Toon posts:

[adsl] Daar wel, daar weer niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Kan het zijn dat er bij de ene aanbieder wel adsl te krijgen is bij mij en bij de andere niet

ik heb postcode 6217 JK en ik kan bijna alles krijgen via metacrawhler te zien.. maar geen openwide adsl, wil zeer snelle verbinding! :)

hoe kan dat eigenlijk dan?

Verwijderd

Ligt volgens mij aan de provider van ADSL. MxStream is bij mij bijvoorbeeld wel verkrijgbaar (dus van KPN), maar Versatel heeft voor mij geen verbinding...

Niets aan te doen denk ik dan maar. Je kan ook wachten tot ze bij je in de buurt wel aangesloten zijn natuurlijk

Verwijderd

Niet je echte postcode hier neerzetten he', anders krijg je tweak stalkers, maastrichtenaar uit de kle**straat ;)

Verwijderd

ik heb even gekeken voor je.. ik heb maar even gekozen voor het huisnummer 22 :)
Beschikbaarheid op D. van K. 22 MAASTRICHT:
Totaal 162 accesspakketten gevonden. Alleen de beschikbare pakketten worden getoond.
voer zelf je adres maar even in op internetten.nl ik zag trouwens dat er op huisnummer 10 geen pakketten beschikbaar waren :)

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 13 November 2002 @ 22:28:
ik heb even gekeken voor je.. ik heb maar even gekozen voor het huisnummer 22 :)
Beschikbaarheid op D. van K. 22 MAASTRICHT:
Totaal 162 accesspakketten gevonden. Alleen de beschikbare pakketten worden getoond.
voer zelf je adres maar even in op internetten.nl ik zag trouwens dat er op huisnummer 10 geen pakketten beschikbaar waren :)
Hehe nr goed gegogkt :)