Toon posts:

Scherpe tv voor tv-out

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wilde weten als ik een nieuwe Philips breedbeeld tv koop van 100hz of dan het beeld wel scherp is. Ik heb nu een tv van 12 jaar oud die erg onscherp is als ik hem op tv-out zet. Kleuren zijn wel goed.

Ik heb een MSI Geforce 4 ti4200 dus daar kan het niet aan liggen.

• ArnoutD
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02-07 06:58
Nou die laatste regel is niet helemaal waar. De TV-OUT's van de Geforce zijn nou niet helemaal up-to-par met de Ati en Matrox TV-out versies. Maar een oude TV (PAL) wil nog wel eens geen S-VHS aansluiting slikken en dat kan je al een behoorlijke scherpte schelen.

• Munchkin
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-08 16:30
Aan die nieuwe Philips breedbeeld zal het iig niet liggen! Dus als dat nvidia kaartje een fatsoenlijke tv-out heeft, dan moet jij gewoon een topbeeld krijgen!

• |sWORDs|
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-04 12:48

|sWORDs|

vSphere/ESXi

Ik heb een MSI Geforce 4 ti4200 dus daar kan het niet aan liggen.

Leen eens een ATI met tvout van iemand en zeg dat dat nog eens.

Te Koop:24 Core Intel Upgradeset

• neanderthaler
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20-07 22:49

neanderthaler

Are friends electric?

Er was een paar weken terug een topic over tv's met een VGA-ingang! Als je uitzoekt of dat ook op Flipsen tv's is....

Verwijderd

ArnoutD schreef op 14 November 2002 @ 08:21:
Nou die laatste regel is niet helemaal waar. De TV-OUT's van de Geforce zijn nou niet helemaal up-to-par met de Ati en Matrox TV-out versies. Maar een oude TV (PAL) wil nog wel eens geen S-VHS aansluiting slikken en dat kan je al een behoorlijke scherpte schelen.
veel videokaarten hebben zowiezo alleen composite-uit...dan heb je ook niet echt veel aan svhs-in op je tv...

Verwijderd

Topicstarter
he! Ik heb nog geen nieuwe tv hoor :)

Ik vraag me af of je een beetje fatsoenlijke spellen kan spelen op een beetje goede resolutie. (Zoiets als GTA3)

Hoeveel kostte zo'n tv met een beeldscherm ingang.

Ik heb nu m'n tv-out door de videorecorder naar m'n tv gestuurd en de letters zijn niet goed leesbaar.

• MahRain
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-11-2025
zowel op 'n 10 jaar oude sanyo als op een 5 jaar oude Sony gaf een 5m composite kabel vanaf m'n gf2mx (stoere opstelling he) een heel respectabel beeld hoor :D

(en zeker genoeg om divx'en te kijken of console-style games te spelen 8) )

Verwijderd

Topicstarter
En 3d spellen?

(Voor zover dat kan op een gf2mx >:))

Verwijderd

Topicstarter
*Schopje*

Denken jullie dat je gewoon erop kan 3d gamen straks? Ik zit te bedenken of ik er toch niet een beeldscherm moet plaatsen.

• |sWORDs|
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-04 12:48

|sWORDs|

vSphere/ESXi

Verwijderd schreef op 15 november 2002 @ 12:43:
*Schopje*

Denken jullie dat je gewoon erop kan 3d gamen straks? Ik zit te bedenken of ik er toch niet een beeldscherm moet plaatsen.
Gamen wel, maar text/internetten etc niet.

Te Koop:24 Core Intel Upgradeset

Pagina: 1