Ik ben op dit moment op zoek naar een goede compo-set voor in m'n Daewoo Nubira. In de deuren is niet echt veel ruimte, op dit moment zitten er bagger 10cm'ers in en die moeten er dus uit. Achterin liggen twee 16cm standaard Daewoo speakers die een redelijk geluid geven en dus nog even mogen blijven.
De voorspeakers zitten laag in de deuren dus om de hogere tonen nog een beetje te kunnen horen moet ik echt een composet hebben.
Als deze set er eenmaal inzit ga ik aan de achterspeakers werken, maar op dit moment heb ik de voorspeakers harder nodig
M'n headunit is een RockfordFosgate RFX9300 (je moet goed beginnen nietwaar), dus dat zit qua power en kwaliteit voorlopig wel goed.
Ik heb na een flink portie gesurf de volgende setjes op het oog, maar zou graag specifieke gebruikerservaringen horen en/of een goed adres in Rotterdam waar ik liefst zoveel mogelijk van deze setjes kan beluisteren (vooral de Phase Linear wil ik graag horen).
Ik zit te denken aan:
* Phase Linear PC130-20, kost thuisbezorgd slechts 100 euro en z'n grotere
16cm broer is goed getest.
* Infinity Reference 505CS, zo'n 125 euro kwijl design en aantal goede reviews?
* Focal 130-A, 160 euro thuisbezorgd, ook kwijl design en topmerk, maar hoe
goed?
* JBL GTO 505CE, 110 euro thuisbezorgd, maar kan er niet veel info over vinden...
De voorspeakers zitten laag in de deuren dus om de hogere tonen nog een beetje te kunnen horen moet ik echt een composet hebben.
Als deze set er eenmaal inzit ga ik aan de achterspeakers werken, maar op dit moment heb ik de voorspeakers harder nodig
M'n headunit is een RockfordFosgate RFX9300 (je moet goed beginnen nietwaar), dus dat zit qua power en kwaliteit voorlopig wel goed.
Ik heb na een flink portie gesurf de volgende setjes op het oog, maar zou graag specifieke gebruikerservaringen horen en/of een goed adres in Rotterdam waar ik liefst zoveel mogelijk van deze setjes kan beluisteren (vooral de Phase Linear wil ik graag horen).
Ik zit te denken aan:
* Phase Linear PC130-20, kost thuisbezorgd slechts 100 euro en z'n grotere
16cm broer is goed getest.
* Infinity Reference 505CS, zo'n 125 euro kwijl design en aantal goede reviews?
* Focal 130-A, 160 euro thuisbezorgd, ook kwijl design en topmerk, maar hoe
goed?
* JBL GTO 505CE, 110 euro thuisbezorgd, maar kan er niet veel info over vinden...