Als je mijn titel leest weten jullie vast al wel meteen waar ik het over heb. Ik heb dat dus ingeschakeld, maar WinXP vertikt dat dus mooi te doen. Pas bij 9 (!!!) vensters van hetzelfde programma doettie dat. Dus als ik 5 IE heb, 4 MSN en nog wat prut, groepeert-ie dus mooi nix! Maar ik wil dat dus wel graag, want ik vind dat wel handig! Weet iemand hoe je dat minimum (bij mij dus 9) op de 1 of andere manier omlaag kunt gooien (ik wil dat dus al bij 2)?
http://download.com.com/r...%2F3001-2141-8335076.html
gevonden 
... tenminste iig iets wat er op lijkt
... tenminste iig iets wat er op lijkt
Dusmja - je vraag is anders dan de originele vraag, ik heb dan ook vaak liever dat je hier een nieuw topic over opent 
Echter - je vraag is relatief simpel - kijk in de properties van je taskbar, en zet "Group similar taskbar buttons" uit. Mocht dat niet zijn wat je bedoelt - open dan even een nieuw topic, ik sluit dit topic om te voorkomen dat mensen nog gaan reageren op de 1e vraag
Echter - je vraag is relatief simpel - kijk in de properties van je taskbar, en zet "Group similar taskbar buttons" uit. Mocht dat niet zijn wat je bedoelt - open dan even een nieuw topic, ik sluit dit topic om te voorkomen dat mensen nog gaan reageren op de 1e vraag
Dit topic is gesloten.
![]()