Toon posts:

Komt er nog een Wingcommander '6'?

Pagina: 1
Acties:
  • 126 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Iemand?

Ik heb 3,4 en 5 en aanvulset voor 5 meerdere malen uitgespeeld, érg coole games. Maar 5 is alweer paar jaar oud, komt er nog een vervolg?

Verwijderd

ik hoop het ook
heb 1 3 4 5 en addons
en enorm verslaafd aan deze serie
hoop alleen dat ze een keer een multiplayer support inbouwen :)
lekker met zijn 4en missies spelen inplaats van steeds die domme computers als wingmen.
maar ik hoop er zeker op
heb al tijden hopeloos naar het e-mail adres van origin gezocht om ze te vragen
maar ja
niet gevonden :(

Verwijderd

was trouwens wing commander armada en academy vergeten :)

• Soeski
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-02 09:48
Als er inderdaad een vervolg is waarnaar ik uitkijk, is dit het wel. Ik weet wel dat "Wing Commander, The Movie" komend voorjaar gaat draaien. Daar ga ik zeker heen! (Als hij in NL gaat draaien).
maar de PC versie...sja...ik zou ook wel eens willen weten hoe het ermee zit. :(

• MJC
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 10-05-2024

MJC

ik heb deze vraag ook wel es gesteld, maar toen zijn we tot de conclusie gekomen dat deel 6 nooit uitkomt.
Het bedrijf is opgesplist, en Chris Roberts werkt nu aan Freelancer (Starlancer ligt al in de winkels)

Echt vet balen, omdat deel 5 een vet begin zou moeten zijn van een nieuwe trilogy (net zoals 1 t/m 3)..

• estorino
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 06-02 22:29
Soeski, wat zeg je nou toch?
Wing Commander ligt al bijna een jaar in de videotheek en komt zeker niet meer in de bios. Sterker nog, toendertijd heeft WC: The Movie de bios niet gehaald....

Waarom niet? OMDAT HET EEN ENORME KUTFILM IS!!!!

Damn, wat was ik teleurgesteld toen ik die zag, ik ben nou eenmaal een echte fan van de spellen....

Btw, ik vind WC 4 het beste. Er schijnt ook een DVD versie van te zijn.. HEBBEN!

https://www.strava.com/athletes/10490675

• MJC
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 10-05-2024

MJC

ik vond wc3 het coolst, omdat je daar ook nog tussen 2 meiden kon kiezen (of niet natuurlijk :) )

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 03 november 2000 22:41 schreef Soeski het volgende:
Als er inderdaad een vervolg is waarnaar ik uitkijk, is dit het wel. Ik weet wel dat "Wing Commander, The Movie" komend voorjaar gaat draaien. Daar ga ik zeker heen! (Als hij in NL gaat draaien).[/quote]Ehm, hij heeft in 1 bioscoop gedraait in Nederland, maar hij is verschrikkelijk geflopt. Hij is allang uit op video te huur, dus je moet gewoon maar effe gaan kijken bij de Filmclub of zo.

Verwijderd

ik heb dit weekend starlancer kunnen spelen
en dat was best wel leuk.
heeeel erg wing commander-ig
kon bijna mijn handen gelijk op mijn toetsenbord leggen
tab afterburn, g guns, m missiles, enter fire missile etc.
is een aanrader
maar nu ff de multiplayer versie bekijken
heb altijd al wing commander willen multiplayen :P
Pagina: 1