Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

SB Audigy Firewire Aansluiting

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

• TheWizzard
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-10 17:02

TheWizzard

Everything we R will never die

Topicstarter
Hoi allemaal,

Ik weet niet zeker of dit topic wel hieronder valt, zo niet mijn excuses.

Ik ben in het bezit van een SB Audigy Player met daarop een Firewire poort geintegreerd. Nu zit er op de kaart zelf ook een aansluiting voor een tweede firewire poort (die kan normaal doorgelust worden naar de livedrive ofzo). Nu ben ik ook in het bezit van een Antec SOHO Fileserver kast de Performance Plus 1080AMG kast. Voorop die kast zitten een tweetal usb poorten en een firewire poort. Nu weet ik hoe ik die usb poorten moet aansluiten, maar bij de firewire lukt dit niet. Er ziten aan dit kabeltje een aantal kleine stekkertjes die, lijkt mij, op de correcte manier aangesloten kunnen worden op mijn sb audigy's interne firewire aansluiting.

Kortom: Ik zou graag van die interne firewire aansluiting de pin lay-out willen weten en hoe je dat per pin precies aansluit (dus plus en min etc.) Misschien door de site van antec te raadplegen snappen jullie over welke pinnetjes op die firewire kabel ik bedoel. Ik heb dus de Antec Performance Plus 1080AMG SOHO File server kast.

Alvast bedank ik jullie bij deze voor jullie reacties en meestal goede hulp,

The Wizzard

[img]http://valid.canardpc.com/cache/banner/2802719.png[/img]

Verwijderd

Is dit niet voor Audio.....
:D

• AcouSE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-11 14:31

AcouSE

Swedish Chef

Volgens mij staat dat in je handleiding, en kijk anders eens op Creative's website...

• Kr3Kr
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-11 18:29

Kr3Kr

Melpomene

plus en min [gnd] kun je makkelijk bepalen door doormeten...
waarschijnlijk [lees: waarschijnlijk] is creative ook wel zo lief geweest om het in de goede volgorde op hun geluidskaart te stoppen. zo weet je dus welk pinnentje wat is, ten opzichte van de plek van de + en -..
misschien wil iemand met een live!drive zo aardig zijn dit door te meten?

Gregor van Egdom Krekr

• TheWizzard
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-10 17:02

TheWizzard

Everything we R will never die

Topicstarter
euhh oke...maar kan niemand mij een pin-layout geven dan? want doormeten kan ik zelf niet..dat is mij te technisch...aansluiten met de goede pin-layout kan ik wel...dus graag een schemaatje van die layout....

[img]http://valid.canardpc.com/cache/banner/2802719.png[/img]

• Freeze-o
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 29-12-2022

Freeze-o

Een D00D Avatar

AcouSE schreef op 14 november 2002 @ 18:32:
Volgens mij staat dat in je handleiding, en kijk anders eens op Creative's website...
Er zit geen handleiding bij en ik heb hem retail 8)7

Dell Precision Rack 7910

• mystic
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

mystic

beep beep

weet je zeker dat het een firewire aansluiting is,gewoon ff checke, wel serieus bedoelt dus

One day I will solve my problems with maturity. Today however, it will be Margaritas

• Tarin
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05:52

Tarin

Just plain weird.

droupsnoet schreef op 15 November 2002 @ 10:51:
weet je zeker dat het een firewire aansluiting is,gewoon ff checke, wel serieus bedoelt dus
Natuurlijk! Er zit een aansluiting voor de Audigydrive (heet dat tegenwoordig zo? het was iig Live!Drive) op (op alle kaarten, ook bulk en retail) en daar zit een FireWire-aansluiting op..

[edit]
Ik heb even in de online manuals zitten bladeren, maarzowel in de Europese (Engelse) als in de Amerikaanse staat geen schema voor de pin-out van de 2*20 AudigyDrive-connector.. helaas.

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

• mystic
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

mystic

beep beep

neej, ok, maar probeer toch aanwat docu te komen

One day I will solve my problems with maturity. Today however, it will be Margaritas

• AcouSE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-11 14:31

AcouSE

Swedish Chef

TweakingFreak schreef op 15 november 2002 @ 10:34:
[...]

Er zit geen handleiding bij en ik heb hem retail 8)7

Dan ga ja naar Creative's wesite en download je hem daar, dat zei ik toch.

't is mij wel duidelijk dat jij nog niet hebt gezocht... Puzzel eerst zelf nog maar eens een beetje
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.