Dualhead op een Geforce4 MX 440..hoe?

Pagina: 1
Acties:

• Tofman408
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-11-2025
Leute,
Ik heb een GEFORCE4 MX 440 8X AGP 64MB DDR TV OUT & DVI OUT. De VGA aansluiting doet het prima, staat een 19" Sony op. De tv-out doet het ook uitstekent. Maar ik wil weten of het mogelijk is om een 2e monitor aan te sluiten op de DVI uitgang van die Geforce zodat ik dualview heb. Dan kan me 2e videokaart eruit (3dfx Voodoo 3) :). Ik heb zo een adapter die van de DVI aansluiting een VGA aansluiting maakt. De adapter werkt, heb ik getest. Ik heb de nieuwste drivers van de nvidia website gedownload, maar ik zie nergens dat ik een optie kan aanzetten dat hij het beeld via me DVI-out aanzet. Ik mijn beeldscherminstellingen kan ik nu kiezen voor 2 monitoren, de ene is de Sony op de VGA aansluiting van de GF4, en de andere de monitor die is aangesloten op de Voodoo 3. Maar nergens iets voor de DVI-out....Als ik er een monitor aanhang dan heb ik ook geen beeld...en detecteert hij nog steeds niks op de DVI-out. Ik heb WindowsXP met SP1, en inmiddels al opnieuw geinstalleerd zelfs...maar krijg dualhead alleen op de GF4 niet aan de praat....of zie ik iets over het hoofd? Alvast bedankt.

• Scighera
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-08 11:41

Scighera

swim-bike-run

search gebruiken voortaan;

-Display properties, settings; de tweede monitor selecteren en de optie "Extend my Windows desktop onto this monitor" aanvinken. Gevolgd door Apply of OK handig programma: http://www.realtimesoft.com/ultramon

oh, verkeerd gelezen; |:(

Probeer het eens door eerst je voodoo3 plankje eruit te halen (vraag me af waarom; prachtige 2D kwaliteit, maar goed) dan je monitoren op je GF4Mx aan tesluiten en op te starten

www.triathlete.nl