[autoradio] Philips DC902

Pagina: 1
Acties:
  • 138 views sinds 30-01-2008

• Leut
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09:47
Kan iemand mij vertellen wat het schema v/d 14-polige stekker is die uit deze autoradio komt zetten?

In de auto heb ik een mooie ISO stekker zitten en het geheel komt totaal niet over een. En om nu voor 50+ euro zo'n converter aan te schaffen is mij toch wel heel wat te gortig. Daarom maar een ISO stekker op de autoradio maken. Alleen dan is het dus wel ontzettend handig als je exact weet welk draadje wat doet. Vandaar mijn vraag.

Helaas komt het qua kleuren niet overeen met een ISO stekker, anders was het simpel geweest. Noch op internet kan ik veel informatie over deze radio vinden....

Queen - the champions of the world
"...if you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver" - Ayrton Senna
PVOutput 23x Longi 365Wp + SMA TriPower 5.0

Verwijderd

Dit is echt niet zo moeilijk hoor, kijk gewoon welke draad de plus is (waarschijnlijk de rode) en wat de min is de rest zijn aansluitingen voor luidsprekers. Iedereen kan dit voor elkaar krijgen als hij een spanningszoeker heeft.

• Leut
  • Laatst online: 09:47
De speakers, de plus, de constante en de min zijn al gevonden. Maar er bestaan ook draden voor een electrische antenne (automatisch in/uit), telefoon en meer van dat soort spul... En om die dingen gaat het mij nu even.

Queen - the champions of the world
"...if you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver" - Ayrton Senna
PVOutput 23x Longi 365Wp + SMA TriPower 5.0

• Raymond
  • Laatst online: 10:57
zoek even op "iso stekker". Het mooie is, is dat het een standaard is. Handleidingen zijn ook altijd een gezonde bron van info. Net als de plaatselijke autoradio handel/garage.

Dit topic is gesloten.