Toon posts:

[planet.nl]Self Admin via chello benaderen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Een vriend van mij heeft bb-inet via chello, maar ook nog een planet mail accountje lopen. Hij wil nu via zijn chello verbinding naar de self admin pages van planet.nl en je raadt het al: zit een domeincheck op en NO GO! Kan alleen als je via planet domein surft.

Die jongen betaalt wel voor zijn mailaccount en via de helpdesk krijgt hij geen reactie, iemand een idee hoe je via chello toch self admin kan bereiken???

Dit soort links werken dus niet :(

• jep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-07 16:55

jep

Simpel; niet.

Je kunt wel lomp met scripts gaan pielen maar dat heeft niet zoveel zin :).

Verwijderd

Topicstarter
Als dat waar is, dan noem ik dat een enorme kl%te service!

Je moet toch gewoon je instellingen kunnen veranderen, ook op een niet planet domein :? :? :?

• Pc123
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:21
Gewoon even bij Planet inbellen, volgens mij is er geen andere mogelijkheid.

Verwijderd

Topicstarter
Pc123 schreef op 13 november 2002 @ 23:41:
Gewoon even bij Planet inbellen, volgens mij is er geen andere mogelijkheid.
Hij heeft geen dial-up modem enneh ook geen telefoonaansluiting in de buurt...

*sigh* :(

• Manual
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-05 12:58
Het kan alleen maar als je via Planet inbelt PUNT

Specs

• schwarzenegger
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07-08 11:15
gewoon een beveiliging van Planet. Is toch niet zo verkeerd dat ze die instellingen goed beveiligen.
Verder sluit ik mij geheel aan bij: [rml]Queued in "[ planet.nl]Self Admin via chello benader"[/rml]

• jep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-07 16:55

jep

Lijkt me een vrij logische beveiliging. Chello werkt ook met dergelijke zaakjes, die doen 't alleen weer helemaal verkeerd. Bij chello kun je storings-meldingen alleen zien als je met chello naar die pagina surft :+ :D.

Doordacht. :)

Verwijderd

Topicstarter
Ja leuk dat iedereen het logisch vindt, enig wat ik niet logisch vind is dat je dus betaalt voor extra opties die je dus gewoon niet kunt benaderen als klant (..als je dus niet inbelt via planet... maak voor de rest niet uit: hij is klant!).
Pagina: 1