We spend our years as a tale that is told
Een Ajacied ben je niet voor even, een Ajacied ben je heel je leven!
achja wat zal ik zeggen .................. ik zeg wel niks............... voor de handleiding van dpad klik hier
* ColdFusion *trots is*
_______________-=Team ColdFusion=-_______________
#2 DPAD - #2 OGR27 - #2 F@H - #3 R@H - #5 RC5 - #6 SoB - #10 WCG
||| #1 ECCp109 - #1 ECC2-109 - #1 OGR24 - #1 D2OL P1|||
Hoeveel mag je er pp bestellen
Nu ook zonder stropdas
Juist
Me 2ColdFusion schreef op 14 november 2002 @ 00:47:
* ColdFusion heeft ze al trots zn pc geplakt zitten
* ColdFusion *trots is*
Grrmbl, heb jij een streepje voor ??ColdFusion schreef op 14 november 2002 @ 00:47:
* ColdFusion heeft ze al trots zn pc geplakt zitten
* ColdFusion *trots is*
Weet dat er tijden geleden een inkoopaktie is opgezet voor die casebadges. heb toen ingeschreven maar nooit meer iets van gehoord. Komen deze van die betreffende inkoopaktie?? Was ergens medio juli naar ik me kan herinneren.
Kuuke's Sterrenbeelden | 英俊的兔子
* Polichism heeft al 1 casebadge op zijn pc geplakt!
{02:31:10} (splinkie): ik hoor net van iemand dat ze nu met een fietsband moest naaien omdat ze geen condooms meer kon betalen || {02:34:44} (Asjemenou): beter met een lange tijd met goodyear dan een korte tijd met firestone en in de problemen komen
This message was sent on 100% recyclable electrons.
Young child with dreams, dream every dream on your own. When children play, seems like you end up alone. Papa says he'd love to be with you, If he had the time. So you turn on the only friend you can find, there in your mind.. (Neil Diamond -Shilo-)
hmmm, dat zietter goed eut!
[/rembo&rembo modus]
* fenrir wil, gaat dan nu die animoscheck op laupro een [IA] worden?
Van klussen krijg je grijze haren
ik heb nog een leeg vakje op mijn chieftec, daar moet nog een mooie casebadge komen. Weet alleen nog niet welke
* CaLeX wanna have some
offtopic:
[DPC]Noizy Cows Join ons op RC5-72,OGR-25,TSC,DPAD of R@H. JOIN de grootste van DPC 4 more FUN, STATS and FLUSHING
"Hé Bob, drie bier!"
Wie mogen we bedanken Dutchman!?
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
Ik ook. welke stand?
Bestuurder van een KIA EV6 77,4kwh RWD GT-Line - Yacht Blue
Die koe heb ik zowieso, dat andere 'ventje' kan ik niet zo goed zien, Dutchman! misschien een vergroting?
Verwijderd
Als ze op de HCC verkrijgbaar zijn ga ik ze open.
Dat andere 'ventje'? Dat meen je nietMy schreef op 14 November 2002 @ 13:40:
HA, ik heb ze allebei al(althans, als ik het goed kan zien)
Die koe heb ik zowieso, dat andere 'ventje' kan ik niet zo goed zien, Dutchman! misschien een vergroting?
Da's nou Henk (niet tweaky!). Wie? Nou kijk eens linksbovenin je scherm als je op GoT bent. Zie je 'm al?
Euh de Tweakers crew lijkt me.Mobster schreef op 14 November 2002 @ 11:52:
* Mobster wil de verantwoordelijke(n) even hartelijk bedanken.
Wie mogen we bedanken Dutchman!?
Deze casebadges zijn gedrukt voor de HCC dagen en waarschijnlijk blijven er nog een aantal over van het gedrukte aantal (6000 stuks van Henk en 4000 van DPC), deze zullen later dan weer via tweakgear verkocht worden
Tuurlijk, ik heb dat 'ventje'MarcyDarcy schreef op 14 november 2002 @ 17:30:
[...]
Dat andere 'ventje'? Dat meen je niet
Da's nou Henk (niet tweaky!). Wie? Nou kijk eens linksbovenin je scherm als je op GoT bent. Zie je 'm al?

/\
|
|
|
|
Hoi Henk
"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming
Verwijderd
En dat zeg je nu pas ?!?!CBA schreef op 14 November 2002 @ 12:19:
Voor de Belgen die in Gent of omstreken wonen, ik heb er ook nog enkele over van de vorige ronde, als er interesse is ...
Ik heb al een t.net en een DPC badge, maar een drietal extra DPC badges om op de andere machines te plakken zouden wel welkom zijn
En Gent of omstreken zeg je he... Wel, laat ik nu zowat dagelijks in Gent komen voor m'n werk
Zou je 3 DPC casebadges kunnen missen ? En zo ja, dan mail ik je wel even om te overleggen over prijs & afhaling enzo...
En ik merk net dat ik wel meer niet wist
case-badge-plekje is nog helemaal leeg...
ROFL, ik ben van Wondelgem dus niet ver van je vandaan, dus stuur me eens een mailtje, dan zie ik je wel eens ... en ik weet de prijs eigenlijk niet meer van die dingen ... dus we zien welVerwijderd schreef op 17 November 2002 @ 13:07:
En dat zeg je nu pas ?!?!![]()
![]()
Ik heb al een t.net en een DPC badge, maar een drietal extra DPC badges om op de andere machines te plakken zouden wel welkom zijn
En Gent of omstreken zeg je he... Wel, laat ik nu zowat dagelijks in Gent komen voor m'n werk![]()
Zou je 3 DPC casebadges kunnen missen ? En zo ja, dan mail ik je wel even om te overleggen over prijs & afhaling enzo...
En ik merk net dat ik wel meer niet wistAfgelopen zomer een lan in Sleidinge ? Da's een paar km van mijn deur !
Life is all about priorities!!