnen 24 uur.

Sorry, zal niet meer zo snel schoppen ;) Maar het gaat me niet om de software CD van de navigatie, maar om muziek cd's die ik wil afspelen middels een Cdrw. Cdr werkt verder wel goed, maar cdrw heeft ie blijkbaar wat meer moeite mee.

De Philips variant werkt helaas niet maar zou het misschien te maken kunnen hebben met de brandsnelheid ? Ik had hem op 10X gebrand, wellicht dat 4X meer suc6 geeft :?