Ik heb net een nieuwe Maxtor HD binnen (DiamondMax Plus 9), dus ik wilde die mooi bij he huidige maxtor van 20 gig pluggen, om daarna op die 120 gig Win2k te pleuren, maar hij deed het niet; dus mooi GoT doorgeploegd (dus ja, ik heb ge UTFS'ed), echter niet een oplossing gevonden.
De opstelling:
Asus7V-E met bios 1004
Latest Via 1-4 drivers installed (lijkt me niet dat het daar aan ligt)
80-polige IDE kabel:
blauw op MOBO
grijs op Maxtor 20gig (slave ingesteld)
zwart op Maxtor 120gig (Master ingesteld)
Enig idee waar het probleem ligt en hoe ik dit kan oplossen, of moet ik nou een of andere IDE controller PCI kaart halen (zo ja, welke, en welke ATA).
[edit]
(vergeten te melden waar die vastloopt)
In de BIOS wordt ie herkent, maar als ik win2k wil booten van DVD drive (Pioneer 105-sz) laat het scherm "MBA indexing..." zien, en gaat door naar de netwerk kaart, om daarmee proberen te booten.
Krijg dus niet de kans om win2k te installen, op de maagdelijke, ongepartioneerde disk
De opstelling:
Asus7V-E met bios 1004
Latest Via 1-4 drivers installed (lijkt me niet dat het daar aan ligt)
80-polige IDE kabel:
blauw op MOBO
grijs op Maxtor 20gig (slave ingesteld)
zwart op Maxtor 120gig (Master ingesteld)
Enig idee waar het probleem ligt en hoe ik dit kan oplossen, of moet ik nou een of andere IDE controller PCI kaart halen (zo ja, welke, en welke ATA).
[edit]
(vergeten te melden waar die vastloopt)
In de BIOS wordt ie herkent, maar als ik win2k wil booten van DVD drive (Pioneer 105-sz) laat het scherm "MBA indexing..." zien, en gaat door naar de netwerk kaart, om daarmee proberen te booten.
Krijg dus niet de kans om win2k te installen, op de maagdelijke, ongepartioneerde disk
Compromises are for the weak