Logitech muis stopt

Pagina: 1
Acties:

• f.grijze
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-05-2025
Ik heb hier een Logitech Desktop iTouch (draadloos toetsenbord + muis) aangesloten op me pc-tje. Dit werkt allemaal goed, alleen op willekeurige momenten dan stopt me muis ineens met reageren. Als ik dan de pc opnieuw opstart, dan is het meestal wel weer goed en doet hij het gewoon weer. Maar dit is ten zeerste irritant.

Het kabeltje voor mijn toetsenbord zit aangesloten op de ps/2 poort, en het kabeltje van de muis op de USB poort.

Is er iemand die dit probleem weet op te lossen? Reageer alsjeblieft!

[ Voor 0% gewijzigd door f.grijze op 14-11-2002 00:10 . Reden: Typfout ]

• survivor
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 31-12-2021
Batterijen eens nazien en zonodig vervangen misschien?

Asus A8N-SLI SE,AMD X2 4200+,2 x 1024MB Apacer,Nvidia GeForce 8500GT,Plextor PX-708A,Plextor Premium,Plextor PX-116A2,Seagate ST3320620AS 320 GB(Vista),Seagate ST3250410AS 250GB x 2 raid0(XP),Samsung HD502IJ 500GB(Open Suse 11.0)

• f.grijze
De batterijen heb ik ook al vervangen. Vandaag net opgehaald. Heb er al een tijdje last van.

• senater
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-01-2022

senater

De zak van sinterklaas!

andere kanaal al geprobeert :?

• f.grijze
Kan hem niet van kanaal verwisselen. Heb al vaak geprobeerd om opnieuw te verbinden, maar dat werkt ook niet.

• f.grijze
Is er niemand die hier een antwoord op weet? Want dit is zeer vervelend zo. Ik heb er nu voor nood al een extra ps/2 muisje bij aan hangen, en die gebruik ik dan maar als me draadloze is gestopt. Moet toch wat.

Verwijderd

Welk moederbord heb je?

Verwijderd

ik heb dat probleem ook... Erg irri als je aan het UTén bent B)

• NightBird
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-08 21:18

NightBird

DPC-Crew Coding
Ik heb het ook ;)
Ik heb een Logitech MouseMan Dual Optical (niet cordless), en sinds ik die muis heb heeftie dit probleem. Het is heel raar, niet op vaste tijden enzo. Hij valt gewoon compleet uit, cursor reageert niet meer (ook niet op kliks) en de kijk-ledjes gaan uit. Ik heb een Abit KT7-RAID bord, met 2e USB controller onboard (met een draadje naar zo'n extra plaatje achter tussen de pci kaarten). En als mn muis dan uitvalt, prik ik m in de andere USB controller en werkt het weer. Tot het weer stopt, dan doe ik hem weer in die eerste en werkt het daar weer.

Dit alles was onder w98se en nu ook onder win2000.

WatHoorJeWaar · Asobakken
Eerdere projecten: Leading Courses · Brandstof-zoeker.nl · Voertuig-zoeker.nl

Verwijderd

NightBird schreef op 03 december 2002 @ 10:44:
Ik heb het ook ;)
Ik heb een Logitech MouseMan Dual Optical (niet cordless), en sinds ik die muis heb heeftie dit probleem. Het is heel raar, niet op vaste tijden enzo. Hij valt gewoon compleet uit, cursor reageert niet meer (ook niet op kliks) en de kijk-ledjes gaan uit. Ik heb een Abit KT7-RAID bord, met 2e USB controller onboard (met een draadje naar zo'n extra plaatje achter tussen de pci kaarten). En als mn muis dan uitvalt, prik ik m in de andere USB controller en werkt het weer. Tot het weer stopt, dan doe ik hem weer in die eerste en werkt het daar weer.

Dit alles was onder w98se en nu ook onder win2000.
Tja, het is lekker irri. Maar als ik die muis op zijn donder geeft. Doet ie het in een keer weer wel :) dus gewoon een beetje ermee slaan

• intert0y
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-03-2025
waar staat je ontvanger? die moet je niet te dicht bij je machine / monitor zetten dan werken ze vaak niet lekker.

ik ben geen postbode, maar postman Pat rulez!

Pagina: 1