[UT2003] Muis probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

• *marco*
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-03-2025
Ik heb sinds gisteren een nieuwe muis. Geweldig ding vind ik zelf (logitech mx700). Ik ben er er helemaal blij mee.

Heb alleen een probleem : Tijdens het spelen in unreal tourement 2003 kan ik het scrol wieletje niet gebruiken. Hij doet niets ! Het scrollen van webpagina's enzovoort gaat prima behalve scrollen in unreal, dit is lastig tijdens het spelen zelf omdat je niet snel van wapen kan wisselen en het is lastig tijdens het scrollen in de server-lijst.

Ik draai op een amd xp 1700 systeem met windows xp pro. Ik heb de muis drivers al tot twee keer toe opnieuw geinstalleeerd. Het unreal 's even opnieuw geinstalleerd en de nieuwste patches er over heen gehaald het heeft allemaal niets uitgehaald tot nu toe. Iemand anders een idee ?
8)7

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-01 11:29
move > Spielerij - Problemen & Vragen
En titel ff duidelijker gemaakt :)

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:47

Sport_Life

Solvitur ambulando

Ik heb hier een Dexxa wireless optical muis en heb geen problemen met het scrollen in UT2k3. Heb jij al op options gekeken ? En doet die scroll het wel bij andere games ? (UT 2k3 demo)

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | 2x Zappi v2.1

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 14:09
Gebruik de search even, dit ligt aan de drivers van Logitech. Een oplossing is om de reg file voor gamers van www.logitech.com te halen, alleen werkt die geloof ik niet onder XP. Een andere mogelijkheid is om EM_exec (dacht ik) te killen voor je gaat spelen, maar dat werkt ook niet altijd. Ik zit hier met het zelfde probleem, en er is voorlopig dus niks aan te doen, behalve bovenstaande, als het goed is, is het opgelost bij de volgende versie Mouseware.

There is no magic.

Dit topic is gesloten.