Ik zit met een probleempje. Om Fifa 2003 te spelen moet ik de nieuwste drivers voor mijn videokaart downloaden want met mn oude flikkert het beeldscherm. Dus ben ik naar www.nvidia.com gesurft om nieuwe drivers te downloaden voor mijn Diamond Viper 550 (ik weet, beetje verouderd, maar hij werkt nog). Via stap 1 (Graphics driver), stap 2 (GeForce en TNT, daar valt mijn Viper 550 toch onder?) en stap 3 (Windows 95/98/ME) kwam ik bij de drivers download page. Heb hem gedownload, vervolgens geinstalleerd, na installatie natuurlijk een restart, en alles werkte. Dus ik Fifa 2003 spelen, en die deed het, geweldig spel! Vervolgens gestopt met computeren, gewoon afgesloten zoals altijd. 2 uur later startte ik hem op, kreeg ik een melding dat er geen drivers meer aanwezig waren. Grijze achtergrond, lage resolutie en weinig kleur. Dus de nieuwe drivers eraf gehaald en mn oude er weer opgegooid. Maar nou kan ik geen Fifa 2003 meer spelen
Waarom gebeurt dit? Wat kan ik er aan doen?
Heb trouwens een PIII450, 128 MB RAM, 12 GB harde schijf, Diamond Viper 550 (16MB), Soundblaster Live Value en Windows ME met DirectX 8.1.
Op de site van Nvidia stond dat als je ze tussen 8 en 11 november heb gedownload er problemen met de drivers waren, maar ik heb hem gister gedownload (13 november) dus dat geldt niet voor mij.
Heb trouwens een PIII450, 128 MB RAM, 12 GB harde schijf, Diamond Viper 550 (16MB), Soundblaster Live Value en Windows ME met DirectX 8.1.
Op de site van Nvidia stond dat als je ze tussen 8 en 11 november heb gedownload er problemen met de drivers waren, maar ik heb hem gister gedownload (13 november) dus dat geldt niet voor mij.