[KDE]Unknown transport protocol etc

Pagina: 1
Acties:

• VROEM!
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-05-2025

VROEM!

broembroem!

Topicstarter
Ik heb hier een poos geleden een vraag gepost over dat kmail niet meer wil mailen. Het programma geeft bij verzenden van mail, ongeacht het transport protocol dat ik wil gebruiken de volgende melding:

code:
1
Unknown transport protocol, could not send message

Op got kan ik hier niets over vinden, behalve mijn eigen post van toendertijd. Met google en de search op de sites van KDE en SUSE (Ik draai Suse 8.0 en KDE 3.0.iets) kom ik niet verder dan meldingen van de bug en meldingen dat de bug gefixed is (maar nergens hoe/wat ik moet patchen). Ik draai dagelijks de online update erover omdat ik weer met kmail wil kunnen mailen, maar de fout blijft. Weet iemand hoe ik dit nu kan oplossen? Het wordt na een paar weken zoeken en kloten een tikje vervelend.

ieeeepppppp :P

• balk
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:15
Draai je niet twee verschillende versies van KDE door elkaar? Ik krijg ook foutmeldingen als ik terwijl ik KDE draai een nieuwe versie ervan installeer.

• Fatal-Error
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Probeer eens om de oude config files weg te gooien. Wanneer je kde hebt geupgraded, wil dat nog wel eens helpen. Files staan waarschijnlijk in .kde/share/config/kmailrc en .kde/share/apps/kmail.

Welcome to the desert of the real.

• VROEM!

VROEM!

broembroem!

Topicstarter
Ik heb de files weggegooid (oke eentje gerenamed, maar dat zou kmail niet moeten kunnen doorhebben) en nog steeds dezelfde melding.

Het zou inderdaad kunnen dat ik wat versies van KDE door elkaar draai. KDE 3.0.0 zat op de SUSE 8.0 CD en inmiddels is 3.0.4 uit geloof ik, maar ik heb echt met intervallen van minder dan drie dagen de update aangezet. Ik dacht dat ik dan toch alleen 3.0.4 aan het draaien was.

Moet ik soms als ik ga updaten dat vanuit Gnome doen?

• VROEM!

VROEM!

broembroem!

Topicstarter
*kick* ik heb zelf nog wat verder gezocht, maar nog steeds niets gevonden en kmail doet nog steeds raar.....Iemand?