ik heb een intelli mouse explorer (al geruime tijd) en dit beestje vertoont nogal maffe kuren. Als ik hem installeer op ps/2 loopt de pc na 5 minuten goed te hebben gewerkt vast. ik heb al geprobeerd de drivers opnieuw te installen en nieuwe drivers te zoeken maar nix helpt. het maffe is dat als ik hem installeer op de usb hij niet vastloop maar dan reageert de muis weer helemaal niet als de pc een zwaardere aplicatie (game bv.) opstart. ik heb een p3 450, asus moederbord (typenummer ff niet bij de hand) en draai win 98.
Ik zou m helemaal niet installeren, gewoon inpluggen. Windows ziet dat vanzelf. Ik heb ook zon dikke muis met heel veel poespas eromheen. Ik heb m ook gewoon in de ps2 zitten, en zonder drivers werkt ie wat mij betreft beter dan mét.
Verwijderd
inderdaad, ik vind die drivers ook niet optimaal en heb hem ook in de ps2 poort zitten en dan werkt hij perfect
ik heb de Intellimouse Explorer Trackball... en die drivers zijn zooi...
Knopinstellingen worden nooit onthouden..
Mijne zit ook in de PS2 maar werkt wel goed verder... alleen die drivers...
Knopinstellingen worden nooit onthouden..
Mijne zit ook in de PS2 maar werkt wel goed verder... alleen die drivers...
Object-oriented programming offers a sustainable way to write spaghetti code | Hoe vleugels wel werken.
Het knagertje heeft denk ik gewoon de geest gegeven. Ook zonder drivers loopt hij non-stop vast en in de usb poort lukt het ook niet. ik plugde hem vandaag in een andere pc en daar had die exact dezelfde problemen.