Toon posts:

Marantz SR6300 vraagje...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb onlangs een Marantz SR6300 receiver icm een Pioneer DVD-656A aangeschaft. De DVD speler is middels een Eichman interlink gekoppeld aan mijn receiver.

Nu is mijn volgende probleem / vraag. Ik ben aan het testen met Lord of the Rings SE en Star Wars Attack of the clones. DVD's hebben een Dolby Digital EX audio track. Het vreemde bij afspelen is dat mijn receiver Dolby Digital aangeeft ipv DOlby Digital EX.

Bij Lord of the rings lukt het wel om DTS ES af te spelen.

Kan dit een instellings fout van de DVD speler of de receiver zijn.

Het in -of uitschakelen van de rear center speaker mag niet baten....

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11-08 18:13

JT

VETAK y0

Heb je de DD-EX soundtrack in het menu van de dvd, niet de speler of de amp, maar de dvd zelf wel gekozen ?

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

Verwijderd

Topicstarter
JT schreef op 13 november 2002 @ 22:49:
Heb je de DD-EX soundtrack in het menu van de dvd, niet de speler of de amp, maar de dvd zelf wel gekozen ?
Yup....van beide DVD's heb ik de DD-EX track gekozen. Keuze voor normale DD heb je op beide DVD's niet.

• tbusquet
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-02 23:14
Probleem zit hem ws. in de zgn. flags die op de dvd's moeten staan. Als deze er niet of niet goed opstaan, dan ziet je amp niet dat het een ES of een EX signaal betreft.

"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©