Toon posts:

Wie kan mij helpen met de een Airport-vraagje?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi hoi, ik hoop ten eerste dat mijn topic titel niet et eopdringerig is. Ik heb de Search gebruikt en kon niks vinden, vandaar dit topic.

Mijn ouders zijn in het bezit van 2 PC's en staan op het punt een Mac-laptop te kopen. Is het mogelijk om met een Airport achter een ADSL modem deze dingen aan te sluiten?

Op het moment zit de HUB direct achter het modem en dan wordt het verdeeld naar de Twee PC's. Een extra poort op de HUB is aanwezig.

Specs: Pentium 1 Ghz, Windows 2000

Laptop is een nieuwere Apple, nog niet bekend welke.

Met Vriendelijke Groet,
Dagobert

• Viking Kvinne
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:04

Viking Kvinne

🏳️‍🌈🇳🇴🏳️‍⚧️

Als het goed is moet het kunnen. Op Apple staat geloof ik het progje virtual machine of iets anders waarmee je de Mac op windows laat draaien ,dat kan je gebruiken om onder"Windows" op de Apple de verbinding in te stellen en kijk dan nar de instellingen hoe de verbinding tot stand is gekomen

❤️ 🇳🇴 ᛗᚨᚱᛁᚲᚨ

Verwijderd

Topicstarter
Hmz, ok, wordt dus druk vissen lijkt het dan :{

• sjuk425
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

sjuk425

blah.

Viking Kvinne schreef op 14 November 2002 @ 17:58:
Als het goed is moet het kunnen. Op Apple staat geloof ik het progje virtual machine of iets anders waarmee je de Mac op windows laat draaien ,dat kan je gebruiken om onder"Windows" op de Apple de verbinding in te stellen en kijk dan nar de instellingen hoe de verbinding tot stand is gekomen
sorry, je antwoord is echt complete wartaal.

een airport is gewoon Industry-standard IEEE 802.11b en kan zowel met apple als windows werken.

Je hoeft dus niet perse zo'n ufo van apple te kopen. maar je kan ook een andere goedkopere >:) wireless set kopen en daar een ibook met airport kaartje op aansluiten.

Verwijderd

als je gewoon wireless internet bedoelt, ja dat gaat prima als je kaartje maar mac drivers heeft en 802.11b babbelt