Launching containers into space
Ik HEB gezocht.. maar ik zoek GOEIE ideeenVerwijderd schreef op 13 November 2002 @ 22:25:
SEARCH.........
en als mensen nou eerst is ff na denken voordat ze gaan posten....
Dus als er volgens jou wel HELE koele stealth mods voor FDD's zijn dan hoor ik t graag...
Verwijderd
als je echt een goed idee wilt hebben verzin je zelf wat aap je nix na ben je ook niet een lame ass tweako-wannabeWhieee schreef op 13 November 2002 @ 22:31:
[...]
Ik HEB gezocht.. maar ik zoek GOEIE ideeenGeen maffe afdekklepjes die elke lame ass tweako-wannabe met een schroevendraaier kan maken...
Dus als er volgens jou wel HELE koele stealth mods voor FDD's zijn dan hoor ik t graag...
vat het wel als een geinjte op A.U.B.
Verwijderd
Maar de NIET lame ass tweako-wannabe verzint het zelf want die heeft in tegen stelling tot jij, lame-ass etc. WEL fantasyWhieee schreef op 13 november 2002 @ 22:31:
[...]
Ik HEB gezocht.. maar ik zoek GOEIE ideeenGeen maffe afdekklepjes die elke lame ass tweako-wannabe met een schroevendraaier kan maken...
en das geen grapje
Verwijderd
no offense
ik kan wel tegen een geintje...Verwijderd schreef op 13 november 2002 @ 22:33:
[...]
als je echt een goed idee wilt hebben verzin je zelf wat aap je nix na ben je ook niet een lame ass tweako-wannabe
vat het wel als een geinjte op A.U.B.
Verwijderd
PFFFVerwijderd schreef op 13 November 2002 @ 22:25:
SEARCH.........
en als mensen nou eerst is ff na denken voordat ze gaan posten....
en als mensen nou eerst ff een normale reactie geven..
Verwijderd
Bouw dan eerst zelf je masterideetje, dan kijk ik wel of ze kopieerbaar zijnWhieee schreef op 13 november 2002 @ 22:35:
[...]
ik kan wel tegen een geintje...Ben ook wel al aan t kijken gegaan, en heb al een aantal ideeen maar ik wilde kijken of een paar wat meer ervaren bouwers nog ideeen hadden waar ik mijn eigen ideeen mee aan zou kunnen vullen...
Keb het probleem ook, maar dan bij mijn zip, en ik heb het wel op een lame-ass tweako wannabe manier opgelost. Maar het werkt wel!
L E Z E N ! ! ! en wakker blijven...Verwijderd schreef op 13 November 2002 @ 22:35:
en iedere lame ass tweako wannabe weet dat je die front plate's kan inkorten aan de zijkanten waar die in de kast vastzit, en fftjes met dubbele tape op je cdrw etc erop doen eej... ff wakker blijven eh....
en iedere lame ass tweako-wannabe kan LEZEN....
ik bedoel geen jatwerk, maar als ik weet hoe de 'grote namen' het zouden doen, weet ik of ik niet iets heel eenvoudigs over het hoofd zie.... Snappie... Ik ga echt geen wereldidee van iemand kopieren en dan mijn naam eronder zetten... Zo lame-ass ben ik niet...Mafioso schreef op 13 november 2002 @ 22:36:
Zozo .. je hebt wel lef imo, maar denk niet dat er snel iemand je helpt .... (ik iig niet) lame-ass!
Verwijderd
nee dombo je zegt toch ik wil ook cdrew stealthen bitchWhieee schreef op 13 november 2002 @ 22:38:
[...]
L E Z E N ! ! ! en wakker blijven...Ik weet hoe je een CDRW kan stealthen, maar als je GELEZEN had, had je geweten dat ik het hier heb over een FDD (voor n00bs: dat is een diskettestation, zoals ome Bill dat noemt
)....
en iedere lame ass tweako-wannabe kan LEZEN....(nofi natuurlijk
)
Verwijderd
tis maar een driveje stealthen not the end of the damn world, or violating someone's patent pended modification....Whieee schreef op 13 november 2002 @ 22:40:
[...]
ik bedoel geen jatwerk, maar als ik weet hoe de 'grote namen' het zouden doen, weet ik of ik niet iets heel eenvoudigs over het hoofd zie.... Snappie... Ik ga echt geen wereldidee van iemand kopieren en dan mijn naam eronder zetten... Zo lame-ass ben ik niet...
Verwijderd
een noob gaat hie vragen hoe die moet stealtenWhieee schreef op 13 november 2002 @ 22:38:
[...]
L E Z E N ! ! ! en wakker blijven...Ik weet hoe je een CDRW kan stealthen, maar als je GELEZEN had, had je geweten dat ik het hier heb over een FDD (voor n00bs: dat is een diskettestation, zoals ome Bill dat noemt
)....
)
er gaa dus 2 klepjes tegelijkertijd open
moek ff snel in paint iets in elkaar flansen
Verwijderd
nee, ik heb keelpijn, en stijve arm van kinderprikje, en dit is zon ik scheld n00b uit topicVerwijderd schreef op 13 november 2002 @ 22:37:
[...]
PFFF
en als mensen nou eerst ff een normale reactie geven..
PS !! ik stop nu ik wil geen ban !!!
Verwijderd
gebruik je fantasie, tot nu toe is stealthen gewoon een klep voor een cdspeler plakken zodat je em niet kan zien, tis gewoon niet moeilijk, en een schroevendraaier is daar zelfs niet voor nodig. en eerlijk gezegd denk ik dat er geen andere manieren zijn.
IDEE OF WAT????
EDIT:
[ Voor 0% gewijzigd door Tentacle1 op 13-11-2002 22:46 . Reden: :| ]
PFFFFVerwijderd schreef op 13 november 2002 @ 22:40:
[...]
nee dombo je zegt toch ik wil ook cdrew stealthen bitch
1) schelden en beledigen wordt niet in dank afgenomen op GoT
2) L E E S de titel van dit Topic: {CM} Stealth-mod FDD in LianLi PC65. Iemand ideeen?
3) wtf is een cdrew (Compact Disc Rewritable Ejectable Recordable
4) als je alleen kunt zeuren, doe dat dan in een ander draadje...
Verwijderd
erhm.. dit loopt uit de handWhieee schreef op 13 november 2002 @ 22:38:
[...]
)....
)
als je het toch over newbies hebt, zijn dat niet zo'n beetje de enigen die nog uberhaubt een floppy nodig hebben ?
hoezo geen goeie floppy ideeën ??????????????
kijk es naar die prometia Lian-li,
brilliant gewoon
Verwijderd
Nep oplossing, kost nog een 5,25 bay in mijn drukbezette kast.
Nexxxxxxxxxxxxt!!!!
(en ik kan me nie voorstellen dat meneer de lame ass topicstarter dit niet zelf bedacht had).
Maar meneer de lame-ass.....etc. wat zijn JOUW ideeen dan wel niet? Benk dan toch wel benieuwd na
Het rail-systeem wordt dan een soort floppy-insertion-tray, ik weet alleen niet waar ik de tray moet laten (IN de floppydrive is volgens mij niet mogelijk....
edit: voor degenen die de veertjes niet snapten... Je drukt dan het frontje in, de knop wordt ingedrukt, en de diskette komt eruit... (hey heb ik daar over nagedacht of niet
aan MODKid: ben geen n00b (alleen nog nooit een FDD gestealth) en als JIJ het beter kan laat dan maar eens foto's zien...
bedankt voor het afkraken van me moeite...Verwijderd schreef op 13 November 2002 @ 22:50:
[...]
Nep oplossing, kost nog een 5,25 bay in mijn drukbezette kast.
Nexxxxxxxxxxxxt!!!!
(en ik kan me nie voorstellen dat meneer de lame ass topicstarter dit niet zelf bedacht had).
Maar meneer de lame-ass.....etc. wat zijn JOUW ideeen dan wel niet? Benk dan toch wel benieuwd na
Verwijderd
Ph34r my l337er modding skillz then you, I rest my pointWhieee schreef op 13 November 2002 @ 22:45:
[...]
PFFFF
1) schelden en beledigen wordt niet in dank afgenomen op GoT
2) L E E S de titel van dit Topic: {CM} Stealth-mod FDD in LianLi PC65. Iemand ideeen?
3) wtf is een cdrew (Compact Disc Rewritable Ejectable Recordable)???
4) als je alleen kunt zeuren, doe dat dan in een ander draadje...
het feit dat je misschien kunt modden, dat geloof ik best. Maar dat je dan ook zo'n zeik-attitude aan moet nemen vind ik echt slecht. (waar blijven btw je l337 mod foto's van jouw super l3370 FDD-stealth mod skillzzzz....?) Je zit hier op GoT om elkaar te helpen en van elkaar te leren, niet om elkaar de grond ik te zeiken...Verwijderd schreef op 13 november 2002 @ 22:53:
[...]
Ph34r my l337er modding skillz then you, I rest my point
Ik ben btw niet bang voor je mod skillz, want ik heb ze nog nooit gezien op GoT
Verwijderd
Succes dan, volgens mij gaat het stukje met die slede nooit lukken.Whieee schreef op 13 november 2002 @ 22:51:
Ik had zelf het idee om een sleufje te dremelen in een 3,5" bezel van mn kast (niet helemaal stealth misschien maar toch), en die met veren (oid) vast te zetten aan de FDD (waar ik het frontje al vanaf gehaald heb om ruimte te winnen. Nu is het probleem niet dat ik de diskette er niet UIT kan halen, maar ERIN is het grote pobleem. Ik zit al wel te denken om een oud rail-geleidings-systeem uit een oude CDRom te slopen, maar ik weet niet hoe ik dit kan laten werken.
Het rail-systeem wordt dan een soort floppy-insertion-tray, ik weet alleen niet waar ik de tray moet laten (IN de floppydrive is volgens mij niet mogelijk....)
edit: voor degenen die de veertjes niet snapten... Je drukt dan het frontje in, de knop wordt ingedrukt, en de diskette komt eruit... (hey heb ik daar over nagedacht of niet? )
aan MODKid: ben geen n00b (alleen nog nooit een FDD gestealth) en als JIJ het beter kan laat dan maar eens foto's zien...
dat had ik zelf idd ook al bedacht, maar dat vond ik niet zo'n koele oplossing (al is ie wel zeer effectief...)Scarp schreef op 13 november 2002 @ 22:54:
fdd hoef je niet te stealthen, gewoon zo ver mogelijk naar achter en een normale bracket erin. Wil je floppy gebruiken (zelden nodig) dan gewoon ff front eraf, bracket eraf en klaar voor gebruik.
Verwijderd
ik hoef me niet te bewijzen..... als je wat langer dan 2 maande hier op got zat, heb je mijn mods al is gezien...Whieee schreef op 13 november 2002 @ 22:51:
Ik had zelf het idee om een sleufje te dremelen in een 3,5" bezel van mn kast (niet helemaal stealth misschien maar toch), en die met veren (oid) vast te zetten aan de FDD (waar ik het frontje al vanaf gehaald heb om ruimte te winnen. Nu is het probleem niet dat ik de diskette er niet UIT kan halen, maar ERIN is het grote pobleem. Ik zit al wel te denken om een oud rail-geleidings-systeem uit een oude CDRom te slopen, maar ik weet niet hoe ik dit kan laten werken.
Het rail-systeem wordt dan een soort floppy-insertion-tray, ik weet alleen niet waar ik de tray moet laten (IN de floppydrive is volgens mij niet mogelijk....)
edit: voor degenen die de veertjes niet snapten... Je drukt dan het frontje in, de knop wordt ingedrukt, en de diskette komt eruit... (hey heb ik daar over nagedacht of niet? )
Is dit zo'n kunstwerk waar je tegenwoordig een godsvermogen voor betaalt?
Lazlo's Chinese Relativity Axiom:No matter how great your triumphs or how tragic your defeats --approximately one billion Chinese couldn't care less.
Verwijderd
Asjeblieft
Neej maar het kan wel, is een goeie oplossing, maar toch zitten er behoorlijk wat nadelen aan
vandaar dit topicVerwijderd schreef op 13 november 2002 @ 22:57:
[...]
Succes dan, volgens mij gaat het stukje met die slede nooit lukken.
Verwijderd
ik bedoel niet die prometia van APV
der stond 2 weken geleden nog ergens een stealth flop ergens in een lian li
concept was net zo simpel als geweldig.
1 men neme een flop
2 men plaatst hem in de bay
3 men laat ruimte over voor de originele cover
4 men plaatst cover
5 floppy nodig, pulk cover eruit (hoevaak zou dat nou wezen? zolang fddtjs duurder zijn dan cdrwtjs
Nee, je hebt mijn post gelezen en doorgedachtWhieee schreef op 13 november 2002 @ 22:51:
[...]
[...]
origineleel kopietje voor 5€BK1 schreef op 13 November 2002 @ 22:58:
[...]
Is dit zo'n kunstwerk waar je tegenwoordig een godsvermogen voor betaalt?
als je de moeite had genomen om mijn profile ff te lezen, had je gezien dat ik al wat langer op GoT zit dan 2 maandenVerwijderd schreef op 13 november 2002 @ 22:58:
[...]
ik hoef me niet te bewijzen..... als je wat langer dan 2 maande hier op got zat, heb je mijn mods al is gezien...
zeg ik ook niet, ik heb er alleen wat aanpassingen aan verricht. En om het ff duidelijk te houden: Ik heb al een raam =! Ik heb een raam gemaakt...megaleo schreef op 13 November 2002 @ 23:02:
Lian-li pc 65 is standaard met window!! Dus niet zeggen van: ik heb al een window. Alsof je hem zelf hebt gemaakt!!
Verwijderd
En als men nu een 100mb zipdrive heeft die men dagelijks gebruikt?Verwijderd schreef op 13 november 2002 @ 22:59:
ik wordt oud..
ik bedoel niet die prometia van APV
der stond 2 weken geleden nog ergens een stealth flop ergens in een lian li
concept was net zo simpel als geweldig.
1 men neme een flop
2 men plaatst hem in de bay
3 men laat ruimte over voor de originele cover
4 men plaatst cover
5 floppy nodig, pulk cover eruit (hoevaak zou dat nou wezen? zolang fddtjs duurder zijn dan cdrwtjs
Oja, ff vergeten moet je wel een jaartje of 150 de tijd hebben natuurlijk
[ Voor 0% gewijzigd door Turkish op 13-11-2002 23:07 . Reden: Oeps, dit moest er nog in ]
'When you're not paying for the product, you are the product!'
Verwijderd
En laten we eerlijk zijn, het is toch veel leuker om iets zelf te bedenken en dan het vol trots te kunnen laten zien hier.
je hebt helemaal gelijk.... Ik heb ook al gedacht aan een cdrom 'vullen' met floppy, maar ik heb niet bepaald meer een 5,25" bay vrij helaas. Heb je trouwens al iets terug mijn eigen idee gelezen, en zo ja: is het iets dat kan, of kan ik dat wel vergeten? Het grote probleem is de afstand tussen de FDD en het frontje. Als ik dan een floppy plaats, druk ik het frontje in en gaat ie er dus ook meteen weer uitVerwijderd schreef op 13 November 2002 @ 23:08:
Misschien is het orgineel om te kijken of je een oude cd-rom speler kan vullen met een flopy?
En laten we eerlijk zijn, het is toch veel leuker om iets zelf te bedenken en dan het vol trots te kunnen laten zien hier.
Verwijderd
that's why they call him the mod-godVerwijderd schreef op 13 november 2002 @ 23:08:
Misschien is het orgineel om te kijken of je een oude cd-rom speler kan vullen met een flopy?
Verwijderd
ik zou dat bitch gedeelte ff editen, je hebt hier wel es van die wannaB modjes die een modje wille worde en die gelijk gaan klage bij de echte modjes en dat je dan een OW krijgt wegens flamen.Verwijderd schreef op 13 november 2002 @ 22:40:
[...]
nee dombo je zegt toch ik wil ook cdrew stealthen bitch
conclusie: edit ff
____
Ik weet ook niet hoe je een floppy drive zou moeten stealthen oid. Weet jij het?
Ik zou gewoon zo een kant en klare lian li sticker kope.
Verwijderd
bouw het ?Whieee schreef op 13 november 2002 @ 23:16:
LOLkoel idee.... Ik zou zeggen, bouw het en post de foto's op GoT. Want dat is wel een origineel idee
ehm jij wilde het toch, wij niet, voer jij ff het plannetje uit, je hebt hier de ideeën al gekregen.
of te wel ga modd`n.
ZOu kunnen, maar ik vind het leuker om em te stealthen....Verwijderd schreef op 13 november 2002 @ 23:23:
[...]
....
Ik weet ook niet hoe je een floppy drive zou moeten stealthen oid. Weet jij het?
Ik zou gewoon zo een kant en klare lian li sticker kope.
Aan ModKid: Ik heb ff je AquaLi III bekeken (ik had het topic gemist). En ik vind het een redelijke (edit: goede, niet supersonische, maar goede) mod (nofi). Het raam kan beter (ik zeg niet dat IK het beter kan), en het licht vind ik persoonlijk wat te bont. Ik vind de baybussen netjes, en de tempsensoren ook. Maar nog wel 1 opmerking: De CDROM/DVD is netjes gestealth (vooral het gaatje voor de led is een mooi detail, veel mensen vergeten dat), alleen het NIET stealthen van je cdrw vind ik een gemiste kans. Al zal jij daar ongetwijfeld anders over denken...
ik heb ongeveer 44 posts eerder gezegd dat ik niet van plan was om ideeen te kopieren en er mijn naam onder te zettenVerwijderd schreef op 13 November 2002 @ 23:26:
[...]
bouw het ?
ehm jij wilde het toch, wij niet, voer jij ff het plannetje uit, je hebt hier de ideeën al gekregen.
of te wel ga modd`n.
Het is de bedoeling dat we hier een probleem of mening geven op iets waar jij om vraagt en niet visa versa.
Maar ga nou eerst eens zelf nadenken wat je wilt, mij lijkt de enige mooie zo'n Lian Li oplossing
* Turkish vindt het net als meer hier tijd voor een slotje
'When you're not paying for the product, you are the product!'
Verwijderd
nut van topic?Whieee schreef op 13 november 2002 @ 23:33:
[...]
ik heb ongeveer 44 posts eerder gezegd dat ik niet van plan was om ideeen te kopieren en er mijn naam onder te zettenDus doe ik t niet, al is t wel een koel idee... Alleen kut als je ineens WEL vaak je FDD nodig hebt
/me vind slotje wel goed net als modkid
Verwijderd
Oh ja je kunt natuurlijk ook nog alleen het lade systeem van een oude cdrom gebruiken om de drive uit het frontje te schuiven. Zo'n systeem past volgens mij wel in 3,5".
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2002 23:40 . Reden: Geniale ingeving ]
Verwijderd
joh, hij gebruikt de ideeën toch nietVerwijderd schreef op 13 november 2002 @ 23:39:
Ik zou gewoon een frontje voorzien van schanieren die je er op lijmt/smelt/of zoiets. Dit schanier maak je onder de floppydrive vast en met twee veertjes zorg je er voor dat die dicht springt. Lijkt mij wel te doen.Ik maak geen tekening omdat je dan een idee kopieert en dat wil je niet.
iedereen kan maar beter met stoppen met ideeën geven terwijl het nutteloos is.
/me vraagt zich af waar slotje blijft.
ff offtopic: Ik word er stilletjesaan een beetje ziek van dat mensen het topic niet meer lezen maar meteen hun mening er maar ff inkwakken. Als je namelijk ff gelezen had had je al gezien dat ik ook al aan t nadenken ben geweest. Ik draai al lang genoeg mee om te weten dat je eerst zelf moet denken, dan moet zoeken, en dan pas moet vragen... Ik had alleen de mensen tweakers wat hoger ingeschat. Maar met uitzondering van een paar mensen (2 ofzo) heb ik alleen maar nutteloze tweakers in dit topic gezien die of commentaar geven voor ze lezen, of zeggen dat ze de l337 mod-dude zijn maar geen idee hebben voor mijn probleem, of een combinatie van de 2... Degenen die ik hier niet onder reken weten dat zelf wel...Frag or die schreef op 13 november 2002 @ 23:37:
Hé Whieee, ik weet niet waar jij precies mee bezig bent op het moment. Maar om nu in je eigen topic nu andere mods te gaan beoordelen lijkt me een beetje overbodig.
Het is de bedoeling dat we hier een probleem of mening geven op iets waar jij om vraagt en niet visa versa.
Maar ga nou eerst eens zelf nadenken wat je wilt, mij lijkt de enige mooie zo'n Lian Li oplossing
Als er hier niemand meer met een serieuze reactie komt dan heeft dit topic weinig nut...
Verwijderd
werktte met een gewoon frontje en 2 'druk-schakelaartjes'. Echt een briljant idee
hmmm ik kan de link zo snel niet vinden, je moet zelf maar ff zoeken......
Verwijderd
aantal posts later; ik ga de ideeën niet over nemen, wil wat origineels verzinne.
tsja dan vragen een boel mensen zich af waar je toch mee bezig bent.
Verwijderd
thnx eindelijk een serieus en goed idee! Ik begon al bang te worden voor het nut van dit topic... Maar denk je dat dit echt in een 3,5" bay gaat passen? Dan ga ik het zeker eens proberen. Ik had zelf een vergelijkbaar idee (zie tig posts terug) alleen dan om de floppy aan de drive te 'voeren' Ik had nog niet gedacht aan jouw idee: de drive naar buiten ipv alleen de floppy.... koel ideeVerwijderd schreef op 13 november 2002 @ 23:39:
Ik zou gewoon een frontje voorzien van schanieren die je er op lijmt/smelt/of zoiets. Dit schanier maak je onder de floppydrive vast en met twee veertjes zorg je er voor dat die dicht springt. Lijkt mij wel te doen.Ik maak geen tekening omdat je dan een idee kopieert en dat wil je niet.
Oh ja je kunt natuurlijk ook nog alleen het lade systeem van een oude cdrom gebruiken om de drive uit het frontje te schuiven. Zo'n systeem past volgens mij wel in 3,5".
Verwijderd
Lees dit artikel maar es...gaat ook over een lian-li, en die vind ik de mooiste afgewerkte tot nu toe (qua frontjes ...)
http://www.bit-tech.net/article/89/

ik ga de ideeen niet kopieren, maar ik zal hooguit kijken of ik er inspiratie uit op kan doen, en misschien komt er wel iets ter sprake wat mij op een idee brengt. Of misschien zie ik iets belangrijks over het hoofd en kan iemand mij dat vertellen.... Dus ideeen zijn zeer welkom, maar ik ga ze niet regelrecht kopieren... Snappie?Verwijderd schreef op 13 november 2002 @ 23:51:
in je eerste post vraag je hulp + ideeën.
aantal posts later; ik ga de ideeën niet over nemen, wil wat origineels verzinne.
tsja dan vragen een boel mensen zich af waar je toch mee bezig bent.
Verwijderd
Dit heb ik dus ook gemaakt
Verwijderd
Verwijderd
je bedoelt ut floppy ding dus... is niet zo moeilijk...met veertjes ed?Verwijderd schreef op 13 november 2002 @ 23:56:
[...]
Dit heb ik dus ook gemaaktAlleen moet ik nu het idee dat ik van het forum had ering verwerken. Zodat je zeg maar op zo'n frontje kan duwen en dat ie er dat een stukje uitspringt. Dan kun je hem makkelijker weghalen.
Verwijderd
ja, met 'flip-flops'. Alleen dan volledig zonder elektronica natuurlijk.Verwijderd schreef op 13 November 2002 @ 23:59:
[...]
je bedoelt ut floppy ding dus... is niet zo moeilijk...met veertjes ed?
Verwijderd
if finished...post ut dan ff op got...ben wel benieuwdVerwijderd schreef op 14 november 2002 @ 00:01:
[...]
ja, met 'flip-flops'. Alleen dan volledig zonder elektronica natuurlijk.
Verwijderd
Zal ik zeker doen. Ik post m'n hele project in 1 keer.Verwijderd schreef op 14 november 2002 @ 00:04:
[...]
if finished...post ut dan ff op got...ben wel benieuwd
Ben namelijk ook bezig met een o.a. stealth baybus (zeer ambitieus project, duurt lang
Als het niet lukt zie je het dus vanzelf --> Geen FDD of een standaard LianLI frontje ..
Misschien een idee voor ModKid en .blieblie. om ergens anders te gaan spelen
Sorry jongens, maar een nuttige bijdrage kan ik het niet noemen...
Zoals mij voorganger al zei: even op bit-tech kijken voor een verdiepte versie
en natuurlijk het klepjes fenomeen.
ander ideetje: wanneer je de floppy incidenteel gebruikt, de drive op een andere plaats zetten: bijvoorbeeld aan de achterzijde van je kast tussen je pci sloten..
Je plaatst je floppy ongeveer een cm meer naar achteren dan normaal, het originele klepje pas je wat aan zodat je het in en uit kan nemen, maar ook zodat het klemt, dan maak je vier steuntjes op deze manier VOOR je floppy-drive, maar ACHTER je case-front, zo:

Steuntjes zijn rood gekleurd
Op deze manier kan je heel simpel je frontje gewoon in je kast drukken, recht van voren zodat het plain frontje er zit alsof er niets achter zit, en wil je bij je floppy, dan druk je links, gaat het frontje rechts naar voren en kan je die er uit nemen, en bij je fdd...
Dit lijkt mij een simpel maar doeltreffend idee, al moet je natuurlijk je frontje niet kwijtraken
De link van D_Fence vind ik ook ERG mooi
Verbouwblog van mijn Schrootjespaleis uit 1925.
My anime addiction.
Is het jullie ooit opgevallen dat er een soort klepjes in de brievenbus hangen?
Als je die nou eens van rubber maakt, zodat ze dus 2 kanten uit kunnen scharnieren....en dan zowel van onder als van boven een cm of 1 (lengte van uitgestoken knopje) voor je drive die rubberen flappen ophangt, dan zie je niks meer van je floppy drive.
misschien is dat een idee? Als ik nog eens aan een MOD ga beginnen, wordt dit zeker mijn oplossing. Kheb nu wel een baybus gebouwd, maar dat is meer voor het nut dan voor het mooi.
Vindt ik de beste manier, 3 keer per jaar is volgens mij nog veel.kleinelievewolff schreef op 14 november 2002 @ 00:54:
* kleinelievewolff heeft zijn FDD gestealth door hem gewoon in een bureaulade te leggen en hem daar uit te halen en aan te sluiten als hij hem nodig heeft (3 keer per jaar ongeveer)
Ik denk alleen wel dat je dat in een grote bay moet douwen, omdat je natuurlijk ook ruimte moet hebben voor je motortjes enzo. Het zal ook wel wat werk worden, maar goed: als iets in een halfuurtje klaar is is het ook niet leuk om te maken toch ?
Lazlo's Chinese Relativity Axiom:No matter how great your triumphs or how tragic your defeats --approximately one billion Chinese couldn't care less.
-een wegschuifbare klep
-een floppy die boven aan je kast verstopt zit en netzoals een discman openklapt zodat je hem dan in schuine stand kan gebruiken ?
na een topic komt me het woord "lame-ass" de strot uit,
kun jullie met je woordkeus niet net zo origineel zijn als met casemod ideeën ?
Verwijderd
ho ho niet gelijk beginnen te wijsneuzen...
ik heb een keer op een computerbeurs voor heel weinig (15 €uro) een externe usb floppy gekocht (omdat je toch niet helemaal zonder kunt) en je kunt er zelfs ook nog van booten
Ik wil nl. zowiezo wat leuks gaan doen met dat grote gat voor drie 3,5" drives
Dit topic is gesloten.
![]()