pop-up killer is broodroof

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-01 18:40

yared

No Scope, Bitch!

Topicstarter
meuktracker: MagicKillah 1.20?

Tis ook een beetje dubbel dat t.net deze software support nog wel op een eigen file server. (http://files.tweakers.net/mk120_setup.exe)

t.net heeft ook pop-ups en wel te weten onderzoeks pop-ups waar ze als beloning het gehele onderzoek gratis mogen inzien. imo is dus een pop-up killer broodroof en nog wel eigen broodroof..

Beetje flauw dus dat The Source die dit duidelijk maakt meteen naar 0 gemod wordt.

Houdt iemand trouwens weleens in de gaten welke sites er allemaal in die blacklists staan? Is echt niet normaal meer, het is voor de makers van deze programma's gewoon een sport om maar zoveel mogelijk (non-geverifieerde) urls erin te pleuren.
Kwam vorige week nog oudersonline.nl tegen, een forum wat geheel en al draait op webvertising inkomsten.

The Source verdient +2

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 13:07

botoo

💀 too old to die young

De oorzaak is met +2 beoordeeld.

Er is imo een verschil tussen het blocken van pop-ups op b.v. T.net en wat er soms op andere sites gebeurd, waar je hel scherm dichtgepopt word met de meest ongewenste zooi.
'Beschaafd' een site van enkele pop-ups voorzien is aanvaardbaar, maar je kan overdrijven natuurlijk.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

• Felicia
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:11
botoo schreef op 13 november 2002 @ 22:49:
De oorzaak is met +2 beoordeeld.

Er is imo een verschil tussen het blocken van pop-ups op b.v. T.net en wat er soms op andere sites gebeurd, waar je hel scherm dichtgepopt word met de meest ongewenste zooi.
'Beschaafd' een site van enkele pop-ups voorzien is aanvaardbaar, maar je kan overdrijven natuurlijk.
Ik vind deze reactie aan de ene kant een beetje overbodig omdat hij het hier toch heeft over de website kant die geld wil verdienen om te overleven en aan de andere kant de gebruiker die zich gruwelijk ergert aan die pop-ups.

Hij heeft wel gelijk om te zeggen dat het broodroof is maar niet dat het broodroof is voor t.net omdat die (als het goed is) helemaal geen popups hebben. Ik heb em van 1 (overbodig) een +1 interresant gegeven om hem toch iets mee te geven ;)

Ik draag een rok, wat is jouw excuus?

• yared
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-01 18:40

yared

No Scope, Bitch!

Topicstarter
maar niet dat het broodroof is voor t.net omdat die (als het goed is) helemaal geen popups hebben
T.net draait af en toe van die Insite onderzoeken via Webads.

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Verwijderd

één keer per jaar vind ik nou niet echt "af en toe" :X