Ik moest een isdn kaart plaatsen in een NT4 server, waarna hij daarna nooit meer opstarte. Met of zonder kaart dat maakte nie uit. De laatste juist configuratie liep die ook in vast. Als laatste redmiddel moet je dan de reparatie modus van de NT4 cd opstarten. En na een goeie 20 minuten starte hij weer op
maaaar... Hij heeft een aantal register settings gewijzigd zodat hij zichzelf niet meer ziet als een domein... gebruikers kunnen dus nu niet meer inloggen en alle werkzaamheden liggen stil. Helaas heeft diegene wie deze pc heeft geleverd alleen een C schijf, en dus ook de data op de C schijf staan. Het is wel een scsi schijf. Er staan nu 2 beheerders.... genaamd "beheerder" en "beheerder.000" Hij gebruikte eerst na de reparatie standaard beheerder.000 maar dat heb ik weer kunnen verhelpen.
Ik gebruik nu weer de goede user. dat, maar ik kan mij herinneren dat er ook nog ergens een system.dat moet zijn... Of is dat in nt4 niet meer... wie helpt...
Ik gebruik nu weer de goede user. dat, maar ik kan mij herinneren dat er ook nog ergens een system.dat moet zijn... Of is dat in nt4 niet meer... wie helpt...