Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Welke kleur CCFL te kiezen?

Pagina: 1
Acties:
  • 24 views sinds 30-01-2008

• Steve
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20-11 09:55

Steve

Krokodil \o/

Topicstarter
Heyz,

Nadat m'n neonstring de geest gegeven heeft (dat kreng verdiende niet beter), wil ik een nieuwe light set kopen, en wel een CCFL.

Maar ik twijfel nog tussen de kleur. In m'n case zit al een Volcano 9 coolmod (overwegend blauw dus, bij HDD activiteit ook rood), maar die is niet te zien als je recht voor het window staat.

Ik kan kiezen tussen de kleuren blauw, groen en rood. Ik wil ook niet een té eentonige kleur in m'n kast. Dus wat zouden jullie doen?

Jupiler

Verwijderd

Ja jeetje, je vraagt dus wat wij mooi vinden voor jouw kees? Lijkt me nogal persoonlijk. Er zijn zate kleuren en zat voorbeeldfoto's. De een houdt van Kermis met veel keluren (bi/tri colored) de ander van uniformiteit. Je kunt niet aan ons vragen welke kleur jij moet nemen.

• Steve
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20-11 09:55

Steve

Krokodil \o/

Topicstarter
Agree,

maar ik wil geen miskoop doen, wat als een groene CCFL nou echt totaal niet zou stroken met de Volcano 9 coolmod, dat kan ik niet voorspellen.

Dus ik vraag eerder ervaringen van mensen die een Volcano 9 cooldmod & een CCFL hebben.

• EMP
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-11 00:42

EMP

Krulloos!

Komop joh, gewoon ff zoeken, en kijken naar (plaatjes van) andere mods.

Wanneer je dat doet lees je ook dat wat de een erg mooi vind, de ander erg leljik vind.

Er IS geen perfect antwoord daar op, het is puur jouw smaak. Je kunt natuurlijk eens een simpel lampje pakken en daar verschillende kleuren papier voor houden, om zo je kast in verschillende kleuren te verlichten zodat je ziet wat je mooi vind of niet, maar heel eerlijk: een vraag als "wat zouden jullie doen" is nutteloos, want het gaat er om dat jij het mooi vind, je maakt de mod toch voor jezelf en niet voor anderen :?

Volg je smaak, kijk wat rond en ga er gewoon voor, een beetje zelfvertrouwen kan geen kwaad :)

Verbouwblog van mijn Schrootjespaleis uit 1925.
My anime addiction.

Verwijderd

Koop gewoon een mooie blauwe ccfl, net als mij..... 8)

• supakeen
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-09 14:42
Blauw geeft het meeste licht, zelf heb ik een rode en een blauwe. :)

Verwijderd

Er zijn ook dualcolours: blauw met rood in een buis van sunbeam (die zijn ook mooi)

• AcouSE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-11 14:31

AcouSE

Swedish Chef

Wat jij mooi vind bepaal je zelf. Zie ook eerdere replies
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.