Ik dacht van "laten we dat 15' scherm ook eens nuttig maken en het proberen aansluiten op mijn computer." Nu had ik een GeForce2 GTS en heb er een Diamond Stealth 64 pci bijgestoken (oud maar het werkt nog). Laatste detonators (40.72) en voila het werkt (in combinatie met ultramon). Ik herstart en plots is mijn geluid weg. Mijn kaart (audigy1) is verdwenen uit device manager? Haal die Diamond eruit, herstart-->geluid is terug. Steek diamond terug, herinstalleer detonaters (het wou eerst niet werken) en alles werkt terug (sound en 2 schermen), ik herstart en men geluid is weer weg.
2de probleem: sinds ik mijn twee schermen aan heb (een minuut of 10) Zit mijn processor usage voortdurend rond de 60-75% (gemeten via Coolmon en computer gaat ook merkbaar trager). Als ik erger kijk via taskmanager zie ik daar tussen de 80-90% idle staan?
Volledige Config:
AMD 900MHz, Windows XP Professional, 512sdram, audigy, Leadtek GeForce2GTS, Diamond Stealth 64 pci, 19 en 15 inch scherm
Iemand ideeën?
2de probleem: sinds ik mijn twee schermen aan heb (een minuut of 10) Zit mijn processor usage voortdurend rond de 60-75% (gemeten via Coolmon en computer gaat ook merkbaar trager). Als ik erger kijk via taskmanager zie ik daar tussen de 80-90% idle staan?
Volledige Config:
AMD 900MHz, Windows XP Professional, 512sdram, audigy, Leadtek GeForce2GTS, Diamond Stealth 64 pci, 19 en 15 inch scherm
Iemand ideeën?