Assume there are no rules and it's one big free for all
Ehm, dit meen je toch niet serieus hoop ik?
Wat maakt het uit dat iemand je voor is? Het is niet zo dat jij de meeste recht hebt ofzo
.
Wat maakt het uit dat iemand je voor is? Het is niet zo dat jij de meeste recht hebt ofzo
Ga buiten spelen
.

op zich wel een aardig idee; mag ik vast het topic "Show hier je afgeplofte vingers" copyright voor 1 januari
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
Uhhhrm, ja? 
Misschien als je genoeg betaald voor je copyright? Sjee man, waar maak je je druk om, denk aan je hart.
Misschien als je genoeg betaald voor je copyright? Sjee man, waar maak je je druk om, denk aan je hart.
Bij geen modAlpha-sphere schreef op 13 November 2002 @ 23:25:
Ik weet niet bij welke mod ik moet zijn dus ik heb het maar even hier geplaatst.
Weet je wat, open het nu alvast, dan krijg je een slotje, maar dan was je wel de eerste
.

Professioneel Hyves-weigeraar
Verwijderd
Wouter Tinus schreef op 13 November 2002 @ 23:31:
Weet je wat, open het nu alvast, dan krijg je een slotje, maar dan was je wel de eerste.
Zo'n ingenieus idee moet je wel sticky maken
Maar serieus, daar hoef je geen copyright op aan te vragen, je bent heus niet de enige met dat idee. Zolang het topic toch maar bestaat toch, maakt niet uit wie hem opent
Tjeesuz... Toen ik topictitel las dacht ik; sow die gozer zal vast een 1337 idee in zn gedachte hebben, komt ie met dit aan

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1
* WFvN wil graag zwart-op-wit zien dat hij op ALLE tekst die hij hier op GoT gepost heeft, een copyright heeft. Alle quoters van zijn posts kunnen eerdaags dan ook een rekening in de bus verwachten van € 0,15 per woord

Get real......
Get real......
you MUST be kidding...
niemand krijgt copyright op een topic ofzo.. wie eerst is is eerst, en anders ben je te laat. (om het op zn cruyfiaans te zeggen
)
maar goed hier doen we dus niet aan.. alsof het UBERHAUPT boeit wie welk topic eerst opent.
niemand krijgt copyright op een topic ofzo.. wie eerst is is eerst, en anders ben je te laat. (om het op zn cruyfiaans te zeggen
maar goed hier doen we dus niet aan.. alsof het UBERHAUPT boeit wie welk topic eerst opent.
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.