Anoniem: 23750

Topicstarter
Waar verkopen ze hem ergens? Ik zie hem nl niet staan bij Belcompany, T for telecom, phone house en noem maar op.. koopjessite heeft m wel maar dan in de lichte kleur.. ik wil de donkere kleur titanium...

Voor als mensen gaan vragen, waarom dit rete dure toestel kopen en niet een toestel met 200000 functies? Simpel. Ik gebruik 3 functies. Bellen, sms-en en agenda. Verder niets. En ik wil een strakke telefoon en tja, dan kom je uit op deze.

• koen
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
www.gsmhuis.nl

leverbaar in titanium en de limited black edition :9~ voor € 744,-

• ErectionJackson
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-06-2017

ErectionJackson

Ff testen hoe lang een onderti

Ik zou toch even wachten op de kleurenversie :)

Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia

• Mangoworks2002
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 04-06-2024

Mangoworks2002

No problems, only solutions

Bagger toestel, heb hem getest bij de Staffhorst Nieuwegein, dus neem aan dat ze hem daar nog wel hebben. Anders RAF heeft hem ook

• vandenhende
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online
Ik vind de titanium kleur een stuk mooier dan de zwarte. Sowieso zie ik niet in waarom ik meer zou moeten gaan betalen alleen omdat hij zwart is.
Verder is het wel een aanrader hoor. Ik heb hem nu sinds 1 juli al en hij bevalt uitstekend.
Ik ben een redelijk "veeleisend" gebruiker en ik moet zeggen dat in tegenstelling tot de meeste andere nokias deze geen last heeft van software foutjes.
Wat betreft de kleurenversie (8910i): naar mijn mening is het schermpje veeeel te klein om echt iets te hebben aan een kleurendisplay. Oke het is wel vet maar echt functioneel kan ik me niet voorstellen.

Succes ermee!

• MenaceD
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Heb m ook sinds kort, prima telefoontje en ziet er gewoon goed uit
Heb ook die champagne-kleur...
en die dingen hebben ze toch ook bij bel company enzo?

Wachten op kleurenscherm? tsja
Je hebt er ook geen cameraatje bij enzo dus of dat de moeite is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Oke ben even langs wat foon winkels geweest. Hij is daar iig niet meer te koop omdat hij te oud is.. maar goed, ik w8 wel even op die kleuren dinges dan... en please, stop met het gelul van bagger toestel.. i just love it.. kga toch ook hier niet zeggen dat ik ati bagger vind, want ik heb m getest? Come on.. Smaken verschillen.

Ik vind dit gewoon de strakste foon ooit gemaakt, laat mij lekker..... en hij kost flink wat, maar dat mag ook wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Toch nog aardig wat mensen die m hebben :)

maar goed, ik vind die zwarte dus het mooiste :) Hoop dat die 8910i dan wel ook in de smaak komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Necrobic
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Snap niet waarom de zwarte limeted is aangezien de 8910i ook zwart is.

Btw de zwarte is ook titanium bevalt me prima. Enigste minpunt in het donker smsen gaat niet letters zijn NIET verlicht. Maja lekker boeiend dat sms ik bel wel :)

Ik heb alles, ik mag alles en ik kan alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Kan die toetsjes na een maandje ook wel blind vinden dus sms-en is dan ook geen probleem meer....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vandenhende
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online
Anoniem: 23750 schreef op 15 November 2002 @ 02:48:
Oke ben even langs wat foon winkels geweest. Hij is daar iig niet meer te koop omdat hij te oud is..
Hier begrijp ik dus effe niets van. Toestel is pas laten we zeggen een maand of 3 goed verkrijgbaar. Dus oud???? Ze verkochten zeker nog wel 3310's en 8310's, alsof die dan niet oud zouden zijn?!

En wat betreft die toetsen. Is wel vervelend dat ze niet verlicht zijn. Maar als je niet te dikke vingers hebt zul je ze na een tijdje wel goed/blindelings kunnen vinden. Ook in het donker....
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 70316

Anoniem: 23750 schreef op 15 November 2002 @ 02:48:
Oke ben even langs wat foon winkels geweest. Hij is daar iig niet meer te koop omdat hij te oud is..
Hier klopt inderdaad niet veel van.. weet je zeker dat je niet naar de 8850 hebt gevraagd? die is niet mee te koop namelijk, samen met de 8890... maar de 8910 is net pas een halve maand normaal leverbaar.. of hij moet nu ineens uit de handel genomen zijn vanwege de 8910i.. maar dit lijkt me ook erg sterk.. hij staat ook gewoon nog op de belcompany site...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61754

Ben zelf in het bezit van een zwarte 8910 (al 3 maanden) en hij is GEWELDIG en zeker GEEN bagger toestel.

Maar ik heb de indruk dat mensen die dat verkondigen, dit doen uit afgunst of omdat ze weten dat ze hem toch nooit kunnen betalen ;)

Als je het geld hebt zou ik hem zeker kopen, dit is m'n eerste Degelijke Nokia, en ach dat kleurenscherm???? wie belt er nou in kleur???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErectionJackson

ErectionJackson

Anoniem: 61754 schreef op 16 November 2002 @ 11:26:
Ben zelf in het bezit van een zwarte 8910 (al 3 maanden) en hij is GEWELDIG en zeker GEEN bagger toestel.

Maar ik heb de indruk dat mensen die dat verkondigen, dit doen uit afgunst of omdat ze weten dat ze hem toch nooit kunnen betalen ;)

Als je het geld hebt zou ik hem zeker kopen, dit is m'n eerste Degelijke Nokia, en ach dat kleurenscherm???? wie belt er nou in kleur???
Ach ik denk dat je dat laatste roept, omdat je geen nieuwe 8910 met kleurenscherm meer zou kunnen betalen ;)

Nee zonder gekheid. Ik zou nooit meer een telefoon zonder kleurenscherm halen. Je mist gewoon veel te veel. De hele manier waarop je met een telefoon omgaat verandert en de mogelijkheden worden enorm vergroot

Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 48970

HFdude houdt niet van kleur, hij vindt mijn T68i ook een barbietoestel :( Ach, als ik er maar blij mee ben, dan is het toch goed? ;) :D

Hij kan het waarschijnlijk wel betalen hoor, maar hij vindt dat een kleurenscherm geen toegevoegde waarde heeft. Ik wel, gewoon een hoog :9~ gehalte :) en gewoon mooier beeld en meer functies.

offtopic:
Edit: hihi, ben je toch net ff voor!! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61754

Mogelijkheden vergroten d.m.v. een kleurenscherm :? :? :?

Ik bel gewoon met een telefoon, een paar kleurtjes voegen daar geen nieuwe mogelijkheden aan toe hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErectionJackson

ErectionJackson

Anoniem: 61754 schreef op 16 November 2002 @ 12:01:
Mogelijkheden vergroten d.m.v. een kleurenscherm :? :? :?

Ik bel gewoon met een telefoon, een paar kleurtjes voegen daar geen nieuwe mogelijkheden aan toe hoor!
MMS is een extra mogelijkheid, kleurwappen net zo en zo zijn er nog veel meer dingen die je extra kunt of die een stuk beter gaan zodra je een kleurenscherm hebt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 300

MMS is een extra mogelijkheid, kleurwappen net zo en zo zijn er nog veel meer dingen die je extra kunt of die een stuk beter gaan zodra je een kleurenscherm hebt
Mwah, valt wel mee. Op m'n Motorola V60i (zonder kleurenscherm) kan ik prima MMS-en, het ziet er allemaal prima uit. En een groot nadeel van een kleurenscherm is dat ie je accu in no-time leegtrekt. Een kleurenscherm vreet energie bij het leven. Vind ik toch iets wat je niet uit het oog mag verliezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErectionJackson

ErectionJackson

Anoniem: 300 schreef op 16 November 2002 @ 16:39:
[...]

Mwah, valt wel mee. Op m'n Motorola V60i (zonder kleurenscherm) kan ik prima MMS-en, het ziet er allemaal prima uit. En een groot nadeel van een kleurenscherm is dat ie je accu in no-time leegtrekt. Een kleurenscherm vreet energie bij het leven. Vind ik toch iets wat je niet uit het oog mag verliezen.
Ik vind een foto er met 2 kleuren toch niet echt duidelijk uitzien moet ik zeggen en daar heb je niet veel aan vergeleken met een kleurenfoto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 70316

Anoniem: 300 schreef op 16 november 2002 @ 16:39:
[...]

Ik vind dat een kleurenscherm echt niet heel veel meer batterijen vreet dan een normaal scherm hoor.. waarom denk je dat er vroeger geen mobieltjes waren met kleurenscherm!? omdat toen idd de batterijen compleet leeggetrokken werden door al dat kleur.. nu worden de batterijen steeds beter en gaat mijn 7210 even lang mee als mijn 8310! dus sneller leeg? ik zeg van niet!
Pagina: 1