Infiltration 2.9 Preview

Pagina: 1
Acties:
  • 422 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolo_konijn
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-09 23:20

lolo_konijn

huppel de huppel

Topicstarter
Na 1,5 jaar wachten is hij bijna ("soon" ©) klaar: Infiltration 2.9 (Mod voor good old UT)

Infiltration is de zoveelste "realistic" fps, alleen heeft infiltration echt als doel zo realistisch mogelijk te zijn, er wordt gelet op elk detail.(Voor meer info lees dit.)
2.86 Heeft nog een aantal zwakke punten (te hoge snelheid en veel bugs) die de gameplay minder realistisch maken.
2.9 zal de laatste versie worden voor UT, dus de makers proberen nog even alles uit de engine te halen.

Wat denken jullie na het zien van het filmpje, wordt dit spel wat of niet?

PS. Ik hoop zsm een topic te kunnen posten over het feit dat 2.9 gereleased is :)

Officiele site:
http://infiltration.sentrystudios.net/

Preview filmpje:
http://infiltration.sentr...ml/media/infcon_part1.wmv

IRC:
#sentrystudios irc.utchat.com

first person plaatje
main menu plaatje
Afbeeldingslocatie: http://infiltration.sentrystudios.net/modules/My_eGallery/gallery/287Previews/Team2.jpg

MSI K8N Neo, A64 3000+, 1024 400, 20 GB maxtor, 160 GB hitachi, radeon 9800, dvd brander, tv kaart, geluidskaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kijk dat ziet er beter uit :) (alleen wat grote pics :P )
wanneer kunnen we deze mod verwachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Infiltration was altijd al de meest realistische mod voor UT, en imho ook beter als TO.

Betere animaties, models, textures etc...
Helaas te professioneel voor de massa (of mischien ook wel beter)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolo_konijn

lolo_konijn

huppel de huppel

Topicstarter
hmm ja niet eens aangedacht dat die plaatjes zo groot waren :(
Ik zal er wel 2 weghalen.

ehm wanneer... er werd ooit gezegd begin 2002 :)
Ik verwacht dat hij voor volgend jaar klaar is. Check anders de beta log op de main page, die maakt het een en ander duidelijk.

MSI K8N Neo, A64 3000+, 1024 400, 20 GB maxtor, 160 GB hitachi, radeon 9800, dvd brander, tv kaart, geluidskaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lolo_konijn schreef op 13 november 2002 @ 22:32:
Infiltration is de zoveelste "realistic" fps, alleen heeft infiltration echt als doel zo realistisch mogelijk te zijn, er wordt gelet op elk detail.
yeah right en in het geposte plaatje zie ik rechts een tengere soldaat staan die "met een losse pols" een dik zware full auto machine geweer inlcusief menutie vasthoud. 8)7
neehoor het zal best een leuke mod worden, maar ben benieuwd of het druk gespeeld gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kramers
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 05-08 20:16

Kramers

Tijd voor iets nieuws

lolo_konijn schreef op 13 november 2002 @ 22:41:
ehm wanneer... er werd ooit gezegd begin 2002 :)
Ik verwacht dat hij voor volgend jaar klaar is. Check anders de beta log op de main page, die maakt het een en ander duidelijk.
Ja, versie 2.87 zou op 31 januari gereleased worden, maar ik dacht dat dat in 2002 zou zijn. :)

Kennelijk zijn ze een versienummer opgeschoten, en met een beetje mazzel spelen we het voor 31 januari 2003. ;)

Huh.. moet ik hier wat typen of zo ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolo_konijn

lolo_konijn

huppel de huppel

Topicstarter
nah ze hebben nooit een datum genoemd... alleen "early 2002" :D
Oja voor ik het vergeet, dit is dus zover ik weet een van de eerste games zonder crosshair EN free aiming (dus het wapen is geen groot crosshair, zoals bij alle andere spellen die ik ken)

/edit
ze hebben versie 2.87 gerenamed tot 2.9 want ze vonden het spel meer waard dan een stap van 0.01 :)
(tussen 2.80 en 2.86 zat maar een half jaar, in die tijd waren 2.83 en 2.85 ook gereleased)

Verwijderd

Infiltration is 100% ownage, DE mod voor die-hard realisme freak imho :)
Ik speelde het vroeger veel maar ik ben in een winterslaap gegaan totdat INF 2.9 gereleased word.
Oh en ik heb je vaak zien spelen Lolo_Konijn:) Mijn nick was <>()))ICBM)))>- (al tijdje geleden btw)

Ik kan het niet laten even INF 2.9 te pimpen met een shotje:
Afbeeldingslocatie: http://infiltration.sentrystudios.net/modules/My_eGallery/gallery/287Previews/Team3.jpg

• lolo_konijn

lolo_konijn

huppel de huppel

Topicstarter
Wat vind je van het filmpje van 2.9 ICBM?

• Dark_M
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Dark_M

DKM

Verwijderd schreef op 14 November 2002 @ 00:26:
Ik kan het niet laten even INF 2.9 te pimpen met een shotje:
[afbeelding]
WTF is pimpen nou weer :? dude! :)

Anyway ehm wij gaan doen op LAN dit als uit is ja? :) :9~

offtopic:
*Dark_M gaat stiekem oefenen met oude versie om ICBM aars te schoppen, btw hoe zit het nou met die duikboot map die jij gemaakt had? is die nou al klaar of wat

edit:
LOL ik wist toen gewoon nog niet eens wat pimpen was 8)7

[ Voor 6% gewijzigd door Dark_M op 09-10-2003 22:09 ]

Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!11 :P

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-07-2024
ligt dat aan mij of lijkt het alsof de models een beetje licht geven (oplichten aan de randen)

This message was sent on 100% recyclable electrons.

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 15:12
offtopic:
Zie je nou, je kunt het best :+

Verwijderd

sooow die guns zien er goed uit man !

• yonexfreak
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:56
grote kriebels nog aan toe...als ik dit weer zie krijg ik weer Inf neigingen :P
ik zat toen (en nu als MIA LP) bij 45th Deathsquad....alleen wegens tijd en zin daar mee gestopt...ze waren zo aardig om me als Missing in Action te plaatsen ipv me te removen..

maar deze gaat zeker weer installed worden op mn pctje..nu alleen nog de tijd vinden om te gamen ;)

I don't drive fast, I only fly low!

• lolo_konijn

lolo_konijn

huppel de huppel

Topicstarter
voor de mensen die geinformeerd willen blijven is eer een Beta Status update 2x per week (zondag en woensdag)

dit is de link..

Verwijderd

lolo_konijn schreef op 14 november 2002 @ 02:02:
Wat vind je van het filmpje van 2.9 ICBM?
Ooh ehh :+ ik ben nog bezig met downloaden..ben maar een arme dail-upper :z
Maar ik weet allang dat 2.9 gruwelijk gaat roeleren.

(speel jij nog steeds 2.86 online trouwens?)

• lolo_konijn

lolo_konijn

huppel de huppel

Topicstarter
hmm 56K...

Je weet dat je ook een cd van 2.9 kan bestellen online( tegen kost prijs)? dan hoef je hem niet te downen en je hebt hem als het goed is een paar dagen eerder dan de download versie :)

Verwijderd

ziet er lekker uit, binnenkort toch maar eens proberen :)

Verwijderd

lolo_konijn schreef op 14 November 2002 @ 17:17:
hmm 56K...

Je weet dat je ook een cd van 2.9 kan bestellen online( tegen kost prijs)? dan hoef je hem niet te downen en je hebt hem als het goed is een paar dagen eerder dan de download versie :)
Jah, als ik voor die tijd geen ADSL heb (kleine kans) zal hem toch echt moeten bestellen :)

Oh en voor de fans:

Uber INF wallpapers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolo_konijn

lolo_konijn

huppel de huppel

Topicstarter
Een screenshot van een map die in 2.9 zal zitten. Vind het persoonlijk erg mooi voor een spel op de UT engine.

Afbeeldingslocatie: http://infiltration.sentrystudios.net/modules/My_eGallery/gallery/287Previews/1201-Stalingrad.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13:03
Heb het een paar keer geprobeerd maar ik vond het niet echt lekker spelen.
Ben het met jullie eens TO stelt niets voor (net zoals CS), ik speel vooral semi-realistische Strike Force :)

Voor echte realisme speel ik Rainbow 6 spelen :)

Als hij uit komt zal ik het zeker weer eens proberen.
Hopelijk stkken beter dan die van nu :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hopen dat die wapenmodels een tikkeltje mooier zijn nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvdgrs
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 26-08 11:52
heel veel INFers zweren bij het realisme van TTR. WW2 based UT mod, check die ook uit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wacko
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 28-08 21:35
Ik had eens een tijd terug een paar screenies gezien van een paar flink grote maps van deze mod, die nogal deden denken aan de stad waarin Black Hawk Down zich afspeelt. Dat zag er toen wel supervet uit. Misschien deze mod maar eens proberen.

[ Voor 3% gewijzigd door wacko op 04-12-2002 19:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:29
BasieP schreef op 14 November 2002 @ 08:34:
ligt dat aan mij of lijkt het alsof de models een beetje licht geven (oplichten aan de randen)
Idd je hebt gelijk .... lijk net of ze licht geven aan de buitenkant .... ziet er niet al te mooi uit dat ...

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REDFISH
  • Laatst online: 20-11-2024

REDFISH

beetje vreemd en niet lekker

kga denk ik maar weer UT installen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolo_konijn

lolo_konijn

huppel de huppel

Topicstarter
Dat de mannetjes licht lijken te geven komt door dat de ambient light in de map op overdag nivo staat en dat net een donker stukje in de map is(gehoord van beta tester)

Afbeeldingslocatie: http://home.student.utwente.nl/p.g.nieboer/Shot0005.jpg
Hier zie ik het iig niet meer...

Ook leuk om te vermelden: In 2.9 zitten 48 verschillende, echt bestaande, camos. Check deze pagina maar eens:LINK. Voor elke map zijn er minstens 2 goed werkende camos te vinden.

[ Voor 5% gewijzigd door lolo_konijn op 06-12-2002 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14:10
Ik ben na een jaar weer eens gaan spelen, zag tot mijn teleurstelling dat ze na een jaar van 2.85 slechts naar 2.86 zijn gegaan. Wat is er veranderd in 2.86? In elk geval heb ik een hoop last van flikkerende textures :(

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als 2.9 uit is ga ik hem meteen spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

!@# Hoelang nog? ik wil 2.9!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acolyte57
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-05 12:06

Acolyte57

Omnia Mutantur, Nihil Interit

PFffffffffffffffffft, dat Infiltration nog bestaat.... Ze waren de eerste realistische mod voor UT die ik me herinner en ik vond het super gaaf, in zoverre dat ik alle andere mods zat te flamen (dwz Strike force en TO) omdat die gewoon niet even cool waren.

Tegenwoordig speel ik alleen nog maar TO en was ik infiltration haast alweer vergeten :)

~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pieter(LoloKonijn) het is goed om te zien dat je een topic hebt gemaakt voor 2.9. Pieter en ik zijn afgelopen zomer naar de INF_Con geweest, hier heb ik 2.9 gespeeld en die is echt gaaf. INF_con was een Lan feest waar veel INF-spelers bijeen kwamen.

Ik ben momenteel even van 2.86 afgestapt en in de wacht voor 2.9. Ik speelde 2.86 altijd superveel samen met Pieter. We zitten in de zelfde clan dus dat is niet zo gek. Trouwens Yonex ik heb je laatst nog een keer online gezien in INF. kan dat kloppen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 december 2002 @ 02:56:
Pieter(LoloKonijn) het is goed om te zien dat je een topic hebt gemaakt voor 2.9. Pieter en ik zijn afgelopen zomer naar de INF_Con geweest, hier heb ik 2.9 gespeeld en die is echt gaaf. INF_con was een Lan feest waar veel INF-spelers bijeen kwamen.

Ik ben momenteel even van 2.86 afgestapt en in de wacht voor 2.9. Ik speelde 2.86 altijd superveel samen met Pieter. We zitten in de zelfde clan dus dat is niet zo gek. Trouwens Yonex ik heb je laatst nog een keer online gezien in INF. kan dat kloppen?
*Jaloers mode* Oke dan 8) Waar werd die INF_Con gehouden btw?
Volgends de verhalen ging het daar alleen om bier en INF hehe :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hehehe, dat klopt, we werdeninderdaad goed van bier voorzien ;)

De INF-Con werd in Aachen gehouden.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2002 18:07 ]

• lolo_konijn

lolo_konijn

huppel de huppel

Topicstarter
Er is een nieuwe teaser van 2.9 gereleased:
dit is de 17mB divx 5 versie
dit is de 6mB divx 5 versie
dit is de 5mB mpeg1 versie
dit is de 5mB quicktime versie

Ik hoorde ook dat er binnenkort een filmpje wordt gereleasd die meer van de gameplay laat zien...

Ik zal hier weer posten als er nieuws is :)

Verwijderd

ok:D

Verwijderd

euuh vet ff checken die filmpjes ;) thnx :p

Verwijderd

[wanhopig mode] Ik wil geen filmpjes!! ik wil 2.9!!!!! *argl* Afbeeldingslocatie: http://www.nbproducties.nl/smilies/kopstoter.gif Afbeeldingslocatie: http://www.nbproducties.nl/smilies/kopstoter.gif

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2002 21:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey lolo en Wirret jullie ook hier :)

yup 2.9 word zekers een stuk beter dan 2.86 :)

lol toch leuk dat het filmpie nog steeds word gebruikt :)
hebben we het toch niet voor niks gedaan lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 december 2002 @ 09:06:
Hey lolo en Wirret jullie ook hier :)

yup 2.9 word zekers een stuk beter dan 2.86 :)

lol toch leuk dat het filmpie nog steeds word gebruikt :)
hebben we het toch niet voor niks gedaan lol
Komt er ook nog een action filmpje van 2.9? ik wil alle wapens wel eens in actie zien..vooral de Minimi :9~

En dan kunnen we eindelijk INF wat bekender maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolo_konijn

lolo_konijn

huppel de huppel

Topicstarter
zoals beloofd weer een update...
Nog steeds geen release datum maar wel weer een nieuw filmpje en een lijst met alle nieuwe features.

filmpje: 28 mb divx 5.02 versie
filmpje: 10 mb mpeg versie

en hier de feature list

de feature list verklaard iig wel wat waarom we zolang moesten wachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-12-2021
Deze Tactical Ops freak is het nu aan 't downloaden. Very excited!!

Assume there are no rules and it's one big free for all

Verwijderd

Zeg Lolo & Wirret, ik heb net weer ff voor de lol INF geinstaleerd en ben meteen weer verslaafd :z
Als er nou eens weer eens flink wat luitjes online komen komt er mischien iets terug van de 'goeie ouwe INF tijd'.

• Alpha-sphere
OMG wat een waste of bandwith was dat zeg. die 2.86 is echt 1 miljoen keer niks. Geen crosshair, geluid zuigd, oude UT maps? en gare menu (als je net heb geinstalleerd moet je gokken op welke knop je moet drukken om de reso hoger te krijgen.)

Ik ben geen counterstrike fan maar counterstrike is echt vet beter als dit. En Tactical Ops ruled helemaal over dit spel. Misschien als de nieuwe versie uit komt dat ik 'm weer even test. Maar ik heb echt heeeeeeeeeeeeeel veel mods uitgeprobeerd en d'r zijn echt veel slechte. Die ene van quake 3 bijvoorbeeld das echt triest. Ik denk dat Tactical Ops ergens bovenaan staat samen met strike force als het gaat om UT mods. (En persoonlijk staat TO bovenaan alle FPS mods)

Wacht maar tot de nieuwe UT2003 engine based TO uitkomt :9~

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14:10
Geen crosshair klopt, je moet door het crosshair van je wapen kijken. Dat heet realisme.

Geluid zuigt... vind ik wel mee vallen. Bij al dit soort spellen vind ik het vrij veel hetzelfde.

Oude maps... heb je de map pack wel gedownload? Toegegeven, er zitten veel zwakke maps bij, maar ook een paar zeer goede.

Gaar menu... mee eens. Als je opstart in 640x480 is het moeilijk te lezen... maar dat is een ongemak dat heel makkelijk opgelost is.

These are my principles. If you don't like them, I have others.

• Alpha-sphere
s_roubos schreef op 26 December 2002 @ 10:50:
Geen crosshair klopt, je moet door het crosshair van je wapen kijken. Dat heet realisme.
Ik zat dus te spelen met bots en je hebt echt totaal geen tijd om door de wapens crosshair te kijken. Als je zo'n bot ziet dan ben je meestal al dood. Wat ik dus deed is gewoon zoveel mogelijk zonder crosshair te richten. Niet makkelijk maar lukt wel aardig.
Geluid zuigt... vind ik wel mee vallen. Bij al dit soort spellen vind ik het vrij veel hetzelfde.
Nou het geluid bij TO is echt wel veel beter. (nou kan ik me alleen niet herineren of ik nu de nieuwe soundpack van TO gebruik.....)
Gaar menu... mee eens. Als je opstart in 640x480 is het moeilijk te lezen... maar dat is een ongemak dat heel makkelijk opgelost is.
Ik verwachte dezelfde menu als in UT en TO maar in plaats daar van krijg ik ineens dit. Drukte ook nog een per ongeluk op de dedicated server knop....

Verwijderd

Alpha-sphere schreef op 26 December 2002 @ 01:04:
OMG wat een waste of bandwith was dat zeg. die 2.86 is echt 1 miljoen keer niks. Geen crosshair, geluid zuigd, oude UT maps? en gare menu (als je net heb geinstalleerd moet je gokken op welke knop je moet drukken om de reso hoger te krijgen.)

Ik ben geen counterstrike fan maar counterstrike is echt vet beter als dit. En Tactical Ops ruled helemaal over dit spel. Misschien als de nieuwe versie uit komt dat ik 'm weer even test. Maar ik heb echt heeeeeeeeeeeeeel veel mods uitgeprobeerd en d'r zijn echt veel slechte. Die ene van quake 3 bijvoorbeeld das echt triest. Ik denk dat Tactical Ops ergens bovenaan staat samen met strike force als het gaat om UT mods. (En persoonlijk staat TO bovenaan alle FPS mods)

Wacht maar tot de nieuwe UT2003 engine based TO uitkomt :9~
Oke jij vind CS leuker..dat kan....maar je speelt CS toch niet omdat het realistisch is mag ik hopen?
Ik hoor zoveel idioten trots bleren dat zij 'de realistische shooter Counterstrike' spelen of SF/Tac OPS etc Afbeeldingslocatie: http://www.nbproducties.nl/smilies/kopstoter.gif Afbeeldingslocatie: http://www.nbproducties.nl/smilies/kopstoter.gif
INF spelers gaan voor echte realisme, dus geen belachelijk kruisje in beeld, geen uber accuracy, geen bunnyhoppende shotgun whores, geen door cheats verneukte community, geen superhuman conditie, geen ongelimiteerde rugzak inhoud, geen run'n gun/spray & pray onzin, geen vage 'kerncentrale' maps etc etc..ik kan zo nog een tijdje doorgaan.

StrikeForce/Counterstrike/Tac-Ops zijn ACTIESPELLETJES..gewoon dat stomme kruisje op een poppetje richten en knallen maar en iemand gaat dood.
Infiltration is een simulatie, dus er worden gameplay opties weggehaald zodat je echt moet werken voor de kill en mischien het voor sommige mensen te traag is en INF niks aan vinden.
Daar heb ik geen probleem mee hoor alleen luitjes moeten wel beseffen WAT voor game ze spelen...domweg gaan roepen dat INF sucked en geen crosshair heeft komt een beetje dom over....CS/SF/TO zijn NIET te vergelijken met INF.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 26-12-2002 15:06 ]

Verwijderd

aarf hand the fecking game over :D

• Alpha-sphere
Verwijderd schreef op 26 December 2002 @ 15:01:
[...]

Oke jij vind CS leuker..dat kan....maar je speelt CS toch niet omdat het realistisch is mag ik hopen?
Ik speel zeker niet CS omdat ik het realistisch vind. Ik heb alleen ooit CS uitgeprobeerd. Ik ben een tactical ops speler.
Ik hoor zoveel idioten trots bleren dat zij 'de realistische shooter Counterstrike' spelen of SF/Tac OPS etc [afbeelding] [afbeelding]
Ik heb nog nooit gezegd dat ik een realistich spel speel. CS neigt naar realisme maar TO is gewoon arcade style FPS.
INF spelers gaan voor echte realisme, dus geen belachelijk kruisje in beeld, geen uber accuracy, geen bunnyhoppende shotgun whores, geen door cheats verneukte community, geen superhuman conditie, geen ongelimiteerde rugzak inhoud, geen run'n gun/spray & pray onzin, geen vage 'kerncentrale' maps etc etc..ik kan zo nog een tijdje doorgaan.
INF gaat voor realisme ja maar is het zeker niet. Als iemand mij 1 keer in de been schiet dan loop ik niet langzamer. Als iemand mij in de arm schiet dan kan ik nog makkelijk schieten. Dat noem ik superhuman condition. Ik spray in INF gewoon hoor. ik zie een ventje ik probeeer te richten en BAM! sprayen maar.

• Bleet
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Alpha-sphere schreef op 26 december 2002 @ 17:15:
[...]

Ik speel zeker niet CS omdat ik het realistisch vind. Ik heb alleen ooit CS uitgeprobeerd. Ik ben een tactical ops speler.

[...]

Ik heb nog nooit gezegd dat ik een realistich spel speel. CS neigt naar realisme maar TO is gewoon arcade style FPS.

[...]

INF gaat voor realisme ja maar is het zeker niet. Als iemand mij 1 keer in de been schiet dan loop ik niet langzamer. Als iemand mij in de arm schiet dan kan ik nog makkelijk schieten. Dat noem ik superhuman condition. Ik spray in INF gewoon hoor. ik zie een ventje ik probeeer te richten en BAM! sprayen maar.
Daar heb je niet gelijk in hoor....
Als iemand mij in mijn been schiet, dan kan ik niet meer zo snel lopen, en als iemand mij in de arm schiet kan ik ook niet meer zo goed schieten
Dus m8, you're absolutely WRONG!!!

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

• lolo_konijn

lolo_konijn

huppel de huppel

Topicstarter
ehm...wat betreft de bots en het main menu heb je 100% gelijk wat mij betreft: die zijn knullig. :) (had ik niet ergens gezegt dat 2.86 nog veel bugs enzo had?)

dat met dat geluid...ik weet niet precies wat je bedoelt...maar als je bedoelt dat de wapens anders klinken dan de wapens in andere spellen of in films, dan komt dat omdat in 95% van alle spellen en films de gun sounds zijn vervangen door "stoerder" klinkende wapens... (een beretta m9 klinkt zo schel...) in INF klinken de wapens zo als het geluid dat de echte wapens maken :)
Oja wat het ook kan zijn is de distant sound; als er ergens buiten op grote afstand met veel bebouwing er tussen een explosie plaats vind, dan kan je niet bepalen waar het geluid vandaan komt. De geluidsman van infiltration heeft geprobeerd dit te simuleren (ennik vinnut geslaagd). INF klinkt dus idd anders dan andere spellen...

en dat met die crosshair: hahahahahahahahahahaha :) :>

trouwens ik zie afgezien van het feit dat je gehecht bent aan een denkbeeldig kruisje die aanwijst waar je kogels moeten gaan als je je wapen op je heup hebt, geen enkel woord over de gameplay online. Je gaat niet verder dan "OMG wat een waste of bandwidth". :)

Bovendien gaat deze thread over INF 2.9 en niet over 2.86. Je kan de spellen vergelijken op uiterlijk, maar (uit eigen ervaring) totaal niet qua gameplay.

PS zoals gezegd kan je INF niet vergelijken met AQ en zijn spin-offs (CS/TO)
vergelijk het eerder met Americas Army. Als je het vergelijkt met AA dan zit INF 2.86 idd vol met bugs en gameplay is niet zoals het bedoelt is, is het lelijker(ut vs ut2003 engine). Maar het free aiming systeem in INF is naar mijn idee stukken beter dan de ironsight aiming van AA.

maar toch bedankt voor deze bijdrage bestaande uit gegronde, onderbouwde en opbouwende kritiek :)

[ Voor 1% gewijzigd door lolo_konijn op 26-12-2002 17:59 . Reden: Americas Army :) ]

• Bleet
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Mooi gezegt :)
Maar het is Americas Army
want /me speelt het ook :Y)

Last.fm |

• lolo_konijn

lolo_konijn

huppel de huppel

Topicstarter
oeps, ging iets erg verkeerd met editen :)

[ Voor 97% gewijzigd door lolo_konijn op 26-12-2002 17:58 ]

• Bleet
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Jaja... :P
btw, voordat de modjes me post (alweer :P) verwijderen, speel jij ook AA?

[ Voor 79% gewijzigd door Bleet op 26-12-2002 18:15 ]

Last.fm |

• lolo_konijn

lolo_konijn

huppel de huppel

Topicstarter
Ja, hier heb je gelijk in. Maar ik heb nog geen enkel spel gezien waar ze dit een beetje redelijk hebben opgelost. Het probleem is dat de models te weinig hitlocations hebben, als elk belangrijk orgaan zijn eigen hitlocation heeft kan je ook de nut van de verschillende calibers goed modellen. Het INF heeft bewust gekozen de prioriteit hiervan op laag te zetten zolang ze geen GOED werkend systeem hebben, ze willen niet ergens aan beginnen waar ze toch niet tevreden over zullen zijn.

PS nee, ik speel geen AA

Verwijderd

waneer komt ie als het goed is uit? geschatte datum?

• lolo_konijn

lolo_konijn

huppel de huppel

Topicstarter
ik vermoed half februari... maar dat is een gok hoor :)

Verwijderd

lolo_konijn schreef op 26 December 2002 @ 19:50:
ik vermoed half februari... maar dat is een gok hoor :)
:| :| :|

Verwijderd

*dubbelpost*

sorry

[ Voor 90% gewijzigd door Verwijderd op 26-12-2002 19:51 ]

Verwijderd

Ooch ja, als nou wat meer luitjes weer online komen vliegt de tijd om....ik ben al weer lekker aan het huishouden op de servers 8)

En even wat over AA, jullie weten dat AA niet gebruik maakt van echte 3D ironsights zoals INF? wat ik er van gehoort heb is de gameplay van AA ook nog niet echt geweldig..'k hem daarom ook nog niet geDL :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[ Voor 111% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2006 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booth
  • Laatst online: 03-09 08:46

Booth

¯¯¯¯¯¯

Albinoraptor schreef op 04 december 2002 @ 16:35:
blablabla..
Ben het met jullie eens TO stelt niets voor (net zoals CS), ik speel vooral semi-
HSGOADFOGLANDFG:KAJD :P
Mod ziet er wel vet uit, all1 voor UT?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Strike Force 1.80 is ook uit, in mijn ogen een beter geslaagde mod, de gameplay is niet zo zeer heeeel realistisch maar wel veel leuker (ja dat is smaak) vind IK.
Ik heb 't idee dat de models en de animaties d'r in SF beter uitzien dan bij INF
De lurningcurve bij INF ligt vele malen hoger en dat is dan ook de rede waarom 't niet DE mod voor UT is geworden

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolo_konijn

lolo_konijn

huppel de huppel

Topicstarter
Ik merk dat veel mesnen hun mening baseren op de inteface en gameplay van 2.86, wat opzich logisch is. Maar de gameplay van 2.9 is zo verschillend met die van 2.86 dat een mening over 2.9 gebaseerd op 2.86 een beetje krom is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

dan vergelijk ik 'm toch met een oude SF versie.
Zou anders wel heeeel gek zijn als ze de gameplay ineens zo dramatisch veranderen zodat je 't niet eens meer kunt vergelijken met 2.86 :? dat zou geen slimme actie zijn van de makers; omdat je dan de oude spelers tegen je krijgt (die zijn gewent aan de gameplay zoals deze was)

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvdgrs
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 26-08 11:52
Scarecrow schreef op 04 January 2003 @ 12:55:
dan vergelijk ik 'm toch met een oude SF versie.
Zou anders wel heeeel gek zijn als ze de gameplay ineens zo dramatisch veranderen zodat je 't niet eens meer kunt vergelijken met 2.86 :? dat zou geen slimme actie zijn van de makers; omdat je dan de oude spelers tegen je krijgt (die zijn gewent aan de gameplay zoals deze was)
euh... nej, komt wel vaker voor dat mods verbeterd worden hoor ;). Bij SF worden misschien alleen bugs verwijderd/maps toegevoegd, maar kijk bijv naar CS, daar word ook veel verandert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ben het met Bong eens, de spelers willen JUIST andere gameplay, ze zijn die van 2.86 zat en willen meer tactiek, ik ben een echte rusher dus 2.86 moet hemel voor mij zijn, maar ik moet zeggen dat ik 2.9 toch wel erg gaaf vond toen ik em had gespeeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bong-One schreef op 04 januari 2003 @ 12:59:
[...]
euh... nej, komt wel vaker voor dat mods verbeterd worden hoor ;). Bij SF worden misschien alleen bugs verwijderd/maps toegevoegd, maar kijk bijv naar CS, daar word ook veel verandert.
Hmmz het is maar wat je verstaat onder een 'verbetering'.
Als ze INF plotseling gaan 'verbeteren' alla SF/CS/TO speelt geen hond het meer omdat daar al genoeg van zijn. (en uiteraard de realisme diehards gaan op hun achterste poten staan zoals ikzelf) :P

INF heeft niet als doel de populairste UT MOD te worden (gelukkig niet zeg!) maar wil gewoon taktiek & Realisme voorop stellen...en dat kan ten koste gaan van de 'vertrouwde' CS/SF/TO style gameplay die iedereen gewend is.

Ennem 286 vergelijken met 2.9 is onzin, in 286 hebben de rushers nog het voordeel maar met 2.9 zal dat gelukkig afgelopen zijn en krijgen we denk ik soort Ghost-Recon-zonder-crosshairs gameplay. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolo_konijn

lolo_konijn

huppel de huppel

Topicstarter
Nog maar eens wat plaatjes:)

minimi:
Afbeeldingslocatie: http://infiltration.sentrystudios.net/modules/My_eGallery/gallery/287Previews/0104-Skopje.jpgAfbeeldingslocatie: http://infiltration.sentrystudios.net/modules/My_eGallery/gallery/287Previews/1113-Belfast.jpg

wel mooi om te zien dat de bots echt in een team werken:
Afbeeldingslocatie: http://infiltration.sentrystudios.net/modules/My_eGallery/gallery/287Previews/287_01.jpg

wel grappig detail: als je de aim knop ingedrukt houd om je ademhalen te controlen (zodat je wapen niet meer zoveel beweegt) gaat ook zijn linker oog dicht :D
oogje open:D
oogje dicht :D

(werkt geloof ik alleen bij dit mannetje)

dit plaatje laat een beetje zien dat het aim systeem anders werkt als bij andere games:
Afbeeldingslocatie: http://infiltration.sentrystudios.net/modules/My_eGallery/gallery/287Previews/0102-Atoll.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verdemme, online is mijn aim nog 'lichtelijk' kut met peren :( ..maar dat is ook niet erg vreemd met een ping van 200 en een FPS van 15.....*grmbl*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolo_konijn

lolo_konijn

huppel de huppel

Topicstarter
Update:
Ik hoorde net 15 min terug dat er een Release Candidate is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonexfreak
  • Laatst online: 15:56
woeiiiiiiiii beters
was fanatieke speler totdat ik tijdgebrek kreeg ...ga zeker weer even kijken hoe deze versie is...ziet er veelbelovend uit !! :)

I don't drive fast, I only fly low!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exar
  • Laatst online: 11-09 04:03
lolo_konijn schreef op 03 March 2003 @ 01:55:
Update:
Ik hoorde net 15 min terug dat er een Release Candidate is :)
Inderdaad... en de beta-updates beginnen steeds veelbelovender te klinken.... :)
Release datum 1 april? :7

Hoekwoning 2021, 100m2 vvw, ERST20D-VM2D, SUZ-SWM60VA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exar
Hmm ik heb al een tijd geen beta-log update gezien..... laatste is van 16 maart... :|
Ben toch wel heel benieuwd hoe ze ervoor staan met 2.9....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-02-2023

DenniZ

Warrior - Warlock

Hee dit ziet er wel leuk uit.

Misschien dat ik me ouwe UT maar weer van stal moet halen voor die 2.9 release *D

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JER00N
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Ik ben nu 2.86 aan het downloaden voor het eerst :)
ben benieuwd hoe het eruit ziet enzo, ik speel ook heel vaak TO maar die bots zijn erg slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exar
Pastasaus schreef op 11 April 2003 @ 14:31:
Ik ben nu 2.86 aan het downloaden voor het eerst :)
ben benieuwd hoe het eruit ziet enzo, ik speel ook heel vaak TO maar die bots zijn erg slecht.
De bots in 2.86 zijn ook niet echt cool ofzo, die gebruiken allemaal een aimbot! :D :P
Anyway, 2.86 moet je online spelen, hoewel het geen kwaad kan als je eerst ff offline oefent! ;)
Tip: geef jezelf de tijd om het te leren en ga niet online vragen waar de crosshair is of hoe je moet rennen! :X
Verder wens ik je veel plezier met INF. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JER00N
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Exar_Kunn schreef op 11 April 2003 @ 15:47:
[...]
De bots in 2.86 zijn ook niet echt cool ofzo, die gebruiken allemaal een aimbot! :D :P
Anyway, 2.86 moet je online spelen, hoewel het geen kwaad kan als je eerst ff offline oefent! ;)
Tip: geef jezelf de tijd om het te leren en ga niet online vragen waar de crosshair is of hoe je moet rennen! :X
Verder wens ik je veel plezier met INF. :)
(Ja beetje late reactie, maargoed :P)

Waarom zie ik geen servers staan eigenlijk bij online game?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exar
Pastasaus schreef op 23 April 2003 @ 13:09:
[...]

(Ja beetje late reactie, maargoed :P)

Waarom zie ik geen servers staan eigenlijk bij online game?
Kijk je bij het juiste tabblad (dus van INF servers)?
Als je geen servers ziet, dan moet je misschien even wachten en eventueel wat op F5 pushen. ;)

Tip: sommige servers draaien behalve INF2.86 ook een mutator genaamd RA of RA2 ("Real Aim"). Dat wil je als beginner denk ik niet...
(Ik speel gewoon INF2.86, zonder RA(2), want die mutator maakt het spel IMHO minder leuk...)

Goede INF2.86 servers (zonder RA(2) dus) die vaak populated zijn:
- INForcers Euroserver
- Wargamers
- =SSF= server
- MUF (is wel in de USA, maar ping is meestal redelijk voor mij)

De eerste server uit dat lijstje heeft een password, dit is echter geen geheim password, het password is de naam van mijn clan in kleine letters (en ik zit dus in clan INForcers ;)).

Let op: INFiltration heeft een vrij kleine community, en heeft daardoor niet veel servers. Daarbij komt nog dat de helft RA(2) speelt en de andere helft 'gewoon' INF2.86.....
Het kan voorkomen dat er maar 1 of 2 servers populated zijn, maar s'avonds zijn er meestal wel redelijk wat mensen aan het spelen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Countess
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09-07 15:41
SUPERBUMP!!!!

2.9 newsupdate

laatste 2.9 update.
nu kunnen ze echt niet meer terug (zou je zeggen) en moeten ze het bijna wel bijna releasen....
zou het na 2 jaar dan eindelijk "soon" gaan gebeuren? (voor de outsiders, het is al anderhalf jaar "soon")
laten we hopen dat ze niet weer een "senty" doen (weer voor de outsiders : de release weer uitstellen)

[ Voor 29% gewijzigd door Countess op 12-08-2003 12:00 ]

mijn spelling is niet best, maar wel beter als je haar. ga jij je ook verbeelden dat mensen rare dingen over je spelling gaan zeggen als hun haar er niet uit ziet? andrelon helpt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exar
Sinds 3 october is Infiltration 2.9 GOLD! :7
Momenteel worden de cd's gedrukt voor degenen die een cd hebben besteld (2.9 zal ook gewoon gratis te downloaden zijn) en andere voorbereidingen getroffen voor de release. _/-\o_

Nog heeeel eventjes geduld dus, maar die paar weekjes kunnen er wel vanaf na 2,5 jaar wachten... ;)

Edit: check de INF website voor het laatste nieuws! :)

[ Voor 15% gewijzigd door Exar op 09-10-2003 20:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan niet wachten, ik heb de hele tijd al gespeeld en blijf altijd spelen, wat is het toch een meesterlijk spel, 2.9 schijnt nog mooier en realistischer te zijn......Deze release hebben ze echt alles in gestoken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeeeeey Wirret! Speel je nog steeds 2.86 ?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 09-10-2003 21:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yup, uiteraard speel ik nog steeds, niet zo veel meer omdat de pc een beetje sloom begint te worden door alle spellen die erop geinstalleerd staan. jij dan??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

^^ Zoals je mischien nog wel kan herinneren liep ik steeds rond te klooien in 2.86 met
15 FPS gemiddeld. :) ...dat was nou niet echt een feest dus ik ben al lang gestopt met 2.86.

Maar ik heb nu eindelijk een nieuwe comp dus dat is geen probleem meer, alleen is de release van 2.9 zo dichtbij dat 2.86 installeren niet zoveel zin meer heeft. (ja mischien voor die 'goodbye 2.86 party)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[ Voor 97% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2006 13:34 ]

Verwijderd

Ik heb Infiltration nu al een week en ik vind hem echt een stuk beter dan 2.86 de AI lijkt ook een stuk beter de rookgranaten zijn ook cool je kan ze ook afschieten met een m16 met grenade launcher.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uhm, ik heb hem nu drie keer gespeeld en ik moet zeggen dat hij mij ook wel bevalt. Op zich is het heel wat anders dan vanilla INF maar het teamgevoel is wel een stuk groter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*Brute schop*
Laatste post geplaatst op vrijdag 12 december 2003 10:51
..Tjezus... :P

Okeey, wie oh wie van de GOT'ers speelt dit nog? Wirret, leef je nog? Lolo_Konijn nog steeds actief?
Heb sinds een paar week INF 2.9 geinstalleerd na 3.5 jaar afwezigheid (Real Life) en weet nu weer hoe ongeevenaard de mod eigenlijk is, heb het gemist. :'(

Wel veel veranderd sinds de ouwe tijd, nog maar 5 actieve servers met dagelijks +- 18 mensen (volle server) aan het knallen. Zag veel oud gedienden van het forum, de harde kern is nog steeds trouw aan INF en soms wat nieuwen. Ook veel nieuwe shit voor 2.9: INF Weapon Pack 1.5.1, met oa de:
M16A4 Colt Assault Rifle, Kalashnikov AKM Rifle, FN FAL Assault Rifle, H&K 416 D10RS, M14 Designated Marksman Rifle, SOPMOD M4A1 Rifle, M82 Barrett "Light Fifty", Beretta M93R Pistol, MAG-7 Shotgun, IMI Micro Uzi, M83, M7290 and new M67, Night vision system, XM-29 OICW, 4x30 Compact Binoculars, U-94 UDAR (Double Action Revolver), VSS Vintorez Supressed Sniper Rifle.

Om ff een idee te geven van de complexiteit en realisme hier een stukje uit de weaponspack readme:

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
INFMOD_M16A4 – M16A4 Colt Assault Rifle

Description
This is the M16A4 5.56 assault rifle. It can be equipped with a 40 mm M203 grenade launcher that allows 3 types of 40 mm grenades:

- M406 Standard High Explosive (HE)
- M680 Smoke
- D1-SD High Explosive (HE) Incendiary

The ladder sight is standard issue with the M203 grenade and is fixed on the heat-shield. The M16A4 weapon system can on adapted many different accessories on the RIS Rail System.

The Trijicon RX01-14 reflex sight, with its amber dot design, gives excellent visibility in many conditions to the colorblind operators.

Also available for this system, the AN/PEQ-2 IR Pointer/Illuminator permits easy and accurate target designation during night-time operation. The use of the IR Pointer requires use of night vision systems that are IR (Infra-Red) capable. Due to logistical problems, the AN/PEQ-2 IR Illuminator replacement diodes are very sparse and somewhat fragile. On most devices, this function has been disabled.

The AN/PVS-4 Starlight Scope is a very versatile day/night scope capable of operation up to the near IR. With a 4x magnification factor, it’s probably one of the scope with the worse size-magnification ratio ever build. What this device lacks in magnification, it gains in versatility. Its light amplification system uses sophisticated variable gain, which permits relatively good adaptation in all lighting conditions. During bright daytime usage, the adjustable gain might not be sufficient to compensate for the intensity of the light. In that case, the daytime filter should be used to attenuate the light. This filter may also be used to reduce the saturation caused by bright lights during night time operation. Sadly, these attenuators are not transparent to IR light and will the use of the AN/PEQ-2 IR device difficult.

Also available for this weapon system, a suppressor allows stealthy operation both during day and night engagements and allows easier use of night vision devices by attenuating the muzzle flash which may saturate the night vision systems amplification medium.

Operation
The M16A4 operation is similar to the one of the well known M16A2. The SwitchWeaponMode key cycles through the rifle fire modes (burst and semi-auto).

The M203 grenade launcher is used in conjunction with the flip-up ladder sight. Each step increments the range 50 meters, starting at 50 (50, 100, 150 and 200 meters).

To select the M203, press the ActivateAttachment key. The flip-up ladder sight is instinctively raised when using the M203 launcher. To switch the ammunition type for the M203, while the M203 is selected, press the SwitchWeaponMode key while in hipped mode. To rotate through the range increments of the ladder sight, pres the SwitchWeaponMode key while in aim mode.

The AN/PEQ-2 IR Pointer/Illuminator is activated with the ActivateAttachment key. Once activated, you need to activate an IR capable Night Vision system to see the laser. This device cannot be used with the M203 as it requires access to the top rail and free line of sight. Both conditions are not respected with the M203 attached to the rifle.

The AN/PVS4 Starlight scope is a very complex day and night vision system. Its gain adjustment is automatic to accommodate most lighting conditions. When used in very bright light conditions, the automatic gain might not be sufficient. In that case the daylight filter should be used. To place the daylight filter on the AN/PVS4, while in aim mode, press simultaneously the Aim key and the SwitchWeaponMode key. Again, note that the daylight filter reduces saturation from bright lights a lot but blocks IR light as well."

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Echt verbazend dat ze dit uit de bejaarde UT engine hebben kunnen persen. _/-\o_
Het enige nadeel van de huidige INF is dat alleen de hardcore spelers zijn overgebleven en je dus de eerste paar weken (maak dat maar een maand) compleet word afgeschoten terwijl je nog druk bezig bent de maps te leren en de beste killzones.
En Gelukkig is het echte 'INF gevoel' er nog steeds, de hilariteit na een idiote teamkill (fucking camos!) en de lof na een goede kill. Je treft hier echt geen krijsende Countrike jochies maar vaak wat meer volwassen mensen met een hang naar realisme.

Heb verbazend genoeg veel nederlanders gezien (waarom is INF zo populair bij nederlanders?) op de servers en afgezien daarvan lijken de laastste tijd veel meer INF vets terug te komen.
Een heropstanding?

(btw, als dit topic weer actief word lijkt het me handig ff de topictitel te veranderen in '[UT] Het bescheiden Infiltration 2.9 topic' of iets dergelijks)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 25-08-2006 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel het al een hele tijd niet meer, ik vond het na 2.86 niet leuk meer. Ook omdat de spelers die ik kende er ook mee stopte en omdat ik ben gaan samenwonen en druk met mijn werk en sport ben. Ik speel nu nog af en toe andere spellen. Toch denk ik nog vaak terug aan de INF tijd met Cuba Dawn, Sicily, Kazachstan e.d. Ik ga het ook niet meer spelen.
Pagina: 1