Phreak schopt kont, Grrrrrene ook ;)
zefl zoeken is zeker te veel werk ofzow ? ik geloof dat conrad er een mooie gids van te koop heeft
Dat zeg ik....
en anders via google zoeken op het onderdeel met daar8er het woord 'applet'
Ik raad "Electronica voor beginners", "Electronica echt niet moeilijk", en de elektuur boeken en tijdschrijften aan. Hierin staat best wel veel informatie. Probeer anders eens het programma "Electronic Workbench" ergens op te 'kop te tikken' (als je begrijpt wat ik bedoel), daar staan veel componenten in, en daarbij krijg je middels de help functie veel uitleg. Je kunt met dat programma schakelingen maken, en zo leren hoe je met de componenten moet werken. Suc6, maar bedenk.. het is niet zo 123 te leren!
Ik heb het opgegeven om nog correct Nederlands te blijven typen. 22.10.02
Zie koffercomputer
dan nu een slotje?
dan nu een slotje?
-=- specs mp3pc -=- specs server -=- specs workstation -=-
Ik heb het nodig voor school en heb nie echt zin om er geld aan uit te geven.
Ik wilde wel zoeken maar voor zo iets wist ik eigenlijk nie wat voor zoek term ik moest gebruiken.
Ik wilde wel zoeken maar voor zo iets wist ik eigenlijk nie wat voor zoek term ik moest gebruiken.
Google is gratis ...enriqueeeee schreef op 13 November 2002 @ 22:22:
Ik heb het nodig voor school en heb nie echt zin om er geld aan uit te geven.
Je bent gewoon te lam om zelf moeite te doen !
Wat bedoel je precies ?PingOvercrash schreef op 13 november 2002 @ 22:17:
Zie koffercomputer
-
[onbeschofte schreeuwmode]
ZOEKEN !!!!!!
[/onbeschofte schreeuwmode]
ZOEKEN !!!!!!
[/onbeschofte schreeuwmode]
Just because I'm paranoid, doesn't mean they're not watching me
Verwijderd
Hier heb je mischien wel wat aan: http://www.cobbenhagen.nl/tech/begrippen/allesymbolen.htm
jongens jongens toch ... wat een plagen jullie die arme enriqueee
. Maar serieus.. misschien dat enriquee er even bij had moeten vertellen wat ie precies wil weten en of ie misschien al enkele pogingen had gedaan om het een en ander aan de weet te komen.
Als ie er niet uit komt, moet ie wat mij betreft z'n vraag hier kunnen stellen. Je vraag is ook wel erg algemeen vind je niet Enriquee ?
Als ie er niet uit komt, moet ie wat mij betreft z'n vraag hier kunnen stellen. Je vraag is ook wel erg algemeen vind je niet Enriquee ?
Verwijderd
ja ja ja ik denk dat die jongen wel genoeg geblaat over zich heen heeft gekregen, niet echt dat het niveau ervan stijgt, hij zal nu wel weten dat ie zelf moet zoeken.
maar ik zal em een beetje op weg helpen:
led = light emiting diode= lichtje dat op 1 manier stroom doorlaat.
IC = internal circuit= een chippie met een bepaalde functie, een schakeling op een chippie gebakken dus.
Elco = electronische Condensator = een plek om stroom op te slaan waardoor stroom stabieler loopt.
transistor = elektronische schakelaar.
IC = internal circuit= een chippie met een bepaalde functie, een schakeling op een chippie gebakken dus.
Elco = electronische Condensator = een plek om stroom op te slaan waardoor stroom stabieler loopt.
heeeeeel erg bedankt ik zal zelf verder zoekenVerwijderd schreef op 13 november 2002 @ 22:46:
ja ja ja ik denk dat die jongen wel genoeg geblaat over zich heen heeft gekregen, niet echt dat het niveau ervan stijgt, hij zal nu wel weten dat ie zelf moet zoeken.
allemaal bedankt !!
voor mijn natuurkunde moet ik voor mijn eindexamen een verslag maken over electronica + practicum nu wilde ik van mijn apparaat de betekenis van alle onderdelen er bij zetten ic elco's condensatoren led enzo*marco* schreef op 13 november 2002 @ 22:34:
jongens jongens toch ... wat een plagen jullie die arme enriqueee. Maar serieus.. misschien dat enriquee er even bij had moeten vertellen wat ie precies wil weten en of ie misschien al enkele pogingen had gedaan om het een en ander aan de weet te komen.
Eventjes een leuke en goede link in het Nederlands http://mediatheek.thinkquest.nl/~lla167/
en in het engels vind je altijd veel op how stuff works : http://www.howstuffworks.com/
en in het engels vind je altijd veel op how stuff works : http://www.howstuffworks.com/
Me, myself & I
Zelf zoeken, zeker als het huiswerk is.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()