Ik heb net nieuwe detonators, nVidia Detonator 40.72 WHQL, geinstalleerd voor mijn splinternieuwe Leatek Ti4400 myVivo. Toen heb ik mijn systeempje opnieuw opgestart, maar mijn monitor gaat nu niet meer aan. Mijn pc start met beeld op, dus bios, scandisk, windowslogo en zodra mijn desktop opkomt, gaat mijn pc over in de standbymode. Ik heb al twee andere monitors eraan gehad en ze gaan allemaal de standby in. Ook heb ik alle stekkers eruit gehad, en ik heb mijn systeem ook 30min uitgezet. Ook heb ik de desbetreffende monitoren aan mijn laptop gehangen en die doen het allemaal perfect, dus kapot zijn ze niet. De videokaart ook niet, anders zou ik geen beeld hebben bij het opstarten. Mijn pc start wel helemaal op, want ik heb hier een netwerkje met een gedeelde isdn-lijn en het netwerk werk volledig. Helaas kan ik niet via het externe bureaublad op die pc, want dat heb ik niet ingesteld.
ga naar de windows safe mode (F8 of CTRL indrukken/ingedruk houden tijdens het booten) en installeer daar nieuwe drivers voor de videokaart. Dat zou de oplossing moeten zijn.
Heb ik ook al geprobeerd, ook met de oude drivers, maar het helpt niet..Pollewob schreef op 13 november 2002 @ 22:06:
ga naar de windows safe mode (F8 of CTRL indrukken/ingedruk houden tijdens het booten) en installeer daar nieuwe drivers voor de videokaart. Dat zou de oplossing moeten zijn.
Probeer dan in datzelfde safe-mode je videokaart in apparaatbeheer te verwijderen. Dan wordt de hele kaart opnieuw 'ontdekt' door Windows.
Dat lijkt me een goed plan, alleen kan ik nu niet meer in mijn safe-mode. Als ik dat probeer krijg ik blauwe schermen en sluit het systeem zich.Pollewob schreef op 13 november 2002 @ 22:26:
Probeer dan in datzelfde safe-mode je videokaart in apparaatbeheer te verwijderen. Dan wordt de hele kaart opnieuw 'ontdekt' door Windows.