So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!
De oorzaak is met +2 beoordeeld.
Er is imo een verschil tussen het blocken van pop-ups op b.v. T.net en wat er soms op andere sites gebeurd, waar je hel scherm dichtgepopt word met de meest ongewenste zooi.
'Beschaafd' een site van enkele pop-ups voorzien is aanvaardbaar, maar je kan overdrijven natuurlijk.
Er is imo een verschil tussen het blocken van pop-ups op b.v. T.net en wat er soms op andere sites gebeurd, waar je hel scherm dichtgepopt word met de meest ongewenste zooi.
'Beschaafd' een site van enkele pop-ups voorzien is aanvaardbaar, maar je kan overdrijven natuurlijk.
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Ik vind deze reactie aan de ene kant een beetje overbodig omdat hij het hier toch heeft over de website kant die geld wil verdienen om te overleven en aan de andere kant de gebruiker die zich gruwelijk ergert aan die pop-ups.botoo schreef op 13 november 2002 @ 22:49:
De oorzaak is met +2 beoordeeld.
Hij heeft wel gelijk om te zeggen dat het broodroof is maar niet dat het broodroof is voor t.net omdat die (als het goed is) helemaal geen popups hebben. Ik heb em van 1 (overbodig) een +1 interresant gegeven om hem toch iets mee te geven
Ik draag een rok, wat is jouw excuus?
T.net draait af en toe van die Insite onderzoeken via Webads.maar niet dat het broodroof is voor t.net omdat die (als het goed is) helemaal geen popups hebben
So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!