Waar zit in godsnaam de delete knop op een mac powerbook??? Zoek me al tijden rot, maar kom er maar niet achter
die functie is voorbehouden aan IBM-compatibles dacht ik....
Anoniem: 24461
<hk modus>
Apple heeft blijkbaar liever niet dat je zelf iets weggooit
dat is voorbehouden aan je authorised apple dealer (nofi) 
</hk modus>
Apple heeft blijkbaar liever niet dat je zelf iets weggooit
</hk modus>
Er staat nergens echt delete op. je hebt de backspace of course en dan heb je, op mijn verouderde mini iMac toetsenboordje, daarnaast op het number pad boven de 7 een knopje zitten met een rechthoek erop met een kruis er doorheen. Staat ook nog 'num vergr' op maar dat staat geloof ik niet op alle toestenboorden.
Anoniem: 70162
hmmz, de delete knop op de ibm compatibles is eigenlijk alleen maar bedoeld voor ctrl-alt-del, imho
schijn je op een mac dus nooit nodig te hebben
*gunhead heeft geen mac en moet dus eigenlijk zijn mond houden*
Of je post ff een pic van de layout van je bordje
Deze advertentieplaats is te huur!
Hehe, idd, jij hebt duidelijk nog nooit OS9 op z'n bek zien gaanAnoniem: 70162 schreef op 14 November 2002 @ 11:58:
hmmz, de delete knop op de ibm compatibles is eigenlijk alleen maar bedoeld voor ctrl-alt-del, imho
Mac OS is doorgaans stabieler dan Win9x, maar dat is niets om trots op te zijn

Oslik blyat! Oslik!
met Appeltje + Backspace delete je een file naar de prullenbak, en als je shift erbij gebruikt wordt ie helemaal verwijderd.
Dick Bruna? Copyright? Nooit van gehoord! - Publish-X
aaa, tenksNijntjeRocks schreef op 14 november 2002 @ 14:00:
met Appeltje + Backspace delete je een file naar de prullenbak, en als je shift erbij gebruikt wordt ie helemaal verwijderd.
Owww, bedoelde hij dat. Ik dacht voor in Word ofzo...NijntjeRocks schreef op 14 november 2002 @ 14:00:
Anoniem: 53805
appeltje, alt, escape was het toch ???hmmz, de delete knop op de ibm compatibles is eigenlijk alleen maar bedoeld voor ctrl-alt-del, imho
Anoniem: 66395
Onze eerste versie iMac heeft geen Delete knop maar onze G3(of was het een G4) heeft dat wel en ook nagenoeg o de zelfde plek als een PCkeyboard nl tussen de letter en de nummer toetsen in boven de pijltjes toetsen
De delete knop op een mac (zowel ouwe iMac als nieuwe G4 PowerPCkes) ALS die boven de enter ergens zit, heeft de naam van 'delete'. Als dit raar klinkt of frustrerend, dat is het ook 
Op de standaard pc-keyboard heb je boven de enter ergens zitten 'backspace' die doet ook echt backspace dus naar links als je....enz. MAAR er zit ook een knop die heet delete...en die doet dus echt delete. De deleteknop op de Macs waar ik het over heb (de eigenlijke pc-backspace knop locatie >> boven de enter) doet PRECIES hetzelfde als de toets rechts (apart) van de enter op de mac, bij home/insert enz...namelijk deleten. Dus backspace bestaat NIET op de Mac...alleen delete. Op de bookies van Apple ziet de delete knop (de ECHTE) er meestal zo uit < X ....anders heb je toch echt een fout keyboard.
Ik hoop dat het een beetje verhelderend was, zo niet sorry. Mijn geest is nog wat vertroebeld door het gebruik van den Macs tijdens een recente studie in Sydney... Ik krijg er nog steeds de kriebels van. Nooit meer
Op de standaard pc-keyboard heb je boven de enter ergens zitten 'backspace' die doet ook echt backspace dus naar links als je....enz. MAAR er zit ook een knop die heet delete...en die doet dus echt delete. De deleteknop op de Macs waar ik het over heb (de eigenlijke pc-backspace knop locatie >> boven de enter) doet PRECIES hetzelfde als de toets rechts (apart) van de enter op de mac, bij home/insert enz...namelijk deleten. Dus backspace bestaat NIET op de Mac...alleen delete. Op de bookies van Apple ziet de delete knop (de ECHTE) er meestal zo uit < X ....anders heb je toch echt een fout keyboard.
Ik hoop dat het een beetje verhelderend was, zo niet sorry. Mijn geest is nog wat vertroebeld door het gebruik van den Macs tijdens een recente studie in Sydney... Ik krijg er nog steeds de kriebels van. Nooit meer
Pagina: 1