Toon posts:

alles rustig doorlopen.

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
bij mij is de installatie van de nieuwe drivers allemaal zonder problemen gegaan ;)

ik had al een audigry 1 in het systeem zitten (de versie met het frontpaneel)
om te beginnen heb ik eerst alle oude drivers eruit gegooid met behulp van configuratiescherm-software- verwijderen sb software. ( win xp prof.)
daarna heb ik regcleaner gedraaid die de laatste registerbestanden verwijderd.
rebootje, patch in de software gedraaid... dan de setup.ini : die setup.ini moet er zo uitzien na verwijdering van de landencodes:

[Startup]
AppName=Sound Blaster Audigy 2
ProductGUID=E82BF103-904F-49C0-B77F-6EC110B71E87

setup opstarten vanuit submap audio dir/setup.....( niet die setup die los in de dir staat) daar moet dus ook die patch in gedraaid worden...

installeren en weer rebootje, daarna ff de boel configureren, en het werkt uit de kunst ... KEWL >:)
wel moet je bij het b.v. draaien van mp3's de optie cmss 1 aanzetten anders doen de achterspeakers het behoorlijk zacht t.o.v. de voorspeakers. ( cambridge 5.1 set)

het geluid is ook stukken beter, zeker de middentonen zijn goed hoorbaar, en er zijn veel instelmogelijkheden.

zo moet het allemaal goed werken.

greetzz,

ben.

• RawPeanut
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 15-05-2023

RawPeanut

Nog niet gare aardnoot

Heel fijn voor je

(ps wat is de bedoeling voor deze post?)

Ah, ik zie dat je nogal heel erg nieuw bent hier, ik zou voorstellen dat je eerst even de FAQ/Policies/Nettiquete doorneemt voordat je gaat posten. Dat scheelt denk ik een hoop frustratie voor andere gebruikers en mod's.

Voor de rest, welkom op het forum! :)

Canon Digital Ixus V3

• tbusquet
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-02 23:14
Idd, dit topic voegt niet echt veel toe aan het forum, maar ik snap wel dat je soms even je ervaringen met bepaalde dingen wilt delen met mensen hier. Heb ik zelf ook vaak, vind het leuk om te vertellen als ik iets nieuws heb, of te laten zien als ik iets nieuws gebouwd heb, etc.

Maar kijk er wel mee uit, dat je niet zomaar vanalles gaat neerzetten hier, en zijn mensen die daar behoorlijk naar op kunnen reageren, wees welkom iig.

"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©

Dit topic is gesloten.